BioClandestine

1687081778319.png
3) De berichten suggereren dat deze vredesbesprekingen tot niets zullen leiden. Poetin beweert dat Oekraïne, in opdracht van de VS/NAVO, alle voorstellen van Rusland voor een staakt-het-vuren heeft geweigerd.

Rusland heeft al verklaard dat het een staakt-het-vuren zal afkondigen als de VN-Veiligheidsraad de artikelen V en VI van de Biologische Wapens Conventie van 1972 in werking stelt en de VS onderzoekt voor hun biologische wapenproductie in de biolabs in Oekraïne, waarvan het Westen beweerde dat ze niet bestonden.

Dit is de reden waarom het Biden-regime en hun gecompromitteerde collega-Dep State-landen niet kunnen toestaan dat de oorlog in Oekraïne wordt opgelost. Biden is een van de beschuldigde ideologen die het Biologische netwerk van de VS in Oekraïne hebben georkestreerd.

Dit is de reden waarom honderden miljarden van uw dollars in Oekraïne zijn en waarom het Biden-regime de Oekraïense soldaten opoffert. Het is allemaal om Biden, Obama, Clinton, Soros en de rest van het Deep State vuil te beschermen tegen vervolging door Rusland voor hun genocide.

Dit is de omvang van waar we hier mee te maken hebben.

Dorothé

Merk op hoe links niet bereid is om deel te nemen aan enige vorm van debat.

Ze zijn niet bereid om hun beweringen te onderwerpen aan kritiek van hun gelijken.

Ze vieren de censuur van tegengestelde standpunten, zelfs als die waar zijn.

Dit is fascistisch gedrag en tegengesteld aan wetenschap.

Dorothé

1687081855818.png
Een echte wetenschapper die in zijn standpunt gelooft, zou Joe Rogan betalen om zijn platform te gebruiken om zijn boodschap te verspreiden.

Alleen een propagandistische hork die weet dat hij zijn standpunt niet kan verdedigen, zou 100.000 dollar afslaan om te debatteren op de meest beluisterde podcast op aarde.

De waarheid is aan het winnen.

Dorothé

1687081896400.png
Schrijver voor The Atlantic beweert dat artsen nooit moeten debatteren over "samenzweringstheoretici".

Het enige wat ik zie is dat linkse mensen weigeren toe te geven dat ze doodsbang zijn om met RFK Jr. te debatteren over een onderwerp waarvan ze beweren dat hij het fout heeft.

Links kan niet concurreren op een gelijk speelveld.

Dorothé

1687081966801.png
De medische gevestigde orde heeft de kans om RFK Jr.'s standpunt over vaccins te ontkrachten, direct voor Joe Rogan's publiek van miljoenen "anti-vaxxers" en "samenzweringstheoretici".

En we zijn bereid om ze er $250.000 voor te betalen.

Hoe kunnen ze dit laten schieten?

Dorothé

Links verdedigt haar beweringen nooit.

Links beantwoordt nooit moeilijke vragen.

Links geeft nooit toe dat ze fout zaten.

Links boet nooit voor hun misdaden.

Links vindt dat de wetten van de samenleving niet op hen van toepassing zijn.

Laten we dat veranderen.

Dorothé

De medische gevestigde orde en hun onderdanige covidianen begrijpen het niet.

Jullie verklaarden allemaal met de grootste zekerheid dat de prikken veilig en effectief waren. Jullie hadden het mis.

Jullie bevinden je niet in een intellectueel of moreel superieure positie.

Het wordt tijd dat jullie allemaal gaan zitten.

Dorothé

De linkse reacties op mijn tweets zijn verbijsterend.

Ze hebben hetzelfde verhaal overgenomen en herhalen dat een debat niet nodig is en dat het verdedigen van hun beweringen tegen "samenzweringstheoretici" beneden hun waardigheid is.

Massale mentale gymnastiek met een grote portie cope 😂

Dorothé

10 redenen waarom covidianen hun mond moeten houden:

-Vaccins zijn veilig en effectief
-Natuurlijke immuniteit bestaat NIET
-Maskers werken
-Opsluitingen werken
-Ivermectine is paardenpasta
-HCQ is bleekmiddel
BLM-rellen zijn veilig
-Kerk en school zijn gevaarlijk
-C19 komt NIET uit een lab
-De wetenschap staat vast

Dorothé

De medische gevestigde orde begrijpt de ernst van hun situatie niet.

Of ze laten ons de gegevens zien die ze beweren te hebben waaruit blijkt dat de injecties veilig en effectief zijn, of ze hebben misdaden tegen de menselijkheid begaan en de Neurenberg code geschonden.

Waarvoor de straf is... de dood.

Dorothé

Laten we het naar 40.000 voet brengen.

Kijk naar het publieke debat dat nu op Twitter plaatsvindt.

Op Twitter 1.0 zouden de vaccinsceptici al geschorst zijn en zou al deze waarheid zijn weggegooid voor "covide desinformatie".

Herken je het belang van Elon nu?

Dorothé

Ook is een algemeen verhaal geweest dat "RFK Jr. irrelevant is en we hem niet hoeven aan te spreken".

Ondertussen geven zelfs de linkse media toe dat RFK Jr. van alle kandidaten de hoogste waardering heeft en dat zijn steun groeit.

Forbes (https://www.forbes.com/sites/maryro...ops-biden-trump-in-new-favorability-poll/amp/)
Robert F. Kennedy Jr. Tops Biden And Trump In New Favorability Poll
A new poll showed Democrat Robert F. Kennedy Jr. soaring above other 2024 presidential candidates in terms of favorability, though Biden and Trump still lead the Democratic and Republican fields.

Dorothé

Iedereen moet hiernaar kijken.

Hotez heeft het sinds het begin consequent bij het verkeerde eind gehad, spreekt zichzelf voortdurend tegen en verplaatst de doelpalen keer op keer.

Deze mensen liegen al sinds het begin door hun tanden.

Hotez is geen wetenschapper. Hij is een propagandist.

Twitter ()
Matt Orfalea
The Great Double-Talking Vaccine Scientist

Dorothé

1687155590335.png
Deze gestoorde linkse mensen denken dat ze iedereen die ze maar willen een "samenzweringstheoreticus" kunnen noemen als excuus om niet met hen in debat te gaan.

Ze herhalen dezelfde modewoorden en beschuldigen RFK Jr. en Rogan ervan "te kwader trouw" te handelen.

Wanhopig klampen ze zich vast aan alles wat blijft hangen.

Zielig.

Dorothé

Onze beschaving nadert snel de rand van vernietiging.

De mogelijkheid van een nucleaire oorlog doemt boven ons allemaal op.

De enige hoop van de mensheid is om van deze gelegenheid gebruik te maken om onze koers te corrigeren.

Misschien is de enige manier waarop de gehersenspoelde mensen wakker worden, als ze getuige zijn van de afgrond.
Hé medusa,

Zojuist is de kabel gerepareerd en heb ik weer internet/telefoon en TV. Nou, zonder internet is men echt afgesloten van de wereld.

Ik plaats dan nu weer gewoon BioClandestine.

Dorothé

Hé medusa,

Zojuist is de kabel gerepareerd en heb ik weer internet/telefoon en TV. Nou, zonder internet is men echt afgesloten van de wereld.

Ik plaats dan nu weer gewoon BioClandestine.

Dorothé
Fijn dat alles het weer doet! Geen internet is echt niet grappig, ik baal er al van als bij mij de boel tijdelijk uitvalt. Gebeurt nu best vaak (soms meerdere keren per dag). Volgens mij doen ze het erom, ze willen dat ik glasvezel neem. Of ben ik nou weer een complotdenker? :rolleyes:

1) Interessant 🤔

Minister van Buitenlandse Zaken Blinken is net terug van zijn bezoek aan de Chinese president Xi, en hij beweert dat het Biden-regime de onafhankelijkheid van Taiwan NIET steunt.

Een snelle ommekeer ten opzichte van Biden's belofte om Amerikaanse troepen in te zetten om Taiwan te verdedigen tegen China in september 2022.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan