Baby niet zichzelf

Rauwe melk moet niet verhit worden boven de 42 graden.
Als ik wat melk opwarm, tot 40 gr. En het in een flesje doe, is het gewoon lauw, en heel snel weer koud.

Mijn zoontje weet dat hij borst kan krijgen en weigert dan ook een flesje ipv borst. Hetzelfde verhaal met bijvoeding.

Hoe doen ouders dat met een pasgeborene die de wapf formula krijgt, met de temperatuur?
 
Kan de koemelk en creme-fraiche niet het probleem zijn bij je zoontje? Gewoon even uitproberen.
Zelf heb ik als baby met kartonnen kokers om mijn armen gezeten omdat ik jeukbultjes had. Koemelk allergie wat we nooooooit geweten hebben. Nu ik ouder ben en door een operatie heb ik ook diaree van koemelk.
 
Devotion, toen ik mijn dochtertje rond 12 maanden rauwe melk gaf kreeg ze ineens bebloede luiers (niet heel veel maar wel zichtbaar). Uit labtest kwam geen bacterie uit, dus ze wisten niet waardoor het kwam. Uiteindelijk is het vanzelf gestopt. Ik zou je zoontje eens laten testen via een eav test bijv. Dat is pijnloos. Heb het ook laten doen voor mijn dochtertje (ontzettend slechte slaapster, verborgen reflux en uitslag). Ze bleek voor vanalles intolerant, inclusief koeproducten en oa gluten. Nadat we die zaken geschrapt hebben uit haar dieet werd ze een heel ander mens! Ze voelde zich duidelijk beter.
 
Ik ga een afspraak maken bij iemand met een Asyra Pro, die redelijk vlak bij woont.
Meteen een behandeling voor mij en mijn zoontje. bedankt voor het duwtje in de juiste richting.
 
Gister hebben mijn zoontje en ik een Asyra behandeling gehad.

Organen zoontje: alles in het groen, op hart na, licht gestresst, maar daarna weer in het groen.

Getest op: Rauwe melk = rood, dus dit laat ik nu 3 maanden weg.
naar mijn weten nooit last van gehad.
Rauwe yoghurt, rauwe kaas, kokosolie, great lakes gelatine, allemaal goed.
Helaas geen gepasteuriseerde creme fraiche mee genomen om te testen.
Hier testte ik zelf rood op (73) Dit laat ik dus een tijdje weg

Een paar dingen die mij op vielen tijdens het scannen: Lyme II Bartonella (ook bij mijzelf, al jaren) Behandelaar zegt dat vrijwel iedereen hier positief op test.

Heeft iemand ervaring met een Filter Test / Balancing Item? Ik heb alle resultaten op de mail gekregen.
Graag zou ik deze met jullie delen, opdat er tips mogen komen mbt tot verbetering/ondersteuning van mijn zoontje zijn algehele gezondheid.

Hier onder een aantal dingen die mij opvielen (v/d resultatenlijst)

Alles wat boven de 50 = gestresst, onder de 50 = verzwakt.

Gestresst:
Vegetables (73)
Schimmelsoorten (67) Penicilliumpolonicum
Gunstige Bacterië (G.I.) (73) Streotomyces SP.
Botten (G.I.) (75)
Hersenen homeostase (63)
Buik Ontsteking (59) Mijn zoontje poept elke 3 dagen, normaal?
Buik Ontsteking (72)
Vruchtbaarheid-(hormoon)middel (69) - Sommige dingen slaan nergens op?
Ingrijpende pathogeen(G.I.)-ziekteverwekker (74) Pylori van Helicobacter

Verzwakt:
Mycotoxine tgv pathogene schimmels (39) Penicillium Viridicatum
Buik Ontsteking (42) Onder de buikontsteking staan allerlei Frequenties en Hertz..
Buik Ontsteking (29)
Buik Ontsteking (28)
Buik Ontsteking (38)
Lintworm(G.i.) (41)
Lymestoring III (Babesia-opportunistische) (41)
Verstoring van antistoffen -lichaam (40)
Allergoplex (34) Hap V Schimmels
Meridiaan Storingen (31)

ORGAAN/KLIER DISFUNCTIE TOXISCHE/NEGATIEVE INVLOED
Aderen/Bloedcirculatie X
Allergieën/Fenolen X
Individueel/Miasma X
Immuun X
Meridiaan X
Pathogeen X
 
Bij mijzelf:

Gestresst:

Chromosomen- vrouw (optimale blauwdruk) (58) Chromosoom x Sarcode
Deze is ook vroeger bij elke behandeling uit gekomen, maar niemand weet wat het is.

Lymestoring II (opportunistische)Bartonella (31) Bartonella Peromysci.
Verstoring van antistoffen -lichaam (74) IgG - Immunoglobuline G.
Fysiologische resonantie (76) Urine Systeem -> Sinds bevalling rare geur, geen afscheiding.
pH Onevenwichtigheid (65) Alkali. Overweeg aangewezen dieetveranderingen en voedings of kruidenhulp.
(Degenerische)Deficiëntiesvanhetaminozuur (65) Phenylalanine.
Bacterieën (58) Burkholderia pseudomallei.
Deblokkeren van detoxdrainage (64) ComplexeDraingae -> slaat op lever/galblaas.
Storing tgv kunstmatige hormonen- (70) Bio-identieke Cortisol.

Verzwakt:

Er kwam een soort candida uit, maar geen Albicans
Mycoplasma en Mollicutes pathogenen (27) Mycoplasma imitans.
Stofwisselings-stoornissen (35) Het Saldo van het katabolisme.
Het katabolisme splitst grote molecules op, bijvoorbeeld om energie in cellulaire ademhaling te oogsten.
Mycotoxine tgv pathogene schimmels (57) Aspergillus Fumigatus.

Omdat ik met kraanwater kook?
Injecties (60) Calcium
Injecties (36) Mangaan
Medicijnen (63) Benzbromaron
Medicijnen (77) Doxycyclin
Medicijnen (41) Diazepam

ORGAAN/KLIER DISFUNCTIE TOXISCHE/NEGATIEVE INVLOED

Bijnier X (Licht verzwakt, 40)
Buis van Eustachius/Binnenoor X (Wortelkanaalbehandelde kies?)
Gebit X
Urinewegstelsel/Nier/Blaas X
Drainage X (Slaat op lever/galblaas)
Systemen X
Sarcode X
Ph balans/Leefstijl X
Pathogeen X
Voeding X (Slaat op Creme fraiche en pindakaas. pindakaas eet ik niet)
 
Ik word een beetje duizelig van dit soort testen, weet niet zo goed wat je daar allemaal mee aan moet behalve goed eten en voldoende ontspanning. Bitterstoffen voor jou voor de lever en galstroom: Mariadistel, curcuma, artisjok etc.

Wil wel reageren op feit dat je zoontje elke 3 dagen poept. Dat is niet normaal, elke dag drie keer zou ik liever zien.

Tijd om meer gefermenteerde voeding en plenty bottenbouillon te introduceren in jullie beider dieet. De frequentie van zijn stoelgang moet echt omhoog.
 
Ja, is idd wat onduidelijk!

Alle 3 neem ik, ook grape fruit en regelmatig eigeel/olijfolie/citroen mix.
Vroeger poepte hij meerdere malen per dag.. al ruim 2 maanden niet meer.
Vandaag had hij echt moeite om het er uit te krijgen, en merk ook dat er eerst wat oude poep komt, gevolgd door nieuwere poep. Idd niet zo goed

Ik zal gefermenteerde voeding toevoegen, elke keer krijg ik schimmel op de zuurkool! bouillon is inmiddels bijna weer op.

Bedankt voor je reactie en tips.
 
Fermenteren wil maar niet echt bij jou, ook de kefir gaat herhaaldelijk fout. Bedenk dat je voor succesvolle fermentatie een rustighe, evenwichtige energie nodig hebt, anders raakt de cultuur verstoord. Het kan maar zo dat je te gestresst bent en dat niet alleen de fermentatieculturen dit oppikken maar je kleine ook!

Mike
 
Als je schimmel op je zuurkool krijgt komt dat gewoon doordat de kool niet genoeg onder water/sap staat. Je kan het er afscheppen en de zuurkool er onder gewoon gebruiken...
 
Kan mijn account verwijderd worden?

Bvd

Bedankt voor alle informatie en antwoorden op de vragen waar ik destijds mee zat.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.478
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan