B12

Sampjes,

Misschien als je de appelazijn iets lekkerder maakt met honing? Wel de azijn verdunnen in water natuurlijk en klein beetje honing? Cranberry sap?

Ik geloof wel dat je veel klachten kan hebben van b12 tekort. Maar ik vind het daar op het forum idd extreem! En behoorlijk vasthoudend. Enige oplossing is spuiten als het aan de mensen daar ligt. Althans, geen idee hoe dat nu is maar jaren geleden wel in elk geval.
 
Ik heb ooit gekocht van NOW Liquid B-12 (B-complex).Is dus vloeibaar.

Nu ik had gelezen dat alle synthetische supplementen niet goed worden opgenomen in het lichaam (en dat geloof ik wel dat dat waar is) wil ik weer dit produkt bestellen. De Roode Roos heeft veel supplementen van NOW maar niet dit produkt.
Ik vroeg ze dus waarom niet.

Quote:
Officieel is Liquid B12 van Now alleen nog in Amerika te koop, er zijn nog wel webshops die de Amerikaanse versie zelf importeren. Echter via de officiële Nederlandse importeur is het niet meer verkrijgbaar, producten van NOW mogen alleen in Nederland worden verkocht als ze voldoen aan de Europese wetgeving. Dat betekent dat NOW voor de Nederlandse markt de producten aanpast.
Unquote.

Ik ga dus aan NOW vragen wat ze hebben aangepast.

 
Liesje, kan je het niet bestellen bij iherb.com ? Is vaak nog veel goedkoper ook ( alleen moet je wel letten op de invoerkosten etc )
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan