Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dit is denk ik ook het grootste probleem. De mensen zijn zo gehersenspoeld, dat ze alles gewoonweg goed vinden wat er gebeurt. Hier bij ons in Nederland vinden ze het ook goed dat Baudet en Forum geboycot en misschien wel verboden worden. De mensen staan niet op omdat ze de consequenties liever aanvaarden dan dat ze voor de waarheid en hun rechten opkomen. Dus als Rutte beslissingen neemt in het voordeel van de EU en nadeel van ons, dan nemen de mensen dit aan omdat ze achter het gelogen verhaal van de overheid staan. Natuurlijk zijn er wel mensen die opstaan, maar de overgrote meerderheid is helaas al te veel 'gebrainwashed'.Merk op hoe links Elon's beweringen uit de Twitter bestanden niet weerlegt.BioClandestine
Notice how the Left aren’t refuting Elon’s claims from the Twitter Files. Notice how they aren’t calling Elon a liar. The Left’s stance is that the DNC collusion with Twitter isn’t a problem. They claim it’s completely legal, not shady at all. They truly believe that censoring Conservatives...t.me
Merk op hoe ze Elon geen leugenaar noemen.
Het standpunt van links is dat de DNC samenspanning met Twitter geen probleem is. Ze beweren dat het volledig legaal is, helemaal niet verdacht. Ze geloven echt dat het censureren van conservatieven en het verdoezelen van de waarheid nodig was om Trump uit zijn ambt te houden, daarom is elke criminaliteit van de DNC/FBI/Twitter vergeven.
Deze mensen zijn krankzinnig en moeten gestopt worden.
Dorothé
De mens is helaas heel erg diep gezonken. Soms denk ik dat een nieuwe zonnevloed misschien wel nodig is omdat de mens te ver heen is. Ook nu rondom Paarse vrijdag op scholen, er zijn geen ouders die op staan ze vinden het onschuldig of zelfs ‘alleen maar goed’ dat hier aandacht aan wordt besteed. Op zulke momenten zakt de moed me in de schoenen. Gelukkig niet voor lang.En dit is denk ik ook het grootste probleem. De mensen zijn zo gehersenspoeld, dat ze alles gewoonweg goed vinden wat er gebeurt. Hier bij ons in Nederland vinden ze het ook goed dat Baudet en Forum geboycot en misschien wel verboden worden. De mensen staan niet op omdat ze de consequenties liever aanvaarden dan dat ze voor de waarheid en hun rechten opkomen. Dus als Rutte beslissingen neemt in het voordeel van de EU en nadeel van ons, dan nemen de mensen dit aan omdat ze achter het gelogen verhaal van de overheid staan. Natuurlijk zijn er wel mensen die opstaan, maar de overgrote meerderheid is helaas al te veel 'gebrainwashed'.
Dorothé