Bijnieruitputting; voor jullie al heel bekend, voorstellen Sonja

Ik moet er ook bij vertellen dat ik heel erg last van mn spieren heb en dan vooral van mn psoas spieren..die zitten daar ook ergens aangehecht...maar af en toe weet ik gewoon echt niet meer wat ik voel.

 
Hai l-lady,

Dat klinkt behoorlijk vervelend. Als je daarnaast ook last hebt van je spieren, kan het dus ook meer zijn dan alleen de bijnieruitputting.

Soms zie je door de bomen het bos niet meer...

Ik kan alleen maar vertellen hoe ik het voor mezelf oplos. Naast de middelen, die jullie in het begin van dit topic hebben aangeraden, gebruik ik pure Aloë Veragel.

Sinds ik dat gebruik, gaat het echt een heel stuk beter.

 
Ik heb gisteren de stap genomen dat ik na 3 jaar een nieuwe energetisch behandelaar heb genomen. Moeilijke stap. De nieuwe behandelaar constateerde ernstige bijnieruitputting bij me en meer. Hierboven had ik al geschreven dat ik mijn bijnieren regelmatig pijn voelde doen. Nu ik de nieuwe behandeling gestart ben voel ik op diezelfde plek rare flubbersensaties: alsof bloed erbij wil maar er niet goed langs kan of zo. Niet onprettig. In elk geval voel ik iets!

 
Hi l-lady,

Sorry.. het antwoord duurde even.

Maar terugkomend op de Aloë Vera gel; ja.. die neem ik in.

De pure gestabiliseerde gel is ondersteunend bij vele klachten (ook fybromyalgie).

Resultaten hiervan zijn verbluffend.

Mocht je daar meer over willen weten, hoor ik dat wel

 
Hebben jullie het boek: Water het goedkoopste medicijn....... al gelezen???Staat ook een oplossing in voor bijnier problemen..... groet

 
Water – het goedkoopste medicijn. III. Dr. F. Batmanghelidj. “Je bent niet ziek, je hebt dorst!” Water voor je gezondheid, voor genezing, voor je leven.

 
Quote:
Zenza,

Welke oplossing, je maakt me nieuwsgierig?



Lia, ik denk dat het te maken heeft met een paar glazen water.. :mrgreen:

 
ZenZa zal wel dit bedoelen:

SALT PROTOCOL IN ADRENAL FATIGUE

Link

Het is iets wat wij met Sole en Keltisch zeezout doen.

 
Je ziet tegenwoordig steeds vaker Nederlandse commerciele sites naar Amerikaans model. Je ziet altijd gefotoshopte blije mensen met een tandenpastaglimlach, die er nogal plastic uitzien. Die site 'fitvoorbeginners' is een voorbeeld van zo'n site. Bill Hicks had een simpel motto om het kaf van het koren te kunnen scheiden: POSWA (Piece Of Shit, Walk Away)! :wink:

Mike

 
Ook van die site:
Quote:
If Obama wanted to make radical changes to America’s health long-term, all he has to do is treble (= verdriedubbelen) the price of sugar and salt.”

- Jamie Oliver -



:roll: Ja hoor Jamie..pff

 
Nu we het toch over afkortingen hebben,weet je waar een deel van de huidige problemen in zitten? In YOLO,de trendy afkoring voor you only live once .Een term waar vooral veel jongeren(en de oudere wannabe versie)naar leven,op zoek naar plezier ipv geluk. Ook op het gebied van voeding denken ze zo.

ad

 
Klopt Mike ,maar sinds iedereen gelooft dat ze met z'n allen toch veel ouder worden kunnen ze makkelijk de pleziertjes najagen.

Ware het niet dat........(iets met moeder natuur of zo!!!!).

ad

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan