BioClandestine


1704877077262.png
Er is een eenvoudige manier om dit allemaal op te lossen.

Schorsing van de Amerikaanse regering, voer een tijdelijke staat van beleg en vervolg alle politici die betrokken zijn bij sekshandel/pedofilie via een militair tribunaal.

Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat er snel gerechtigheid en transparantie moet komen.

Wie zegt nee?

Dorothé
 

1704877124295.png
1704877131470.png
1704877139719.png
1704877146550.png
De reactie van Links/MSM op de Epstein-documenten is veelzeggend.

Ze zijn niet verontwaardigd dat vooraanstaande politici kinderseksslaven hebben verkracht... Ze zijn alleen verontwaardigd dat mensen erop wijzen...

We wisten dat het eraan zat te komen, maar hun schaamteloosheid verbijstert me nog steeds.

KWAADAARDIG…

Dorothé
 

1704877205113.png
1704877212716.png
1704877221130.png
1704877228504.png
Weet je nog dat de media een absolute ruzie hadden over de film "Sound of Freedom"?

Hoe komt het dat ze zo boos waren over de ontmaskering van wijdverbreide mensenhandel en pedofilie?

Er was duizend keer meer verontwaardiging over het verschijnen van deze film dan over de misdaden van Epstein…

Dorothé
 

Links/MSM praten graag over slavernij en demoniseren graag blanke Amerikanen vanwege de daden van onze voorouders.

Maar hoe zit het met de moderne slavernij? Hoe zit het met de miljoenen mensen die momenteel over de hele wereld worden verkocht voor sekshandel?

Waarom praat links er niet over? Niet alleen dat, maar ze voorkomen actief dat het publiek zelfs maar op de hoogte is van deze realiteit, en noemen het bij elke kans die ze krijgen een maffe extreemrechtse complottheorie …

Je zou denken dat links, die zogenaamd over mensenrechten en gelijkheid gaat, elke dag over deze mondiale gruweldaden zou schreeuwen… maar dat doen ze niet… waarom is dat?

Het heeft in ieder geval geen zin. Totdat je inziet dat de heersende klasse die de media controleert, ook de mondiale slavenhandel controleert, en daarom houden ze er niet van dat iemand er in welke hoedanigheid dan ook de aandacht op vestigt.

Het is de reden waarom ze hun schoothondjesmedia hebben gestuurd om Sound of Freedom, Assange, Trump, Q, Pizzagate aan te vallen. ALLES dat hun diepste en donkerste geheim benadert, vallen ze aan met alles wat ze hebben.

Verwacht dus niet dat de media of links zich verontschuldigen of enige vorm van verontwaardiging tonen dat Bill Clinton naar het eiland Epstein ging, kinderseksslaven verkrachtte en werd gecompromitteerd in een mondiale honeypot/chantage-operatie geleid door satanische megalomanen. Het gaat niet gebeuren.

Het is aan ons, en aan ons alleen.

Dorothé
 

Controleer de opmerkingen en kijk naar de verhouding.

Het publiek vernietigt de media vanwege hun ‘rapportage’ over Epstein, wat betekent dat de inspanningen van burgerjournalisten een verschil maken.

Voor degenen die de publieke perceptie peilen, is het duidelijk dat we aan de winnende hand zijn. Wij stellen het verhaal vast.


X (formerly Twitter) ()
POLITICO (@politico) on X
From Pizzagate to QAnon and now the “Epstein list,” an expert explains why sex trafficking conspiracy theories are so buzzy in MAGA circles👇

Dorothé
 

MAGA: “Mensenhandel en pedofilie zijn slecht. We moeten er een einde aan maken en vervolgens alle betrokkenen arresteren en vervolgen.”

Links/MSM:

Dorothé
 

1704964362019.png
Ik wou dat ik een waardevolle analyse kon geven over de situatie van Hunter Biden, maar ik heb gewoon niets toe te voegen.

Het is een verdomde shitshow.

Het zilveren randje is echter dat dit circus misschien enkele slapers uit de matrix zal halen, omdat de dubbele standaard duidelijk is.

Dorothé
 

⚠️PSA aan liberalen⚠️

U zei dat corruptie in de media en bij de overheid een complottheorie was.

Je zei dat de oorsprong van covid-laboratoria en de corruptie bij de grote farmaceutische bedrijven een complottheorie waren.

Je zei dat het Epstein-eiland, Pizzagate en de kindersekshandel een complottheorie waren.

Je zei dat DEI en de vervangingstheorie een complottheorie waren.

Je zei dat de betrokkenheid van de FBI/DOJ op 6 januari een complottheorie was.

Je zei dat censuur en manipulatie van sociale media een complottheorie was.

Je zei dat het winnen van de oorlog door Rusland een complottheorie was.

Op welk punt accepteren jullie dat je al bijna tien jaar in alles ongelijk hebt gehad? Hoe lang kun je nog tegen jezelf liegen en doorgaan met het in stand houden van de grote leugen?

Je hebt twee keuzes:

1) Buig de knie, smeek om vergeving en help ons het kwaad in deze wereld te blussen waarvan jij beweerde dat het niet bestond.

2) Ga door met het steunen van de heersende klasse die uw belastinggeld steelt, de massa hersenspoelt, de planeet vergiftigt, miljoenen afslacht en letterlijk kinderseksslaven verkracht.

Kies verstandig. De Dag des Oordeels komt eraan.

Dorothé
 

Trump zegt dat hij weet wie hij als vice-president wil en dat hij dat geheim zal houden. Maar dat is voor mij niet het nieuws hier.

Kijk naar Trump! Hij ziet er gezond en een beetje verzorgd uit. Hij is nog steeds scherp, geestig en rammelt van zingers.

Hij lijkt klaar om te gaan. Er hangt een andere energie om hem heen.

Dorothé
 

🚨HEILIGE SHIT🚨

Heb je dat van Trump begrepen?

Hij zegt dat Covid uit de laboratoria in Wuhan kwam! 👀 Ik weet niet of ik hem het ooit zo duidelijk heb horen zeggen.

Vervolgens herinnert hij ons er ook aan dat hij “met president Xi overweg kon”… 👀

Hij zegt dat hij “DENKT” dat het incompetentie was, “maar wie weet”, en laat de deur open voor de mogelijkheid van een opzettelijke vrijlating.

Langzaam maar zeker komen we steeds dichter bij de eindbestemming.

Dorothé
 

Mijn topkeuzes voor VP:

1) RFK Jr.
2) Kari-meer
3) Vivek

Alle drie hebben ze geen enkele moeite met hacks van de gevestigde orde, en hebben bewezen dat ze toegewijd zijn aan en in staat zijn om corruptie te bestrijden en uit te roeien.

Ik zou blij zijn met elk van deze drie, maar ik wil ECHT RFK Jr. Zijn vaardigheden en wijsheid zouden van onschatbare waarde zijn bij het vernietigen van de Deep State. En het allerbelangrijkste: we weten dat hij toegewijd is aan de missie, omdat ze zijn oom en zijn vader letterlijk hebben vermoord...

Wie wil de Deep State meer vernietigen dan de Trumps en de Kennedy’s? Wie is beter geschikt voor deze taak dan de twee families die meer dan wie dan ook door het establishment zijn aangevallen?

RFK Jr. zou een aanzienlijk deel van centrum/links veroveren, de naamsbekendheid onder de klassieke liberalen zou het moeilijk maken om weerstand te bieden, en ik zie niet hoe het zal verliezen. Dit ticket zou het land stimuleren, en het zou de ergste nachtmerrie van de media zijn.

Bovendien erkennen beide mannen dat we in oorlog zijn met een corrupt en kwaadaardig establishment, en hebben ze benadrukt dat het land niet zal overleven als we 2024 niet winnen. Als ze dat allebei echt geloven, wat ik denk dat ze doen, Dan zou het logisch zijn om de krachten te bundelen.

Maar zoals altijd zullen we zien wat er gebeurt.

Dorothé
 

1704998127918.png
1704998160611.png
Het WEF en de WHO keren terug naar een soortgelijk patroon.

Waarschuwing voor een ‘onbekende’ ziekteverwekker die een wereldwijde pandemie zou kunnen veroorzaken, maar deze keer zal deze 20x zo dodelijk zijn als C19. Ze noemen het ‘Ziekte X’ of ‘Pathogen X’.

Als het ‘onbekend’ is, hoe weten ze dan dat het twintig keer zo dodelijk zal zijn? Zijn ze van plan om dit verkiezingsseizoen nog een ziekteverwekker vrij te laten? Het publiek is al geconditioneerd en stemmen per post zou gemakkelijk te implementeren zijn, waardoor de deur opnieuw open zou gaan voor fraude.

Ik weet niet wat hun plan is, maar ze moeten snel iets doen. Als de status quo blijft bestaan, zal Trump winnen. Gaan ze terug naar het stemspel per post? Of gaan ze een andere route?

Het enige probleem is dat als ze het opnieuw doen, het HEEL duidelijk zal zijn nadat ze het net in 2020 hebben gedaan, en burgerjournalisten hebben een platform voor vrije meningsuiting om het uit te spreken, in tegenstelling tot de vorige keer.

Iets om zeker in de gaten te houden.

Dorothé
 

🚨FLASHBACK🚨

16-08-2023: Russische MIL waarschuwde via generaal Kirillov dat de VS op zoek waren naar een nieuwe pandemie.

“Net als in 2019 zijn de VS begonnen met het voorbereiden van een nieuwe pandemie door te zoeken naar gemuteerde virussen. We sluiten de mogelijkheid niet uit dat de VS zogenaamde ‘defensieve technologieën’ gebruiken in een offensieve capaciteit, maar ook bij het nastreven van het doel van het opleggen van mondiale controle door het creëren van biologische crises.”

Op zoek naar “gemuteerde virussen”? Op wie klinkt dat? Nathan Wolfe, de @virushunter, en oprichter van Metabiota, die biolabs exploiteert in Oekraïne.

In wezen beschuldigde de Russische MIL de VS ervan SARS-CoV-2 in 2019 te hebben gecreëerd en opzettelijk vrij te geven om de wereld te controleren, en zij beweren dat de VS van plan zijn dit deze verkiezingen opnieuw te doen.

Nu het WEF/WHO spreekt over de opkomst van deze mysterieuze ‘Pathogen X’, lijkt het erop dat de Russen de waarheid over deze hele zaak vertellen.

Dorothé
 

Het is dus een week geleden dat de Epstein-documenten uitkwamen.

Is er iemand in de regering-Biden gevraagd hoe zij over de beschuldigingen denken?

We hebben net een DeSantis/Haley-debat gehad en een live Trump-interview. Heeft iemand ze gevraagd?

Hoe is deze vraag vermeden?

Dorothé
 

1705050474682.png
Het voelt alsof we in een versnelde tijdlijn zijn gestapt.

Zoveel gebeurtenissen tegelijk. Normies worden van alle kanten geraakt. Realiteiten die ooit als te gek werden beschouwd om waar te zijn, worden nu algemeen als feit aanvaard. Fouten in de matrix.

Wij zijn de informatieoorlog aan het winnen.

Dorothé
 
1705082164451.png1705082154437.png
1705082164321.png
1705082178354.png
1705082186001.png
Trump heeft ons uit conflicten gehaald en de vijandige relaties met onze mondiale tegenstanders hersteld.

Biden heeft ons in een proxy-oorlog met Rusland gebracht, een proxy-oorlog in Israël/Palestina, begon eenzijdig Jemen te bombarderen en duwt ons de Tweede Wereldoorlog in.

Het scorebord liegt niet.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan