BioClandestine

Ben ik de enige die het ondoorgrondelijk hilarisch vindt dat de kant die beweert dat ALLES een Russische desinformatiepsyop is, gedupeerd werd door de overduidelijke Russische desinformatiepsyop?

Ze namen het haak, lijn en zinklood.

Ik heb ze zelfs gewaarschuwd dat het een psyop was.

Ze luisterden niet 😂😂😂😂

Dorothé
 
Herinner je je het Spook van Kiev? Slangeneiland?

Herinner je je Bakhmut? Prigozhin zou zwak zijn en geen munitie meer hebben.

Herinner je Belgorod nog? De inval moest Rusland van de ene op de andere dag omverwerpen.

Herinner je je het "tegenoffensief"? Ze werden verondersteld de Krim terug te nemen en heel Oekraïne te bevrijden.

Herinner je je de "Burgeroorlog"? Prigozhin zou Poetin ten val brengen.

Zie je een trend?

Iedereen die op dit moment luistert naar 🇺🇦 Twitter accounts is moedwillig verkeerd geïnformeerd.

Hoe vaak kunnen deze mensen gedupeerd worden voordat ze wakker worden?

Dorothé
 
Dit is ook een uitgelezen kans om jullie te vertellen waarom ik niet meer inga op uitnodigingen om te spreken op deze grote ruimtes:

-Zeer inefficiënte, ineffectieve en tijdrovende manier om informatie door te geven.

-Te veel sprekers, velen zonder stamboom of kennis van de situatie

Jullie kunnen allemaal tien uur lang naar een Twitter-space luisteren, naar mensen die onnauwkeurig pontificeren over Oekraïne, of je had mijn Twitterfeed in 3 minuten kunnen lezen en je zou correct en snel geïnformeerd zijn, met toegang tot alle bronnen en videobevestiging.

De staat van dienst spreekt voor zich.

Dorothé
 
1687679688437.png
Geopolitieke nieuwelingen: "OMG heb je gehoord wat die Prigozhin heeft gezegd! Rusland is in burgeroorlog en Poetin zal worden omvergeworpen!"

Geopolitieke veteranen die weten dat Prigozhin de hele tijd onzin verzint:

Dorothé
 
⚠️BREAKING NEWS⚠️🚨

Volgens niet-geverifieerde anonieme Oekraïense Telegram-accounts zijn PMC Wagner teruggekeerd naar Moskou, hebben ze het Kremlin omsingeld en een hele luchtmachtbrigade uitgeschakeld!

Hier zijn beelden van de crash!

Rusland valt!!!

Dorothé
 
Trump heeft net bevestigd dat hij onze "vredestichter" zal zijn en dat hij het conflict in Oekraïne zal oplossen voordat hij een voet in de Oval Office zet.

Dit zou hem wereldwijde steun en politieke munitie geven om Deep State-spelers te vervolgen.

Ik verkondig dit al een tijdje.

Dorothé
 
Heeft iemand de NAFO-figuren gecontroleerd?

Ze zwermen al 24 uur lang uit over mijn pagina als vliegen op stront en nu kan ik er geen meer vinden.

Dorothé
 
Alle grappen terzijde, wat hebben we vandaag geleerd?

We hebben geleerd dat het Westerse media-apparaat en het Amerikaanse publiek grotendeels helemaal niets weten over het conflict in Oekraïne/Rusland.

MSM-verkooppunten, "experts", analisten, pratende hoofden, enz. zaten er allemaal faliekant naast.

Dorothé
 
1687680629246.png
1687680656165.png
Ik wist niet dat zovelen hierin trapten, maar er is NUL bewijs dat Wagner Russische vliegtuigen heeft neergeschoten.

Pro-Oekraïense accounts hebben deze twee foto's gedeeld en beweren dat dit het bewijs is van neergehaalde Russische Ka-52's.

Geen video bevestigd bewijs, geen rapporten, alleen telegram geruchten die mensen geloofden zonder verificatie.

Ga zelf maar kijken. Geen enkel bewijs dat Wagner Russische vliegtuigen heeft neergeschoten.

Het is ook lachwekkend dat mensen denken dat Wagner Russische vliegtuigen had kunnen neerschieten en dat Poetin Prigozhin gewoon zou laten gaan.

Prigozhin zei zelf dat er geen bloed was vergoten. En jullie denken allemaal dat ze meerdere Russische vliegtuigen hebben uitgeschakeld zonder onder vuur te liggen?

Het was allemaal een psyop.

Dorothé
 
Er vloeide geen druppel bloed, verraders werden naar buiten gelokt, de Oekraïens/Westerse propagandamachine werd ontmaskerd en Wagner belandde binnen 100 km van Kiev.

Als je denkt dat dat een gelukkig toeval was, kan ik je meerdere bruggen verkopen.

Dorothé
 
1687719104998.png
⚠️Breaking News⚠️🚨

Anonieme niet-geverifieerde Telegram accounts hebben een foto gepubliceerd met onweerlegbaar bewijs dat Wagner Russische vliegtuigen heeft neergeschoten!

Hier is de neergehaalde Ka-52 in Moskou!

Rapporten geven aan dat Prigozhin deze eigenhandig neerhaalde met een gietijzeren koekenpan.

Dorothé
 
1687719182232.png
Populaire accounts verspreiden nog een willekeurige foto van helikopterresten, gepost door een vermeende anonieme bron binnen de Russische luchtmacht, en beweren dat dit het bewijs is dat Wagner Russische vliegtuigen heeft neergeschoten.

Ondanks de duidelijke taxilijnen en het feit dat dit duidelijk een gecontroleerde brand was, storten helikopters niet op deze manier neer.

Als je wilt weten waarom de mensen op 🇺🇦 zo slecht geïnformeerd zijn, kijk dan niet verder dan deze afschuwelijk onnauwkeurige verslagen van oorlogswaarnemers.

Dorothé
 
Interessant 🤔

Prigozhin is meer dan een miljard dollar waard en heeft zijn eigen filmproductiebedrijf dat blockbuster oorlogsfilms maakt.

Hij is al eerder actief betrokken geweest bij desinformatie psyops om Oekraïne te misleiden (Bakhmut).

Kijken we naar een film?

The Hollywood Reporter (https://www.hollywoodreporter.com/n...p-prigozhin-propaganda-movies-1235507691/amp/)
Inside the Wagner-verse: How Hollywood-Style Propaganda Films Are Selling Putin’s War
Russia’s multi-tentacled Wagner Group is not just sending mercenaries to the Ukrainian front lines. It’s also at the vanguard of Putin’s effort to counter Western cultural dominance, and it's using movies to do it.

Dorothé
 
Uit zeer geloofwaardige anonieme bronnen heb ik nooit eerder vertoonde beelden verkregen van het PMC Wagner konvooi dat gisteren tijdens de burgeroorlog in botsing kwam met Russische vliegtuigen!

KIJK!!!

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
1687771272615.png
Ik vind het geweldig hoe het conflict tussen Rusland en Oekraïne/NAVO alleen in de mainstream wordt besproken als het negatief lijkt te zijn voor Rusland.

Ondertussen is Oekraïne afgeslacht in het langverwachte tegenoffensief van de afgelopen 3 weken, en het was allemaal krekels.

Dorothé
 
⚠️NEVER FORGET⚠️

10 maanden geleden adverteerde en verkocht de pro-Oekraïense propagandist Christian Borys kaartjes voor een dansfeest deze zomer op de Krim, voor de NAFO-jongens om de bevrijding van Oekraïne te vieren.

Het enige probleem is dat ze erop rekenden dat Oekraïne nu zou winnen 😂

Dus als je iemand tegenkomt met een 🇺🇦 in zijn naam, onthoud dan dat ze absoluut ALLES geloven en dat ze al die tijd in een waanidee hebben geleefd.

De mensen die hierdoor voor de gek zijn gehouden, denken dat ze experts zijn op het gebied van geopolitiek...

Dorothé
 
INDELIJK🔥

Trump begint zijn retoriek tegenover de Deep State op te voeren.

Het Amerikaanse volk is het zat om klappen uit te delen. We willen een verschroeide aarde zien.

Geen eufemismen meer. Geen aardigheden meer. Geen terughoudendheid meer.

We willen dat er koppen rollen. Figuurlijk en letterlijk.

Dorothé
 
Voor degenen die denken dat Trump geen POTUS zou moeten zijn in 2024 omdat hij het moeras niet volledig heeft "drooggelegd" in zijn eerste termijn, wil ik graag wat perspectief bieden.

Weet je nog hoe het was in 2017? Weet je nog hoeveel mensen nog volledig gehersenspoeld waren door de tv?

Als Trump Deep State-acteurs had gearresteerd zodra hij opdook, zou het chaos zijn geweest, burgeroorlog, massale burgerslachtoffers, legitieme bedreiging voor NATSEC, ineenstorting van de samenleving, enz.

Destijds wist een klein percentage van de bevolking zelfs maar van de Deep State, laat staan dat ze geloofden dat het echt bestond. Trump en zijn aanhangers werden toen meedogenloos bespot omdat ze het over de Deep State hadden, en nu wordt het algemeen erkend als een realiteit.

Een groot percentage van de Amerikanen geloofde destijds de MSM dat Trump samenzwoer met Rusland. Bovendien werd Trump verlamd door het Mueller-onderzoek. Als Trump in deze periode de Deep State hard had aangepakt, zou dat niet hebben gewerkt. De linkse partijen waren al aangemoedigd om te rellen door de waanzin van BLM. Het zou lelijk zijn geweest.

We waren op weg om het in de 2e termijn van Trump aan te pakken, en toen lieten ze C19 los op de wereld, werd de bio-medische politiestaat geïmplementeerd, werden de stembiljetten massaal per post verstuurd, vond de diefstal plaats en veranderde alles.

De rampzalige termijn van Biden bevestigde echter vrijwel dat Trump gelijk had over alles, en het Amerikaanse volk kreeg een snelle dosis Orwelliaanse totalitaire dystopie van 4 jaar.

Dit zorgde ervoor dat een aanzienlijk deel van het volk wakker werd en zich bewust werd van de corruptie en de degeneratie van de samenleving waar Trump het over had. Links, de media, de bedrijven, alle elementen van de Deep State werden helemaal gek en gaven zichzelf bloot aan het volk.

Voeg nu de optiek toe van Biden die de DOJ bewapende om achter Trump aan te gaan over niets, en plotseling, als Trump achter de Deep State aanging in zijn 2e zou het publiek het niet alleen begrijpen, ze zouden het met hem eens zijn.

Voeg dan extra lagen toe, zoals dat Biden admin en hun Deep State affiliates 100% verantwoordelijk zijn voor de oorlog in Oekraïne, omdat ze proberen hun illegale offshore proxy te verdedigen die ze hebben gecreëerd via de CIA kleurenrevolutie in 2014. Ze financieren en bewapenen nazi-militairen en slepen de VS/NAVO mee in WO 3 met de nucleaire grootmachten Rusland en China die geduldig in de schaduw wachten.

Waarom zal Trump het moeras draineren tijdens zijn volgende termijn? Omdat de mensen het nu begrijpen. Ze zien waar hij het over had. Ze hebben er de afgelopen meer dan 7 jaar op de eerste rij getuige van kunnen zijn.

Trump heeft nu de politieke munitie en de wereldwijde steun om te doen wat nodig is en de wereld te ontdoen van de Deep State. En net zo belangrijk is dat de Deep State de controle over het verhaal is kwijtgeraakt door de parabolische overname van burgerjournalistiek dankzij Elons introductie van vrije meningsuiting op Twitter.
Trump had dit de eerste keer allemaal niet in zijn voordeel. Nu is veel meer van de wereld wakker, en meer van hen zullen wakker blijven nu WO3 en nucleaire vernietiging boven ons allemaal opdoemen.

Trump zei het zelf. "We zijn nu in een positie om dat te doen omdat Pandora's Doos is geopend. Mensen zullen zeggen 'nu snappen we het'".

Links heeft gelijk; als Trump 2024 wint, ZAL het een "vergelding presidentschap" zijn.

Dorothé
 
1687808913377.png
Ik ben het beu om te doen alsof deze hele zaak eindigt op een andere manier dan Neurenberg 2.0.

Dorothé
 
Volledig transcript van de toespraak van Poetin!

"Ze (Oekraïne/Westen) wreven zich in de handen en droomden van wraak voor hun mislukkingen aan het front en in de loop van het zogenaamde tegenoffensief, maar ze misrekenden zich." 🔥🔥🔥

President of Russia (http://en.kremlin.ru/events/president/transcripts/71528)
Address to citizens of Russia

Adres voor burgers van Rusland​


26 juni 2023
22:10
Het Kremlin, Moskou
Adres aan burgers van Rusland.
Adres aan burgers van Rusland.

Vrienden,
Vandaag richt ik me opnieuw tot de burgers van Rusland. Bedankt voor je terughoudendheid, cohesie en patriottisme. Deze burgersolidariteit laat zien dat elke chantage, elke poging om binnenlandse onrust te veroorzaken, gedoemd is te mislukken.
Ik herhaal: de samenleving en de uitvoerende en wetgevende takken van de regering op alle niveaus vertoonden een sterke consolidatie. Openbare organisaties, religieuze denominaties, de leidende politieke partijen en eigenlijk de hele Russische samenleving hielden een vastberaden standpunt in en namen een expliciet standpunt in ter ondersteuning van de constitutionele orde. Het belangrijkste - verantwoordelijkheid voor het lot van het vaderland - heeft iedereen verenigd, onze mensen samengebracht.
Ik zal benadrukken dat alle noodzakelijke beslissingen om de opkomende dreiging te neutraliseren en het constitutionele systeem, het leven en de veiligheid van onze burgers te beschermen, onmiddellijk werden genomen, vanaf het allereerste begin van de gebeurtenissen.
Een gewapende muiterij zou in ieder geval zijn onderdrukt. Muitende samenzweerders moesten zich dat, ondanks het verlies aan geschiktheid, wel realiseren. Ze begrepen alles, ook het feit dat hun acties crimineel van aard waren, gericht op polarisatie van mensen en verzwakking van het land, dat momenteel het hoofd biedt aan een enorme externe dreiging en ongekende druk van buitenaf. Ze deden dit in een tijd dat onze kameraden sterven aan de frontlinie met de woorden "Geen stap terug!"
Maar nadat ze hun land en hun volk hadden verraden, verraden de leiders van deze muiterij ook degenen die ze bij hun misdaad betrokken. Ze logen tegen hen, duwden hen de dood in, vielen hen aan en dwongen hen hun volk neer te schieten.
Het was precies deze uitkomst, broedermoord, die de vijanden van Rusland - de neonazi's in Kiev, hun westerse beschermheren en andere nationale verraders - wilden zien. Ze wilden dat Russische soldaten elkaar vermoordden; ze wilden dat het leger en de burgers stierven; ze wilden dat Rusland uiteindelijk zou verliezen en dat onze samenleving uiteen zou vallen en zou omkomen in een bloedige vete.
Ze wreven in hun handen en droomden van wraak voor hun mislukkingen aan de frontlinie en tijdens het zogenaamde tegenoffensief, maar ze hadden een verkeerde berekening gemaakt.
Wordt vervolgd.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.235
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan