Jij hebt jezelf nog niet bevrijd van zionistische anti-islampropaganda, was me al eerder opgevallen. Geeft niet, enkele jaren terug dacht ik ook zo. Ik ga even wat research doen achter de maker van deze website, kom er snel op terug.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij hebt jezelf nog niet bevrijd van zionistische anti-islampropaganda, was me al eerder opgevallen. Geeft niet, enkele jaren terug dacht ik ook zo. Ik ga even wat research doen achter de maker van deze website, kom er snel op terug.
De moeite genomen om de video te bekijken?
Hieronder de bio van Mustafa Akyol, een Turkse intellectueel en voorstander van liberalisering van de islam. Iemand die jij dus zou moeten steunen! Het feit dat hij ook gastcolumns schrijft voor de NYT schrijft maakt hem niet automatisch verdacht. Jij pikt dat er uit en gebruikt het als gelegenheidsargument ter bevestiging van negatieve vooroordelen die je al had over moslims, net als de website die je aanhaalt dit doet met passages uit de Koran of nieuwsfeiten. Nogmaals, ik deed dit jaren geleden ook, maar ik zeg je dat je naar de verkeerde vijand kijkt. Je hoeft mij niet te geloven, maar als Israel eindelijk valt zul je zien dat het ook ineens gedaan is met 'moslimextremisme'.Ja die heb ik gezien. De schrijver van het boek The Islamic Jesus is journalist en werkt voor de New York Times. Waarom van alles klakkeloos aannemen wat hij zegt?
Daarnaast, de islam kan alleen gedijen in een totale islamitische dictatuur, kijk als voorbeeld naar Iran of Saudi Arabie. Als er geen andersdenkenden zijn en alleen maar moslims dan is er geen islamgeweld, zo gek is dat niet. Dan kan de islam gedijen in een streng regime met een strenge leider.