BioClandestine

Status
Niet open voor verdere reacties.

1742377723876.png
1742377742577.png
Een paar sappige pagina's uit de JFK-dossiers Califano Papers die de CIA schetsen die "politieke en psychologische oorlogsvoering" gebruikte om hun invloed te verspreiden tijdens de Koude Oorlog.

Deze dossiers schetsen het CIA-plan om alle radio en televisie in elk land van belang te "penetreren", om de invloed van de USSR en China te bestrijden.

Dit draaiboek zou bekend moeten klinken voor iedereen die de afgelopen 8 jaar heeft meegemaakt en heeft gezien hoe het USAID/Soros-medianetwerk bijna alle media over de hele wereld controleerde om propaganda te verspreiden, zodat ze een regimewisseling konden doorvoeren, à la Oekraïne.

Zoveel parallellen tussen wat er toen gebeurde en wat er nu gebeurt.

Dorothé

1742401251441.png
De JFK-dossiers laten zien dat de CIA bezig was met:

-Regimewisseling
-Biologische oorlogsvoering
-Politieke/psychologische oorlogsvoering
-Globale mediacontrole
-Massapropaganda

Klinkt dit bekend?

Er zijn zoveel parallellen tussen wat er toen gebeurde en wat er nu gebeurt.

De CIA is nooit veranderd.

Dorothé

AI is een geweldig hulpmiddel, maar het is niet de arbiter van de waarheid. Het is niet het allerbelangrijkste en het is niet 100% nauwkeurig.

Als je echt wilt begrijpen wat er in de JFK-dossiers staat, zul je ze moeten lezen en zelf conclusies moeten trekken.

Er zal geen officieel CIA-document zijn dat zegt "we hebben JFK vermoord", er is alleen een enorme hoeveelheid bewijs dat de CIA zich bezighield met ondoorgrondelijke criminaliteit, waaronder:

-Regimewisseling
-Biologische oorlogsvoering
-Politieke oorlogsvoering
-Psychologische oorlogsvoering
-Wereldwijde controle van de media
-Moorden
-Zwarte marktactiviteiten
-Wapen-/drugshandel
-Enz.

De reden dat Trump deze JFK-dossiers wilde laten vallen, is vanwege de parallellen met wat er nu gebeurt. Trump probeert de massa te informeren over hoe het spel gespeeld wordt, zodat ze beter kunnen begrijpen wat er in de wereld van vandaag gebeurt.

De JFK-dossiers zijn een gedetailleerde schets van het Deep State-handboek. Het laat zien hoe de Deep State opereert, en dit handboek wordt tot op de dag van vandaag gebruikt.

Dit zal noodzakelijke kennis zijn voor het publiek als het tijd is om te onthullen:

-Wie Trump probeerde te vermoorden
-Wie Covid creëerde
-Wie de zuidelijke grens opende
-Wie de media als wapen gebruikte
-Wie de regimewisseling in Oekraïne uitvoerde

Het is precies hetzelfde handboek.

Deze uitrol is gecoördineerd. Ze begonnen met JFK om een reden. Er zit een methode in de waanzin!

Dorothé

1742420641799.png
De ‘Trump is gecontroleerd’-menigte zit in een lastig parket.

Ze beweerden dat Trump alles zou redigeren.

Dat deed hij niet.

Tulsi gaf iedereen de bestanden, zonder redacties, zoals beloofd.

Het is bijna alsof deze mensen absoluut geen idee hebben waar ze het over hebben.

Dorothé

Hoe meer ik lees, hoe meer ik overweeg dat de CIA de Sovjets/Cuba probeerde te beschuldigen van de moord op JFK, om hun sporen te verdoezelen en een bredere oorlog te creëren.

Het lijkt erop dat de CIA probeerde het idee te vestigen dat Oswald banden had met de Sovjets/Cubanen. Het is alsof ze het duidelijk wilden maken. Misschien zit ik er helemaal naast, en misschien speelden de Sovjets/Cubanen wel een rol, maar het lijkt erop dat de CIA probeerde het gesprek te sturen in de richting van het beschuldigen van de Sovjets.

Mijn redenering is dat LBJ na de dood van JFK Vietnam opvoerde en de CIA hun volgende oorlog gaf om geld uit te witwassen. Een oorlog die JFK niet wilde, ondanks dat velen in de inlichtingendienst erop aandrongen.

De CIA probeerde de VS direct in een oorlog in Cuba te slepen, JFK weigerde dat te doen en vervolgens voorkwam hij een nucleaire oorlog. Toen probeerde de CIA de VS direct in de oorlog in Vietnam te slepen, maar JFK weigerde dat te doen. JFK stond de CIA herhaaldelijk in de weg om hun bedrijfsmodel, ook wel bekend als oorlog, te gebruiken.

De Sovjets profiteerden niet van de moord op JFK, maar de CIA wel. De Sovjet-premier Chroesjtsjov respecteerde JFK na de Cubacrisis en zag hem als een rationele tegenhanger. Ondertussen was LBJ een impulsieve oorlogszuchtige. De Sovjets uitten geen vreugde na de dood van JFK, ze uitten bezorgdheid. De geopolitieke situatie voor de Sovjets werd alleen maar erger na de dood van JFK, en de CIA werd alleen maar machtiger.

Uiteraard is er geen onomstotelijk bewijs dat dit definitief bewijst, het is slechts een observatie op basis van wat ik uit de bestanden zie, en een scenario dat ik het overwegen waard vind.

Dorothé

1742445336433.png
Het officiële verhaal is dat de CIA tijdens de Koude Oorlog bezig was met regimeverandering, ontwikkeling van biologische wapens, psychologische oorlogsvoering, mediacontrole, moorden, etc.

Dus wanneer stopte de CIA?

Spoiler alert... dat deden ze niet.

Ze stopten niet alleen niet, ze werden erger.

Dorothé

🔥EINDELIJK🔥

Trump ondertekent officieel het Uitvoerend Besluit om het Ministerie van Onderwijs te sluiten en het onderwijs terug te brengen naar de staten!

De federale indoctrinatie van onze kinderen zal binnenkort voorbij zijn.

Het is tijd om de jeugd te redden en deze natie te herbouwen.

Dorothé

Wat kunnen we DEFINITIEF zeggen over de JFK-dossiers?

De CIA houdt zich bezig met verontrustende criminaliteit, waaronder: regimewisseling, sabotage van de voedselvoorziening via biologische agentia, wereldwijde controle over de media en meer.

Dat betekent dat er geen regels zijn en dat elementen binnen onze regering slecht zijn.

Dit betekent dat de "complottheoretici" over veel dingen gelijk hadden en dat degenen die blindelings vertrouwen op de Amerikaanse overheid niet weten hoe het spel gespeeld wordt.

De JFK-dossiers bewijzen niet alleen de criminaliteit van de CIA in het verleden, ze voegen ook broodnodige context toe om de corruptie van het heden te begrijpen.

- Ze geven validiteit aan het geloof dat de CIA/USAID C19 heeft gecreëerd.

- Ze geven validiteit aan het geloof dat de CIA/Buitenlandse Zaken in 2014 een regimewisseling in Oekraïne heeft uitgevoerd.

- Ze geven validiteit aan het geloof dat de CIA/Oekraïne Trump heeft geprobeerd te vermoorden.

-Ze geven validiteit aan het geloof dat de CIA/USAID een groot deel van de media wereldwijd controleert.

De JFK-dossiers bewijzen dat de CIA bereid is om ALLE middelen te gebruiken die nodig zijn om te krijgen wat ze willen.

De JFK-dossiers bewijzen dat een "Deep State" echt is, en er zijn nul aanwijzingen dat deze ooit is verdwenen.

Dorothé

Oké, ik wilde hier niet op ingaan, maar je laat me geen keus.

Ik ben geen fan van Israël, ik ben openlijk tegen Israël, maar de meesten van jullie die geobsedeerd zijn door Israël, zijn fucking achterlijk.

Ik ben een van de mensen die ECHT ALLE JFK-dossiers doorleest. Ik heb de beginpagina's doorgenomen, ben toen naar achteren gesprongen en ben naar het begin gegaan, in de hoop dat ik meer terrein kon bestrijken terwijl de meeste mensen vanaf het begin lezen.

Deze strategie werkte trouwens, en ik was de eerste die de Operation Mongoose-dossiers vond over regimewisseling, landbouwsabotage en wereldwijde mediacontrole, enz., waar iedereen het nu over heeft. Dat was ik. Graag gedaan.

De enige reden dat ik dat kon vinden, is omdat ik de dossiers daadwerkelijk lees en naar alle informatie kijk, niet alleen maar wacht tot andere mensen dingen op X posten, de enige keren dat Israël wordt genoemd omcirkelen en dan huilen over de Joden.

Degenen onder jullie die vragen waarom ik Israël nog niet heb genoemd, dat komt omdat ik nog niets over Israël in de bestanden heb gezien. Ik doe mijn eigen onderzoek, van achter naar voren, en zal content maken over dingen die mensen nog niet hebben gevonden, of dingen die ik relevant vind. Maar geloof me, ik heb de talloze berichten over Israëlische inlichtingendiensten zien noemen, en de overgrote meerderheid van jullie die er geobsedeerd door zijn, overdrijven de betrokkenheid van Israël dramatisch en trekken conclusies op basis van bevestigingsbias.

Degenen onder jullie die eisen hoe ik mijn content maak, worden direct geblokkeerd. Ik heb absoluut geen tijd voor jullie, en niemand dicteert wat ik post of wat ik doe.

Er zijn VEEL accounts die de hele dag over Israël praten. Als je op zoek bent naar dat soort content, volg die mensen dan.

Is Israël corrupt? Absoluut. Proberen ze Amerikaanse politici te beïnvloeden? Absoluut. Is Mossad een louche organisatie? Absoluut.

Maar jullie die eisen dat ik de hele dag over Israël/de Joden praat, zijn fucking achterlijk en jullie maken een slechte naam voor degenen onder ons die objectief op zoek zijn naar de waarheid. 99% van jullie heeft geen idee waar jullie het over hebben en zoekt alleen maar naar redenen om Israël af te kraken, en daar zijn er genoeg voor, maar jullie hebben niet de neiging getoond om na te denken.

Daarom ben ik een paar weken na 7 oktober gewoon uit de hele Israël-kwestie gebleven. Omdat de overdreven pro-Israëlische mensen achterlijk zijn en de overdreven anti-Israëlische mensen ook achterlijk zijn. Dus blijf ik er over het algemeen uit, tenzij het direct relevant is voor de nieuwscyclus.

Ik ben niet Joods, ik word niet betaald of bezeten door Israël en ik verdoezel niets. Ik ben religieus agnostisch, niemand vertelt me wat ik moet posten en ik heb geen loyaliteit aan een andere entiteit dan Het Volk.

Ik hoop dat dit het verduidelijkt voor degenen onder jullie die in de war zijn. Zo niet, dan maakt het mij niet uit. Zoek de knop 'ontvolgen'.

Dorothé

Exit BC. Alle accounts die om deze hete brei heen fansen zijn de klos. Ook X22 Report.

Mike

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum