BioClandestine


1707901353317.png
Dit afschuwelijke wetsvoorstel van de Senaat doet ons alleen maar een plezier.

Het zal niet door het Huis van Afgevaardigden komen, en het enige wat het heeft gedaan is radicaliseren en nog meer Amerikanen wakker schudden.

De Deep State is slordig geworden in hun wanhoop om hun misdaden verborgen te houden en hun witwaspraktijken overeind te houden. Ze zijn zo brutaal in hun corruptie dat zelfs de niet-geëngageerde burgers het beginnen op te merken.

Er zullen sowieso geen blijvende veranderingen plaatsvinden totdat Trump terug is in het Witte Huis, dus als het establishment tussen nu en november zijn hand wil overspelen en mensen wakker wil blijven schudden, ben ik er helemaal voor. Ze creëren alleen maar meer Trump-kiezers en maken het moeilijker om 2024 te stelen.

Dorothé
 

1707901437043.png

Stel je voor dat.

Trump heeft de hele tijd gezegd dat ze zijn campagne bespioneerden.

De regering-Obama ging voluit voor de Gestapo en negeerde willens en wetens de Grondwet in een poging een verkiezing te ondermijnen en de nieuwe regering te belemmeren.

Dorothé
 

1707901500346.png
Trump heeft deze meme op 28 november 2018 geretweet.

De media beweerden dat Trump een fascistische dictator was die de regering wilde bewapenen om achter politieke tegenstanders aan te gaan.

Het blijkt dat Trump gelijk had, en het was Biden/Obama die de regering bewapende om achter Trump aan te gaan.

LANDVERRAAD!

Dorothé
 

1707940448506.png
House Intel Committee zegt dat ze “toegang hebben tot informatie over een ernstige bedreiging van de nationale veiligheid”.

Welke? 😂

-WW3
- Ontwikkeling van biowapens
-Open grenzen
- Bewapende inlichtingendiensten
-Satanische doodscultus
-Amerikaanse politici gecompromitteerd door een pedo-honeypot/chantage-operatie

Dorothé
 

1707972580695.png
Rusland zou zijn nucleaire capaciteit naar de ruimte willen brengen.

Als de Amerikaanse regering zich hier zorgen over maakt, vraag dan aan Obama waarom hij heeft bezuinigd op de begroting van NASA en de ruimtevaart helemaal heeft verwaarloosd.

Dit betekent ook dat Trump gelijk had door Space Force op te richten.

Dit voelt ook als het zoveelste boemanverhaal om het publiek bang te maken voor Poetin en steun te genereren voor de financiering van Oekraïne. Ik ben er niet helemaal zeker van, maar ik weet wel dat de regering ons nooit zo graag iets vertelt, tenzij het hen ten goede komt.

Er is sprake van een zekere mate van misleiding, dat is zeker.

Dorothé
 

Nu Huma Abedin weer in het nieuws is, een flashback naar de begrafenis van McCain.

Wat is hier gebeurd tussen Lindsey Graham en Huma?

En waarom waren destijds minister van Defensie-generaal Mattis en stafchef John Kelly zo geïnteresseerd in de uitwisseling?

Er is een schaduwoorlog gaande.

Dorothé
 

1707972773308.png
Poetin heeft ons verteld dat Rusland supersonische raketcapaciteiten heeft die veel verder gaan dan alles wat we weten.

Westerse media zeiden dat hij loog en dat Rusland primitief was en wasmachines plunderde voor chips om wapensystemen te bemannen.

Nu zeggen ze dat hij ruimtewapens heeft😭

Welke is het?

Dorothé
 

1708059232340.png
Maanden geleden heb ik de situatie in Fulton County in de map ‘mislukte hoax’ in mijn achterhoofd opgeslagen.

Ik ging ervan uit dat het stilletjes zou verdwijnen, en dat links naar de volgende hoax zou gaan.

Maar dit heeft een wending genomen die ik niet zag aankomen. De ineenstorting van Fani heeft niet alleen haar zaak vernietigd, maar zal ook doordringen in de andere pogingen van de wetgever om te voorkomen dat Trump zijn ambt terugkrijgt. Nu kan iedereen zien hoe krankzinnig deze mensen zijn die proberen de huidige koploper en voormalige POTUS gevangen te zetten…

Fani heeft zojuist onbeperkt Trump-campagnemateriaal gemaakt en elke kans die de media hadden om Trump te besmeuren met deze valse aanklachten verpest.
Dit is de nagel aan de kist in de rechtbank van de publieke opinie. Niemand zal deze mensen serieus nemen.

Uiteindelijk heeft Trump nooit echt gevaar gelopen, en de hoax heeft hem alleen maar populairder gemaakt. Het gebeurt IEDEREEN. ENKEL. TIJD.

Teflon Don slaat opnieuw toe.

Dorothé
 

1708059361248.png
Het enige dat ik weet is dat mainstreamers nu regelmatig verslag doen van verhalen waarvoor ze ons vroeger belachelijk maakten.

Vroeger haalden ze hun neus naar ons op, en nu spiegelen ze ons.

Niemand zal het toegeven, maar ze weten allemaal verdomd goed dat we in veel opzichten gelijk hadden.

Dorothé
 

Nu je de valse verontwaardiging uit het Westen hebt gehoord, laten we eens kijken naar de informatie die ze je hebben onthouden.

Navalny is een terrorist. Hij werd betrapt op het plannen van een kleurenrevolutie om de Rus met MI6 in te halen.

Hij is geen ‘politieke oppositie’. Hij is een buitenlandse inlichtingenbron. Een spion.

Hieronder kunt u zien hoe Navalny de planning van “massaprotesten, civiele initiatieven, propaganda en het leggen van contacten met de elites” bespreekt met de Britse MI6-agent James William Thomas Ford, via de financiering van onbemande rijke miljardairs.

Navalny was de frontman van het Westen om Rusland van binnenuit over te nemen. Precies hetzelfde draaiboek dat ze gebruikten om Oekraïne over te nemen.

Navalny was een aanwinst van de Deep State en hij werd als zodanig behandeld. Als een vijandige buitenlandse speler die namens het Westen een soevereine natie wil omverwerpen. Verraad en opruiing. Bespaar me dus de valse verontwaardiging en het parelen van het Westen, alsof Poetin op oneerlijke wijze politieke tegenstanders gevangen zet en vermoordt, terwijl de heksenjacht van Trump zijn achtste jaar ingaat… en terwijl Julian Assange nog steeds wordt gemarteld in de gevangenis…

Biden en de MSM proberen deze situatie nu al te benutten om Amerikanen te dwingen meer geld naar Oekraïne te sturen. Het hele ding is een hoax, net als al het andere dat ze doen.

Dorothé
 

EU-voorzitter Ursula von der Leyen zegt dat ze “geen moeite zullen sparen” om Poetin verantwoordelijk te houden voor de dood van Navalny.

NAVO-secretaris Jens Stoltenburg zegt dat Navalny een krachtige stem was voor ‘democratie’.

Merk op hoe alle westerse entiteiten alle Russen haten, BEHALVE Navalny?

Dat komt omdat hij een westerse aanwinst was.

Dorothé
 

1708160231375.png
1708160243532.png
Het is verbazingwekkend hoe de westerse MSM binnen enkele uren hun schapen ervan overtuigde een ‘extreemrechtse nationalist’ te verheerlijken, die nazi-bijeenkomsten bijwoonde en moslim-Russen ‘kakkerlakken’ noemde, en betrapt werd op het plannen van een daadwerkelijke opstand 😂

Ze zullen letterlijk alles geloven.

Dorothé
 

1708160306410.png
Eén ding is onbetwistbaar.

De Deep State is EXTREEM wanhopig om de financiering voor Oekraïne op peil te houden.

Ze zetten alle middelen in en voeren gecoördineerde propagandacampagnes, in een poging de publieke en politieke steun voor Oekraïne nieuw leven in te blazen.

Ze weten wat er op het spel staat.

Dorothé
 

1708160355819.png

⚠️NIEUW⚠️

CNN: “bronnen die bekend zijn met informatie” beweren dat het Russische nucleaire ruimtewapen is ontworpen om satellieten uit te schakelen met “energiegolven”.

Ik twijfel er niet aan dat dit soort wapens bestaan, maar voor mij klinkt het als het plan van de Deep State om satellieten uit te schakelen en dan Rusland de schuld te geven.

Dorothé
 

1708160410752.png


Ik heb niet eens de energie om de 🇺🇦-supporters voor Adviivka te bekritiseren.

Ze zullen zichzelf ervan overtuigen dat het niet strategisch belangrijk was, dat Rusland een onrealistisch aantal slachtoffers heeft geleden en dat Oekraïne nog steeds aan de winnende hand is.

Voor deze mensen doet de werkelijkheid er niet toe.

Dorothé
 

Het resultaat in Avdiivka is precies wat de Deep State vreesde dat er zou gebeuren als de financiering voor Oekraïne zou stoppen.

Oekraïne beschikt niet over de munitie, lichamen of economische capaciteit om het 900 kilometer lange front te verdedigen.

En nu beginnen de westerse MSM het toe te geven.
The result in Avdiivka is exactly what the Deep State feared would happen if the funding stopped for Ukraine.

Ukraine don’t have the ammunition, bodies, or economic capacity to defend the 600 mile front.

And now Western MSM are starting to admit it.


Nytimes (https://www.nytimes.com/2024/02/17/world/europe/russia-ukraine-war-map.html)
Five Places Russia Is Fighting to Break Through Ukrainian Lines
Outmanned and outgunned, Ukrainian ground forces are in perhaps their most precarious position since the opening months of the war.

Dorothé
 

1708204132767.png
Ongeacht de situatie is de oplossing van Amerikaanse politici ‘Oekraïne financieren’.

-Oorlog in het Midden-Oosten? Laten we de financiering voor Oekraïne verpakken.

-Grenscrisis? Oekraïne belangrijker.

-Russische ruimtewapens? De oplossing is om Oekraïne te financieren.

-Navalny sterft? Fonds Oekraïne.

Pure wanhoop.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan