Gaan we dus gewoon negeren dat Lara Logan beweerde dat ze “meerdere inlichtingenbronnen” had die haar vertelden dat het havenincident in Baltimore een “9/11-achtige aanval” was?
Ze vergeleek zes burgerdoden met 3.000 burgerdoden bij de belangrijkste terreuraanslag in de Amerikaanse geschiedenis…
En sinds wanneer zijn we naamloze bronnen gaan geloven? Als de MSM dat doen, bekritiseren we ze terecht, omdat ‘naamloze bronnen’ worden gebruikt als schild voor journalisten om dingen te verzinnen, zonder gevolgen.
Nadat opzet was uitgesloten, beweerde ze vervolgens dat dit een “cyberaanval” was en dat de gevolgen een “economische kernaanval” zouden zijn. Alle autoriteiten, lokaal, staats-, federaal, militair en de particuliere sector, hebben ALLEMAAL bevestigd dat hun onderzoeken er niet op wijzen dat dit een terreuraanslag was, en zij hebben de “zwarte doos” op het schip voor alle communicatie gecontroleerd en vastgesteld dat er geen sprake is van een terreuraanslag. bewijs van opzet of kwaad opzet op dit moment. Het US Army Corps of Engineers is momenteel ter plaatse om de schade te beoordelen en de weg vrij te maken voor de haven. Ook de economische impact zal volgens maritieme experts en supply chain-analisten minimaal zijn. Niets van wat Lara over deze situatie zei, is waar... helemaal niet...
Dus als Lara legitiem bewijs heeft dat dit een terreuraanval is, moeten zij en haar “inlichtingenbronnen” met iets meer bewijsmateriaal naar voren komen dan alleen maar een “vertrouw me broer”. Zo doen wij de dingen hier niet. Waarom krijgt Lara precies toestemming om niet nader genoemde bronnen te gebruiken? Als we worden aangevallen, moeten we dat weten. En als we worden aangevallen, waarom is Lara Logan dan de enige persoon op aarde die bronnen heeft die haar dat vertellen?
Normaal gesproken laat ik dit soort dingen los, maar Lara had het lef om mij aan te vallen, en beweerde dat ik “100 procent ongelijk” had in mijn beoordeling, en ging vervolgens naar talkshows en zei tegen mensen dat ze me niet moesten vertrouwen, omdat ik dat niet was. onderscheidingsvermogen aan de dag leggen bij het voortijdig verklaren dat dit een terroristische aanslag was. En toen blokkeerde ze me toen ik haar confronteerde en haar vroeg uit te leggen wat er mis was.
Eerlijk gezegd is dit absolute onzin. Onaanvaardbaar gedrag. Dus nu is het oorlog.
Als Lara mijn nauwkeurige berichtgeving in twijfel wil trekken, kan ze ons maar beter wat saus laten zien, want vanaf nu zijn zijn aanvallen op mij uitsluitend gebaseerd op vermoedens, en ze heeft de doelpalen keer op keer verplaatst over dit incident.
Schaam je Lara voor dit zielige vertoon van ‘journalistiek’, en schaam je voor iedereen die weigert haar te confronteren met het gebruik van niet nader genoemde bronnen zonder bewijs.
Dorothé