BioClandestine

Ik herinner me levendig dat ik kritiek kreeg van de gemeenschap omdat ik zei dat Tulsi aan onze kant stond.

Zij was de enige politicus die zich uitsprak over de realiteit van door de VS gefinancierde biolabs in Oekraïne.

Ze noemde de Dems een "oorlogszuchtige cabal".

Ze was te gast bij Tucker.

Tulsi mag dan de hele tijd een D naast haar naam hebben gehad, maar ze was de hele tijd pro-Trump verhalen aan het vertellen.

De timing van deze flip is 100% om de schade aan de DNC te maximaliseren voor de midterms.

Dubbelagenten gaan beide kanten op.

-Clandestiene

YouTube ()
001: Why I'm leaving the Democratic Party
I believe in a government that is of the people, by the people, and for the people. Unfortunately, today’s Democratic Party does not. Instead, it stands for a government of, by, and for the powerful elite. If you can no longer stomach the direction that so-called woke Democratic Party ideologues are taking our country, I invite you to join me...

Dorothé

Mensen, ik zie zoveel mensen in de gemeenschap het woord "vertrouwen" gebruiken.

Alsof je Elon niet "vertrouwt", of Tulsi niet "vertrouwt", etc.

Wie zei er iets over het "vertrouwen" van iemand? En wat "vertrouw" je hen precies toe?

Ik wijs alleen op de realiteit. En de realiteit is dat figuren als Elon en Tulsi onze vijanden hebben verpulverd, en dat lijken ze doelbewust te doen.

Tulsi maakt de kiezers rood en zorgt voor krantenkoppen en verhalen die gunstig zijn voor ons, in de aanloop naar de midterms.

Ze is een bondgenoot. Dat betekent niet dat ik haar "vertrouw", of wie dan ook.

Ik observeer alleen wie ons voordeel oplevert, en herken trends.

En laten we zeggen, theoretisch, dat je Tulsi, of Elon, of Trump zou "vertrouwen", en het blijkt dat ze eigenlijk Deep State verraders zijn, zoals velen van jullie beweren.

Wat zou je hebben verloren door hen te "vertrouwen"? Wat zou je gewonnen hebben? Absoluut niets, hoe dan ook.

We zijn allemaal volledig machteloze omstanders als het gaat om de gebeurtenissen die zich ontvouwen. NCSWIC is niet alleen maar een slagzin, het betekent dat NIEMAND kan stoppen wat er komt, en dat is inclusief de grote onwaarschijnlijkheid dat Tulsi een Deep State agent is die uw "vertrouwen" wil winnen.

Alles wat we kunnen doen is wijzen op wat er werkelijk gebeurt, en wat er werkelijk gebeurt is dat Tulsi net een goed getimede, berekende klap heeft uitgedeeld aan de DNC vóór de midterms, met tijd voor de media-cyclus om centristische kiezers te beïnvloeden, en dat doet ze door terecht het Biden-regime een "oorlogszuchtige cabal" te noemen en het aan de kaak stellen van het duwen van ons in proxy-oorlogen en het duwen van ons in nucleaire vernietiging, enz.

Deze situatie is hetzelfde als wanneer je besprongen wordt op straat, en een vreemdeling springt ertussen en gooit een hooiklopper naar een van de jongens die je bespringen.

Je kent deze man niet, maar hij sloeg je aanvaller recht in het gezicht. Je "vertrouwt" hem niet per se, maar hij heeft net laten zien dat hij aan jouw kant staat door je te verdedigen. Als hij niet aan jouw kant stond, had hij je wel geslagen. Of je in elkaar laten slaan.

Als Tulsi schade wilde toebrengen aan Trump/MAGA voor de midterms, zou ze dat gedaan hebben. Ze had ook gewoon haar mond kunnen houden. Maar in plaats daarvan bracht ze opzettelijk schade toe aan Biden en de Dems. En dat doet ze nu al jaren consequent.

Als het toebrengen van enorme schade aan de Dems voor de belangrijkste verkiezing in de geschiedenis, slechts een list is om u te verleiden haar te "vertrouwen"... nou ik zou zeggen dat we die ruil winnen 😂

-Clandestiene

1665587695313.png
[Foto]
Ik wist dit niet, maar Tulsi is een hooggeplaatste officier in US MIL Intelligence, Psychological Operations Command.

