Godsgeschenk
Well-known member
Twee uur geleden plaatste Trump op Truth Social: “UNITE AMERICA!”
De meest logische conclusie is dat RFK Jr. en Trump een alliantie zullen vormen.
Ik weet dat velen het haten dat ik RFK Jr. als vice-president wil, maar RFK Jr. zou op zijn minst moeten afhaken en Trump moeten steunen, in ruil voor een zetel in het kabinet, of een hoge positie waar RFK Jr. effectief kan zijn. zuiver onze gezondheidsinstanties en grote farmaceutische bedrijven. Dat is de kracht van RFK Jr., en de grootste zwakte van Trump.
Dezelfde mensen die de vader en oom van RFK Jr. vermoordden, probeerden zojuist Trump te vermoorden. Ze zijn het misschien niet over alles eens, maar over het belangrijkste zijn ze het eens, namelijk dat de Deep State verslagen moet worden. En de Deep State heeft ons laten zien dat zij zowel Trump als RFK Jr. als een bedreiging voor hun bewind beschouwen.
Als ik denk aan het “verenigen” van Amerika, is er nog steeds 9% van de stemmen die Trump zou kunnen veiligstellen. Het is duidelijk dat Trump de populairste kandidaat is, en RFK Jr. weet dat hij deze race realistisch gezien niet kan winnen, ondanks dat hij een van de populairste externe kandidaten in decennia is.
Voor het welzijn van Amerika, en dus van de wereld, moeten deze twee mannen hun meningsverschillen opzij zetten en zich onder één vlag verenigen. Ze delen dezelfde vijanden en veel van dezelfde doelstellingen.
Als dit zou gebeuren, wordt een voorsprong van 2 punten een voorsprong van 10+ punten. Het zou een fraudebestendige verpletterende overwinning zijn, die het land verenigt.
Noem me gek zoveel je wilt, maar dit is de manier. Er staat te veel op het spel. Het is tijd om een deal te sluiten!
Dorothé