bilderberg feestje nadert zijn einde!

Ik ga voor optie 1. De Deep State wordt van alle kanten gedwarsboomd door Trump en de patriots en ze proberen in sneltreintempo nog er doorheen te drukken wat ze kunnen, omdat ze in tijdsnood verkeren met de implementatie van hun satanische agenda. Ze kunnen ons niet langer langzaam gaar koken als kikkers, het monster moet nu vanuit de duisternis naar het licht komen en zijn ware gezicht laten zien, met als gevolg dat er een massale Great Awakening ontstaat onder goedbedoelende, weldenkende mensen (de meerderheid). Dark to light!

Mike
 
Volgens Robin de Ruiter is Nederland de proeftuin van de elite om de agenda door te drukken omdat Nederlanders alles maar geloven en niet snel in opstand komen.
Ik denk dat hij gelijk heeft.
Gelukkig worden mensen nu wel wakker maar wat mij betreft nog niet snel genoeg. We zijn toch echt een coma-volkje hoor.

 
inderdaad Medusa, iedere keer ben ik weer verbaast.
De olifant staat niet alleen in de kamer, hij staat zelf op je poot en nog merken mensen hem niet op. En nu heeft hij ook nog op je hoofd gepoept, maar het komt door de opwarming van de aarde dat het zo stinkt.
Arggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
de president? van ghana, behandeld het document van de rothschilds/rockefellers wat hier ook al gedeeld is
als hij gedelete is, zoek op ghana rotschild
 
Goede bijdrage naief.

Dat waar hij het over heeft, staat in het Rockefeller Foundation document wat hier ook al vaker besproken is.

https://www.nommeraadio.ee/meedia/pdf/RRS/Rockefeller%20Foundation.pdf

Verschrikkelijk echt huiveringwekkend. Je word echt bang. Kunnen we daar nog aan ontsnappen, hebben we genoeg tijd?

Dorothé

 
👀 The CEO of Pfizer, the head of the CIA, the Director of the NSC, the VP of Facebook, the King of Holland, the Secretary General of NATO, and many more are all secretly meeting right now behind closed doors in DC.

Welcome to Bilderberg 2022…


Mike
 

RVD houdt aanwezigheid van Willem-Alexander op Bilderbergconferentie buiten schijnwerpers: ‘Schimmige zaken’​

Mondje dicht!​


Journalist Menno Swart wijst erop dat de Rijksvoorlichtingsdienst de aanwezigheid van de koning op de Bilderbergconferentie in eerste instantie strikt geheim hield. “Mondje dicht! Geen persbericht, niets in de agenda. Schimmige zaken: slecht voor het imago van het Koninklijk Huis,” aldus Swart.


De koning is vermoedelijk met KLM naar Amerika gevlogen, net als premier Rutte en minister Hoekstra, die ook aanwezig zijn op de conferentie. Toen het drietal afreisde naar de VS stond het regeringstoestel namelijk op thuisbasis Schiphol-Oost.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.551
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan