It was this time last year when Elon was purchasing Twitter, that all the same idiots were saying we couldn’t trust Elon. That he was just buying Twitter as a trick to implant chips into our brains! Elon proceeded to let huge voices back on the platform, reopened public discourse, removed the...
t.me
Vorig jaar rond deze tijd, toen Elon Twitter kocht, zeiden al diezelfde idioten dat we Elon niet konden vertrouwen. Dat hij Twitter kocht als een truc om chips in onze hersenen te implanteren!
Elon liet vervolgens grote stemmen terug op het platform, heropende het publieke debat, verwijderde de politieke censuur, verwijderde de valse fact-checks, introduceerde Community Notes, red-pilled honderden miljoenen mensen over covid, vaccins, conservatieve censuur, Deep State corruptie, Fauci, Oekraïne, Biolabs, etc.
En jullie denken allemaal dat dit alles een list was, zodat Elon zich kon omdraaien en opnieuw censuur kon invoeren? Als hij in hun team zat, zou hij in de eerste plaats Twitter niet van hen hebben overgenomen en hij zou zeker niet alle vuile was van de Deep State hebben gelucht.
Kijk naar alle aanvallen van links en de media. Waarom zouden ze zoveel munitie gebruiken om Elon aan te vallen als hij aan hun kant staat? De logica klopt niet.
Ik pleit er alleen voor dat we de fakkels en hooivorken neerleggen, aangezien er nog niets negatiefs is gebeurd.
Ik moest me schamen.
Dorothé