BRICS just overtook the G7 in global GDP. Last year, I reported heavily on the coming rise of the BRICS nations as an alternative to the Western Globalist-dominated world order. Things are coming to fruition. https://bioclandestine.substack.com/p/the-rise-of-brics-should-have-everyones
t.me
BRICS heeft zojuist de G7 ingehaald in mondiaal BBP.
Vorig jaar heb ik uitgebreid bericht over de komende opkomst van de BRICS-landen als alternatief voor de door westerse globalisten gedomineerde wereldorde.
De dingen worden werkelijkheid.
Maria Zakharova from the Ministry of Foreign affairs with some powerful words confirming my assertion on the rise of BRICS, providing a worthy alternative to NATO and the Western world order.
bioclandestine.substack.com
De opkomst van BRICS zou ieders aandacht moeten hebben
Clandestien
22 juli 2022
Maria Zakharova van het ministerie van Buitenlandse Zaken met enkele krachtige woorden die mijn bewering bevestigen over de opkomst van BRICS, een waardig alternatief voor de NAVO en de westerse wereldorde.
Lees haar het transcript hieronder, ontmoet me dan onderaan voor analyse.
"Amerikaanse functionarissen proberen de afgelopen dagen, als op aanwijzing, iedereen te overtuigen en, het lijkt erop, zichzelf, dat Rusland zich in 'volledige isolatie' bevindt en gescheiden is van 'de rest van de wereld'.
Als ze zichzelf als 'de rest van de wereld' beschouwen, dan waarschijnlijk. Alleen is dit niet het gevolg van isolatie, maar van de zelfisolatie van Washington, Brussel en Londen.
Ja, de Amerikaanse satellieten zijn klaar om elk avontuur van Washington te ondersteunen. Maar als je de dingen nuchter bekijkt, dan steunen de meeste staten in de wereld geen anti-Russische sancties en proberen ze normale betrekkingen met Rusland te onderhouden. De realiteit van vandaag is multipolariteit. Moskou vormt samen met zijn BRICS-partners een aantrekkelijk alternatief voor de beruchte westerse 'op regels gebaseerde wereldorde'.
Met de 'annulering van Rusland' is het Witte Huis dus niet gelukt en zal het ook niet lukken. Om ons te 'verslaan', 'de economie aan flarden te scheuren', 'ons op onze knieën te zetten', is te zwaar voor Amerika."
Of je Rusland nu steunt of niet, dit zou de aandacht van elk mens op Aarde moeten hebben.
Als reactie op de corruptie en de "liberaal-globalistische" westerse oligarchie, zullen de naties van Rusland, China, India, Brazilië, Zuid-Afrika, binnenkort worden vergezeld door Saoedi-Arabië, Egypte en Turkije; vormen zich nu tegen de NAVO en staan op tegen de VS, in koor met Rusland.
Voor velen is dit spannend. Voor alle gehersenspoelde westerse schapen die het nog niet hebben uitgezocht, zou dit het meest angstaanjagende moeten zijn dat je ooit hebt gehoord. De oosterse wereld vormt een coalitie tegen de globalistische westerse entiteiten. Landen die meer dan 3,5 miljard mensen vertegenwoordigen en aanzienlijke militaire en nucleaire capaciteiten hebben, zweren Obama, Biden, Hilary en Soros te vernietigen. waar is de paniek van de MSM? Waarom luiden ze niet de noodklok?
Waarom? Omdat dit alles leidt tot de oorsprong van de escalatie van dit wereldwijde conflict en oorlog in Oekraïne. Dit alles komt voort uit het bioterrorisme gepleegd door de Amerikaanse DNC en hun globalistische bondgenoten die C19 hebben gecreëerd en uitgebracht. Daar gaat dit over. Dit is de vrije wereld die opstaat tegen de globalisten als reactie op het vrijgeven van biologische wapens.
C19 opende de deur voor elke globalistische leider om noodbevoegdheden uit te vaardigen, alle wetgeving te omzeilen en een totalitaire politiestaat te implementeren onder het mom van "volksgezondheid". C19 gaf de globalist volledige controle over de wereld. Nu vecht de wereld terug.
Dit verhaal gaat niet weg. De lijnen in het zand worden getrokken. Er wordt partij gekozen. De oosterse wereld heeft er geen belang bij dat hun leven op het spel wordt gezet door globalisten die biowapens ontketenen voor politiek gewin.
Dus de VS als geheel zullen uiteindelijk een keuze hebben:
A) Blijf het Oosten en hun beschuldigingen negeren die uiteindelijk zullen leiden tot kinetische wereldwijde oorlogvoering tegen China, Rusland, India, Brazilië, Saoedi-Arabië en meer...
Of
B) Neem de beschuldigingen van het Oosten serieus, help Rusland Oekraïne op te ruimen, Obama, Hilary, Biden, Soros en alle andere daders over te dragen om te worden berecht voor een internationaal militair tribunaal voor misdaden tegen de menselijkheid, bevrijd het Westen van de globalistische vuiligheid en herbouw de wereld onder een nieuwe visie vrij van de liberale globalistische ideologie en corruptie, in coalitie met Rusland, China en de rest van het Oosten.
Idk over jullie allemaal, maar ik kies optie B. Als je liever optie A kiest, neem dan je happy-ass mee naar de frontlinies en je vecht tegen Rusland en China. En ik zal je nu vertellen, de Amerikaanse MIL hebben NUL intentie om een enkele causaliteit te lijden en nucleaire fall-out te riskeren, om Hilary, Biden en Obama te beschermen tegen hun misdaden tegen de menselijkheid.
Het is slechts een kwestie van tijd, maar alle leiders van de DNC, het zijn dode mannen die lopen. EN ZE WETEN HET.
-Clandestien
Bekijk hier de toespraak van Zakharova.
💬 Официальные американские представители в последние дни, как по команде, пытаются убедить всех и, похоже, самих себя, что Россия находится в «полной изоляции» и отделена от «остального мира». Если они считают себя «остальным миром», то, наверное. Только это результат не изоляции, а...
t.me
Dorothé