Hetzelfde US MIL personeel waarvan wij denken dat het de Q operatie leidt, Tulsi maakt er deel van uit.

Merk op dat zij de enige is die sprak over het bestaan van US Biolabs in Oekraïne. Merk op hoe ze al jaren rode pillen toedient aan centristen. Zie hoe ze de DNC enorme schade toebrengt voor de midterms.

Ze is 100% een White Hat, door en door.

-Clandestiene

[ Album ]
For those who don’t trust Wikipedia, here’s an article and archives confirming Tulsi’s move to the 351st Civil Affairs and Psychological Operations Command (Airborne) Unit in California Army Reserves.

Tulsi moved to the Psychological Operations Command in June 2020.

She’s involved in US MIL psyops, she’s helping combat anti-Russian propaganda, and one of the few bringing attention to the fact that the DNC have Biolabs in Ukraine.

Here she is assisting “(Q-Tribe)” as part of the 351st PSYOP Command.

Y’all… wake up.

-Clandestine

1665590766100.png
[Album].
En voor alle Facebook moeders die gek worden van deze foto van Tulsi die een driehoek maakt met haar handen...

Dit is geen "illuminati" symbool. Het is een verwijzing naar de Thirty Meter Telescope (TMT) protesten, waar inheemse Hawaiianen protesteerden tegen de plaatsing van een enorme 1,4 miljard dollar telescoop op heilig Hawaiiaans land in de buurt van de slapende vulkaan Mauna Kea.

Tulsi betuigde respect aan de inheemse Hawaiianen uit haar thuisstaat. Jason Mamoa en The Rock deden het ook.

De Tulsi-fobie moet stoppen.

-Clandestiene

Ik probeer tienduizenden boomers te informeren dat een meme die ze op Facebook zagen onjuist bleek te zijn 😂

Dorothé

1665693152577.png
De enige manier om de gehersenspoelden wakker te maken, is ze snel achter elkaar scherpe contrasten te laten zien. En de beste manier om de aandacht van de schapen te krijgen, is een impact te hebben op hun resultaten.

Of het nu opzet of toeval is, het Amerikaanse volk heeft het scherpe contrast gezien tussen de kwaliteit van leven met en zonder Trump.

De snelheid waarmee het Biden-regime de kosten van levensonderhoud opblies, zal diepe slapers doen inzien dat er iets mis is.

Vroeger gebeurde het geleidelijk. Nu is het heel duidelijk.

-Clandestiene

Dorothé

De optiek voor Biden is verschrikkelijk.

Hij bewapent wetshandhaving om achter burgers en politieke tegenstanders aan te gaan, en bemoeit zich met particuliere ondernemingen. Je weet wel, zoals fascisme.

Dit bewijst ook de strategische waarde van Twitter, dus de hevige strijd om de controle ervan.

Zoals we in het verleden hebben gezien, is het een krachtig wapen tegen verkiezingsinterferentie. Met de mogelijkheid om de waargenomen realiteit te veranderen via censuur en propaganda, wat miljoenen stemmen heeft beïnvloed (Laptop van Hunter).

Ik ruik wanhoop.

-Clandestiene

Telegram (https://t.me/disclosetv/9578)
Disclose.tv
JUST IN - Elon Musk is being investigated by US federal authorities for his conduct in connection with the acquisition of Twitter.

Dorothé

Nog 25 dagen tot de midterms, en de verrassingen van oktober beginnen zich af te tekenen.

Nancy Pelosi wordt overal gevolgd door een volledige documentaireploeg, en de Democraten lijken op 6 januari all-in te gaan, in de hoop genoeg emotionele respons te genereren om de kiezers in hun voordeel te doen beslissen.

Dit zegt me dat ze absoluut niets hebben.

Als Trump zou worden aangeklaagd, zouden ze niet zoveel moeite hoeven doen om de schapen ervan te overtuigen dat 6 januari erger was dan Pearl Harbor en 9/11.

1665769717505.png
Het Biden-regime en de DNC hebben..:

-de economie geruïneerd
-de rechtshandhaving en de media ingezet om politieke tegenstanders aan te vallen.
-de waarheid gecensureerd en desinformatie versterkt.
-onze kinderen geïndoctrineerd en geseksualiseerd.
-Sleepte ons mee in een proxy oorlog met Rusland en binnenkort China
-Dreef onze wereld naar de rand van nucleaire vernietiging

En nu gaan ze u de komende 4 weken vertellen dat de man hierboven de grootste bedreiging is voor het Amerikaanse volk, en niet voor hen.

-Clandestiene

Dorothé

Nunes' civiele rol is geweest als Trump's narrative setter. Het begeleiden van de gemeenschap met de gesprekspunten en nadrukpunten, evenals het informeren van het publiek over wat er werkelijk gebeurt.

Nunes suggereert dat Garland Durham blokkeert om Deep State spelers aan te klagen.

Deze duidelijke politisering van het "Justitie" systeem schildert Biden en de Dems als de fascisten die ze zijn, en opent de deur voor ernstige veranderingen, en rechtvaardigt de noodzaak voor militaire interventie. TREASON!

-Clandestiene

Telegram (https://t.me/redpillpharmacist/32519)
Red.Pill.Pharmacist ☆☆☆
Devin Nunes- #ObamaClintonBiden

Dorothé

Het begint te gebeuren. Zelfs de linkse media beginnen in te zien dat Trump deze situatie gaat oplossen en de held gaat uithangen.

Let op de uitgebreide "nucleaire" praat die alle echokamers binnensluipt. Het publiek is geconditioneerd om te geloven dat er een nucleaire oorlog dreigt.

Kom Trump links binnen.

Trump bemiddelt in vrede, en de schapen hebben geen andere keuze dan te accepteren dat Trump een nucleaire oorlog heeft voorkomen.

Alles onder controle.

-Clandestiene

De opmerkingen van Generaal Flynn hier zijn nogal onthullend, met name het C19 commentaar.

Ik vroeg Generaal Flynn op Truth Social om opheldering over deze opmerkingen, toen hij zei dat we "nooit deze dwaasheid met Covid" zouden hebben gehad, als hij Nationaal Veiligheidsadviseur was gebleven.

Bedoelt hij de reactie van de VS op C19? Of bedoelt hij dat hij C19 helemaal had kunnen voorkomen?

Als hij het laatste bedoelt, is dat een verdere bevestiging dat C19 niet alleen door de mens is gemaakt en opzettelijk is vrijgelaten, maar dat hij als nationale veiligheidsadviseur de mogelijkheid had om het tegen te houden, wat bevestigt dat elementen binnen onze regering al geruime tijd op de hoogte waren van het voortdurende biologische wangedrag, en niets deden om het te stoppen/het te laten gebeuren.

-Clandestiene

Telegram (https://t.me/Patri0tsareinContr0l/3411)
Patri0tsareinContr0l ⭐⭐⭐
General Flynn explains why he was targeted by the Deep State: "[They had to] get me out of the way because as the National Security Advisor, I had access to everything.... Had I stayed in that job, had I stayed in that role as the National Security Advisor, there would have been NO Mueller Investigation.... I would have stopped it.... and if you can pull the thread a little bit further, had I stayed in that position, we would have never had all this foolishness with COVID." 💥

Dorothé

1666116705851.png

Jongens, ik zal eerlijk zijn. Ik begrijp niet waar @greggphillips het over heeft. Telegram is een waardevol instrument om informatie te verkrijgen en te verspreiden.

Lopen mensen risico door het gebruik van Telegram? Zo ja, hoe lopen ze risico? En wie misbruikt Telegram voor snode doeleinden?

Als de vijand ECHT iemand van ons dood wilde, dan was dat al gebeurd.

Komt het door valse accounts/bots?

Ik snap dat mensen Gregg vertrouwen, en zijn werk aan 2000 Mules is geweldig, maar ik heb meer nodig dan een "vertrouw me bro", bij deze.

-Clandestiene

Dorothé

Verander uw kijk op de rol van Durham
1666162537730.png
Ik heb het Danchenko proces stopgezet, omdat ik inzag dat de rol van Durham meer die van opvoeder is dan die van aanklager. En helaas, velen in deze gemeenschap zijn zo hongerig naar gerechtigheid, dat ze in de steek gelaten worden wanneer lage pieten niet vervolgd worden. Maar als Danchenko schuldig zou zijn bevonden, zouden dezelfde mensen die boos zijn, hebben geschreeuwd dat "dit allemaal niets uitmaakt, tenzij Hillary en Obama ten onder gaan". Wat waar is.

We moeten ons succes niet laten afhangen van lage spelers als Danchenko of Sussman. Namen die 99,99% van het publiek niet kende, totdat ze terechtstonden. Dit gaat niet over hen. Dit gaat over een samenzwering die helemaal tot de top gaat, en het blootleggen van het web van ondergeschikten die Obama en de Hillary campagne gebruikten om verraad te plegen.
Dat deze processen op dit moment plaatsvinden (voor de midterms) toont aan dat het een getimede informatieactie is om het publiek voor te lichten over de bredere samenzwering die door de DNC wordt gefaciliteerd (wat betekent dat witte hoeden de touwtjes in handen hebben).

Dit is een grote en complexe misdaad. Er zal veel werk en bewijs van samenzwering nodig zijn om de hoofdrolspelers te vervolgen. Niet alleen juridisch, maar ook in de rechtbank van de publieke opinie. Als we Hillary en Obama opsluiten, zonder dat het publiek op de hoogte is van wat er gebeurd is, en het als feit accepteert, zou dat leiden tot chaos, burgeropstanden, massale burgerslachtoffers, enz.

Nu weet ik, dat iedereen erop gebrand is, dat IEMAND verantwoordelijk wordt gesteld voor iets, maar een door Hillary betaalde Russische spion, die vervolgd wordt voor liegen tegen de FBI, brengt ons eerlijk gezegd niet dichter bij het verantwoordelijk stellen van Hillary en Obama. Wat ons wel dichterbij brengt, is een massale publieke bewustwording van dit complot, dat via Durham wordt uitgevoerd.

Gaat Durham uiteindelijk iemand vervolgen? Zal dit gebrek aan gerechtigheid leiden tot een of andere militaire interventie? Ik weet het niet zeker. Maar ik zie wel dat zijn werk het verhaal bevordert dat de DNC corrupt is, en de conservatieve media de krantenkoppen geeft om voortdurend te praten over de verraderlijke activiteiten van de DNC, waardoor de ether in de aanloop naar de midterms wordt opgeslokt.

Als je vertrouwen in het plan afhangt van de vervolging van Igor Danchenko, dan staan je nog vele, vele teleurstellingen te wachten. Begrijp het hoofddoel en bekijk alle schermutselingen vanuit de 40.000 voet lens (grote plaatje).

-Clandestiene

1666162842863.png
[Foto]
Iedereen die zegt dat Durham klaar is, beschuldigt Trump ervan ons valse hoop te geven.

Trump doet de dingen niet lukraak. Hij heeft dit met een reden herroepen.

WAAROM? Omdat hij ons waarschuwde dat Durham nog meer te wachten staat.

Als je gelooft dat Trump ons misleidt, waarom steun je hem dan?

Trump suggereert dat er meer komt van Durham. En als je Trump op dit moment niet vertrouwt, dan zeg ik je... je bent op de verkeerde plaats.

-Clandestiene

1666162970235.png
[Foto]
Degenen die schreeuwen dat "de hemel valt", zeiden hetzelfde toen Sussman niet werd veroordeeld.

Toch zijn ze hier, nog steeds op sociale media, huilen over hoe de wereld is hopeloos, terwijl ze zeiden dat ze zouden opgeven.

We krijgen een grote overwinning, en de zwarte pieten zullen weer in de rij staan alsof ze nooit getwijfeld hebben.

Ik neem de bonnen aan die al hun hoop verbonden aan de Danchenko veroordeling, want ik laat jullie de volgende overwinning niet vieren als die er is.

-Clandestiene

1666163058197.png
[Foto]
Nou, kijk eens aan.

Tulsi steunt Kari Lake, en steunt haar voor de komende midterms. En veel van Tulsi's opmerkingen komen overeen met Trump's agenda.

En Kari beantwoord de vriendschap met Tulsi.

Trump en de conservatieve gemeenschap zijn dol op Kari Lake.

Betekent dit dat Kari Lake nu een vijand is, omdat ze op één lijn staat met de "WEF/Illuminati/DS agent" Tulsi?

Maakt dit deel uit van Tulsi's meesterplan om de Trump basis te "krijgen"? 🙄

Mensen, Tulsi is een vriend. Accepteer het.

-Clandestiene

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan