Oké, ik wilde hier niet op ingaan, maar je laat me geen keus.
Ik ben geen fan van Israël, ik ben openlijk tegen Israël, maar de meesten van jullie die geobsedeerd zijn door Israël, zijn fucking achterlijk.
Ik ben een van de mensen die ECHT ALLE JFK-dossiers doorleest. Ik heb de beginpagina's doorgenomen, ben toen naar achteren gesprongen en ben naar het begin gegaan, in de hoop dat ik meer terrein kon bestrijken terwijl de meeste mensen vanaf het begin lezen.
Deze strategie werkte trouwens, en ik was de eerste die de Operation Mongoose-dossiers vond over regimewisseling, landbouwsabotage en wereldwijde mediacontrole, enz., waar iedereen het nu over heeft. Dat was ik. Graag gedaan.
De enige reden dat ik dat kon vinden, is omdat ik de dossiers daadwerkelijk lees en naar alle informatie kijk, niet alleen maar wacht tot andere mensen dingen op X posten, de enige keren dat Israël wordt genoemd omcirkelen en dan huilen over de Joden.
Degenen onder jullie die vragen waarom ik Israël nog niet heb genoemd, dat komt omdat ik nog niets over Israël in de bestanden heb gezien. Ik doe mijn eigen onderzoek, van achter naar voren, en zal content maken over dingen die mensen nog niet hebben gevonden, of dingen die ik relevant vind. Maar geloof me, ik heb de talloze berichten over Israëlische inlichtingendiensten zien noemen, en de overgrote meerderheid van jullie die er geobsedeerd door zijn, overdrijven de betrokkenheid van Israël dramatisch en trekken conclusies op basis van bevestigingsbias.
Degenen onder jullie die eisen hoe ik mijn content maak, worden direct geblokkeerd. Ik heb absoluut geen tijd voor jullie, en niemand dicteert wat ik post of wat ik doe.
Er zijn VEEL accounts die de hele dag over Israël praten. Als je op zoek bent naar dat soort content, volg die mensen dan.
Is Israël corrupt? Absoluut. Proberen ze Amerikaanse politici te beïnvloeden? Absoluut. Is Mossad een louche organisatie? Absoluut.
Maar jullie die eisen dat ik de hele dag over Israël/de Joden praat, zijn fucking achterlijk en jullie maken een slechte naam voor degenen onder ons die objectief op zoek zijn naar de waarheid. 99% van jullie heeft geen idee waar jullie het over hebben en zoekt alleen maar naar redenen om Israël af te kraken, en daar zijn er genoeg voor, maar jullie hebben niet de neiging getoond om na te denken.
Daarom ben ik een paar weken na 7 oktober gewoon uit de hele Israël-kwestie gebleven. Omdat de overdreven pro-Israëlische mensen achterlijk zijn en de overdreven anti-Israëlische mensen ook achterlijk zijn. Dus blijf ik er over het algemeen uit, tenzij het direct relevant is voor de nieuwscyclus.
Ik ben niet Joods, ik word niet betaald of bezeten door Israël en ik verdoezel niets. Ik ben religieus agnostisch, niemand vertelt me wat ik moet posten en ik heb geen loyaliteit aan een andere entiteit dan Het Volk.
Ik hoop dat dit het verduidelijkt voor degenen onder jullie die in de war zijn. Zo niet, dan maakt het mij niet uit. Zoek de knop 'ontvolgen'.
Dorothé