Mensen, ik zie zoveel mensen in de gemeenschap het woord "vertrouwen" gebruiken.
Alsof je Elon niet "vertrouwt", of Tulsi niet "vertrouwt", etc.
Wie zei er iets over het "vertrouwen" van iemand? En wat "vertrouw" je hen precies toe?
Ik wijs alleen op de realiteit. En de realiteit is dat figuren als Elon en Tulsi onze vijanden hebben verpulverd, en dat lijken ze doelbewust te doen.
Tulsi maakt de kiezers rood en zorgt voor krantenkoppen en verhalen die gunstig zijn voor ons, in de aanloop naar de midterms.
Ze is een bondgenoot. Dat betekent niet dat ik haar "vertrouw", of wie dan ook.
Ik observeer alleen wie ons voordeel oplevert, en herken trends.
En laten we zeggen, theoretisch, dat je Tulsi, of Elon, of Trump zou "vertrouwen", en het blijkt dat ze eigenlijk Deep State verraders zijn, zoals velen van jullie beweren.
Wat zou je hebben verloren door hen te "vertrouwen"? Wat zou je gewonnen hebben? Absoluut niets, hoe dan ook.
We zijn allemaal volledig machteloze omstanders als het gaat om de gebeurtenissen die zich ontvouwen. NCSWIC is niet alleen maar een slagzin, het betekent dat NIEMAND kan stoppen wat er komt, en dat is inclusief de grote onwaarschijnlijkheid dat Tulsi een Deep State agent is die uw "vertrouwen" wil winnen.
Alles wat we kunnen doen is wijzen op wat er werkelijk gebeurt, en wat er werkelijk gebeurt is dat Tulsi net een goed getimede, berekende klap heeft uitgedeeld aan de DNC vóór de midterms, met tijd voor de media-cyclus om centristische kiezers te beïnvloeden, en dat doet ze door terecht het Biden-regime een "oorlogszuchtige cabal" te noemen en het aan de kaak stellen van het duwen van ons in proxy-oorlogen en het duwen van ons in nucleaire vernietiging, enz.
Deze situatie is hetzelfde als wanneer je besprongen wordt op straat, en een vreemdeling springt ertussen en gooit een hooiklopper naar een van de jongens die je bespringen.
Je kent deze man niet, maar hij sloeg je aanvaller recht in het gezicht. Je "vertrouwt" hem niet per se, maar hij heeft net laten zien dat hij aan jouw kant staat door je te verdedigen. Als hij niet aan jouw kant stond, had hij je wel geslagen. Of je in elkaar laten slaan.
Als Tulsi schade wilde toebrengen aan Trump/MAGA voor de midterms, zou ze dat gedaan hebben. Ze had ook gewoon haar mond kunnen houden. Maar in plaats daarvan bracht ze opzettelijk schade toe aan Biden en de Dems. En dat doet ze nu al jaren consequent.
Als het toebrengen van enorme schade aan de Dems voor de belangrijkste verkiezing in de geschiedenis, slechts een list is om u te verleiden haar te "vertrouwen"... nou ik zou zeggen dat we die ruil winnen
-Clandestiene
Folks, I see so many people in the community use the word "trust". As in you don't "trust" Elon, or don't "trust" Tulsi, etc. Who said anything about "trusting" anyone? And what is it you are "trusting" them with, exactly? I am merely pointing out realities. And the reality is, characters...
t.me