BioClandestine


Twee uur geleden plaatste Trump op Truth Social: “UNITE AMERICA!”

De meest logische conclusie is dat RFK Jr. en Trump een alliantie zullen vormen.

Ik weet dat velen het haten dat ik RFK Jr. als vice-president wil, maar RFK Jr. zou op zijn minst moeten afhaken en Trump moeten steunen, in ruil voor een zetel in het kabinet, of een hoge positie waar RFK Jr. effectief kan zijn. zuiver onze gezondheidsinstanties en grote farmaceutische bedrijven. Dat is de kracht van RFK Jr., en de grootste zwakte van Trump.

Dezelfde mensen die de vader en oom van RFK Jr. vermoordden, probeerden zojuist Trump te vermoorden. Ze zijn het misschien niet over alles eens, maar over het belangrijkste zijn ze het eens, namelijk dat de Deep State verslagen moet worden. En de Deep State heeft ons laten zien dat zij zowel Trump als RFK Jr. als een bedreiging voor hun bewind beschouwen.

Als ik denk aan het “verenigen” van Amerika, is er nog steeds 9% van de stemmen die Trump zou kunnen veiligstellen. Het is duidelijk dat Trump de populairste kandidaat is, en RFK Jr. weet dat hij deze race realistisch gezien niet kan winnen, ondanks dat hij een van de populairste externe kandidaten in decennia is.

Voor het welzijn van Amerika, en dus van de wereld, moeten deze twee mannen hun meningsverschillen opzij zetten en zich onder één vlag verenigen. Ze delen dezelfde vijanden en veel van dezelfde doelstellingen.

Als dit zou gebeuren, wordt een voorsprong van 2 punten een voorsprong van 10+ punten. Het zou een fraudebestendige verpletterende overwinning zijn, die het land verenigt.

Noem me gek zoveel je wilt, maar dit is de manier. Er staat te veel op het spel. Het is tijd om een deal te sluiten!

Dorothé
 

1721015551577.png
Dit had niet slechter kunnen aflopen voor de Deep State.

Niet alleen kwam Trump er ongedeerd uit, maar de Democraten handelden ook slecht met zichzelf, en de MSM bevestigde hun medeplichtigheid.

Nu heeft Trump vrijwel onbeperkte politieke munitie en publieke steun.

Ze creëerden een levende martelaar.

Deze moordaanslag heeft veel heksenaars aangemoedigd om de sprong te wagen. Grote namen, van Elon Musk, tot beroemdheden, tot professionele atleten en iedereen daartussenin, komen na de aanval naar voren om Trump te steunen. Het is een opwindend moment voor veel Amerikanen.

Niet alleen slaagde de Deep State er niet in hem uit te schakelen, ze maakten hem daarbij aanzienlijk formidabeler.

Dorothé
 

1721072479299.png
Meldt dat RFK Jr. in Milwaukee is 👀

RFK Jr. en zijn vice-president Shanahan deelden vriendelijke woorden over Trump en Melania op X.

Trump eist nu dat RFK Jr. onmiddellijk een detail van de geheime dienst krijgt.

Ze gedragen zich ineens HEEL simpatico.

Doen wij dit eigenlijk?

Dorothé
 

1721072625236.png
Het is JD Vance!

Ik vind het een geweldige keuze, met een kans om de naald te verplaatsen. Omdat hij uit Ohio komt, kan Vance misschien helpen invloed uit te oefenen op swing states als Pennsylvania, Michigan en Wisconsin.

Deze keuze deed Trump niet zoveel pijn als wanneer hij voor Rubio of Nikki Haley zou kiezen.

Ik ben nog steeds benieuwd wat er is gebeurd tussen Trump en RFK Jr., aangezien ze naar verluidt vandaag een lang gesprek hadden over een mogelijk eenheidsticket. Hopelijk hebben RFK Jr. en Trump een andere rol voor RFK Jr. gekozen, waar we de vaardigheden van RFK Jr. in de komende Trump-regering kunnen maximaliseren.

Hetzelfde geldt voor Vivek, van wie ik aanneem dat hij al een positie heeft geblokkeerd.

Hoe dan ook, het voelt zeker alsof er een gevoel van eenheid is en een gevoel van urgentie om vooruit te komen. Het land schaart zich achter Trump.

Welkom aan boord van JD Vance. Laten we de klus klaren!

Dorothé
 

1721077943086.png
Voor degenen die vragen: "Waarom J.D. Vance?":

Trump vertelde ons zijn logica met de aankondiging.

Momenteel zijn de krapste races in Pennsylvania, Michigan en Wisconsin. De Rust Belt-staten zullen beslissen over de verkiezingen van 2024.

Vance komt uit Ohio, en Trump vertelde ons in zijn aankondiging dat het de taak van Vance tijdens de campagne zal zijn om zich te concentreren op het voor zich winnen van de hardwerkende mensen in deze staten.

Vance is een Midwest/Rust Belt-man, die hopelijk deze kiezers kan aanspreken en Trump over de top kan zetten in deze strijdtonelen. Dat is het denkproces achter de keuze.

Logisch gezien is het logisch. Nu moeten we er alleen maar voor zorgen dat het werkt.

Dorothé
 

Dit is wild.

NBC News vraagt Biden naar zijn gewelddadige retoriek rond het in de roos schieten van Trump.

Bidens hersenen werken niet goed, en hij kan de vraag niet eens goed verdedigen.

Deze mensen zijn gevaarlijk en incompetent. Hun jarenlange verdeeldheid zaaiende propagandacampagne veroorzaakte dit.

Dorothé
 

1721115692872.png
Velen beschouwen Vance’s vroegere afkeer van Trump als een zwakte.

Ik zie het als een kans. Vance kan dit aan onbesliste kiezers doorgeven.

Berichten kunnen in de trant van:
“Ik was voorheen geen fan van Trump, maar ik ben veranderd, dit is waarom jij dat ook zou moeten doen!”

Ook zijn Neocons en Dems boos over de keuze, wat mij doet geloven dat het een goede keuze was. Als onze vijanden het niet leuk vinden, moet daar een reden voor zijn.

Ik denk dat velen de waarde van Vance voortijdig onderschatten.

Dorothé
 

Weet je wie nog meer geen fan was van Trump in 2016?

Ik.

Ik was 24, had twee banen en mijn interesses waren feesten, sport en vrouwen. Politiek stond nauwelijks op mijn radar.

Ik beschouwde mezelf als libertair, en mijn perceptie van Trump was gebaseerd op wat ik terloops op tv hoorde, wat destijds 100% negatief was. Ik was echter geen fan van Hillary of liberalen. Ik wist dat die teef slecht was. Daarom onthield ik mij van stemming in 2016, omdat ik niet begreep wat er aan de hand was. Ik ging ervan uit dat Trump zou verliezen en ik moest die dag naar mijn werk, dus ik heb gewoon niet gestemd.

Maar nadat Trump was gekozen, zag ik hoe krankzinnig de Democraten/MSM zich tegenover Trump gedroegen, dus begon ik meer op te letten. Er klopte duidelijk iets niet. Net als vele anderen begon ik onregelmatigheden op te merken in het MSM-verhaal, uiteindelijk werd ik wakker en vóór het einde van 2017 steunde ik Trump volledig. De rest is geschiedenis.

Als ik kan veranderen, kan iemand anders dat ook.

Dorothé
 

1721115927583.png
1721115935702.png
Op wie stem jij?

De slimme zakenman die een kogel opving, en de welbespraakte marinier?

Of de kindersnuivende vegetable en de incompetente DEI-huurder?

Dorothé
 

GOP-voorzitter Michael Whatley bevestigt dat 50 procent aanwezig zal zijn op de RNC in Milwaukee.

Benny vraagt of hij gaat optreden en Whatley zegt “blijf op de hoogte” en “er zijn genoeg verrassingen”.

Lol. Staan we op het punt om deze shit tot bestaan te brengen?

Dorothé
 

1721118938763.png
Ik word nog steeds misselijk als ik eraan denk hoe het zou zijn als die kogels niet zouden missen.

De Republiek zou gevallen zijn en de massale chaos zou de natie overspoeld hebben. Verkiezingen zouden irrelevant zijn.

De wereld zou er op dit moment heel anders uitzien.

Dorothé
 

ENORM!

Gelekte oproep tussen Trump en RFK Jr.’s discussie gisteren! Trump nam contact op met Kennedy op zoek naar goedkeuring.

Men hoort Trump hier praten over de gevaren van het vaccineren van baby’s, en hoe “er iets mis is met dat hele systeem”.

Trump zoekt hulp bij RFK Jr. in de komende regering. Trump herhaalt dat hij gaat winnen, en zegt tegen RFK Jr. dat het goed voor hem en zijn missie zou zijn om af te haken, Trump te steunen en aan tafel te gaan zitten.

De perceptie van het vaccinstandpunt van Trump is een van de grootste zorgen van RFK Jr.-kiezers, libertariërs en zelfs veel conservatieven. Dit zou een deel daarvan moeten helpen onderdrukken, en bewijzen dat Trump zich deze keer met de juiste mensen probeert te omringen.

Dit is een enorme ontwikkeling, en als Kennedy ervoor kiest om ermee door te gaan, denk ik dat Trump veel steun zou krijgen, en dat RFK Jr. nog steeds de kans zou hebben om te doen waar hij goed in is, namelijk omgaan met de farmaceutische wereld.

Voor mij is dit een enorme stap in de goede richting. Het is duidelijk dat Trump de waarde van RFK Jr. erkent, en ik denk dat we een rol voor de heer Kennedy kunnen verwachten in de komende regering!

Verenig Amerika!

Dorothé
 

1721205265077.png
Daar gaan we!

Nu gaan de MSM Trump een ‘anti-vaxxer’ noemen omdat hij met RFK Jr. sprak over de gevaren van absurd Amerikaans vaccingebruik op baby’s!

Dit zal feitelijk in het voordeel van Trump werken. Vrijwel iedereen is nu een vaccinatiescepticus.

Het belangrijkste probleem van veel Libertariërs en RFK Jr.-aanhangers met Trump is zijn verdediging van de vaccins. Dit zou de kloof kunnen overbruggen en ervoor zorgen dat ze aan boord springen.

Trump laat zien dat hij zich wil omringen met de juiste mensen om Big Pharma aan te pakken

Dorothé
 

1721205349195.png
CNN meldt dat de geheime dienst “de beveiliging heeft opgevoerd” vanwege informatie over een vermeend Iraans complot om Trump te vermoorden.

Eerste reactie… Ik geloof er helemaal niets van.

Het lijkt mij alsof CNN het islamitisch terrorisme de schuld probeert te geven om af te leiden van wie het daadwerkelijk heeft gedaan.

En als er daadwerkelijke informatie over een moordcomplot zou zijn, denk ik niet dat we erover zouden horen.

Dit riekt naar schadebeheersing en desinformatie om de schuld af te schrikken van het falen van de geheime dienst van het Biden-regime.

Dorothé
 

1721205421085.png
Matt Walsh, en de rest van de puriteinse conservatieven, missen visie, strategie en mededogen.

Mensen als Amber Rose, 50 Cent, Harmeet Dillon, enz. zijn allemaal EXPONENTIEEL meer waard dan welk conservatief pratend hoofd dan ook.

Deze mensen duiken in de demografie die wij niet bezitten. Deze mensen hebben een enorme invloed op de jongere generaties en op niet-blanke/christelijke gemeenschappen. Je hoeft niet alles aan hen leuk te vinden om hun waarde te herkennen.

Matt begrijpt niet hoe verkiezingen worden gewonnen en hoe invloed ertoe doet. Als we willen dat mensen op Trump stemmen, kunnen we ze niet beschamen en belasteren als ze zich uiteindelijk bij onze kant voegen.

Matt moet zich houden aan de basisbiologie en huilen over transgenders, terwijl de volwassenen de verkiezingen winnen.

Dorothé
 

1721205505759.png
MAGA is niet de Republikeinse Partij.

De oude GOP is dood. De RNC is slechts een schip. Dit is een populistische beweging.

Iedereen is welkom bij MAGA. Het maakt ons niet uit welke huidskleur je hebt, welke god je aanbidt of tot wie je je aangetrokken voelt. Als je Amerika weer groot wilt maken, ben je een van ons.

Dit is de reden waarom ik meedogenloos heb geprobeerd MAGA, Libertariërs, RFK Jr.-aanhangers, onafhankelijken, ontevreden linksen, jongere generaties, de sportgemeenschap, de comedyscene, de muziekindustrie en iedereen die deze shit beu is, te verenigen .

We delen allemaal dezelfde vijand, en die vijand is doodsbang voor Donald J. Trump.

Het is tijd voor ons allemaal, als Amerikanen, om ons onder dezelfde vlag te verenigen, en het is tijd voor MAGA om iedereen met open armen te verwelkomen.

Dit is hoe revoluties worden gewonnen.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.143
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan