blaasontsteking aanpakken, gevolg daardoor galstenen???

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Kijk hoe je je morgenochtend voelt. Doe je al dagelijks de milde zuivering of niet? Als je morgen weg wilt, zou ik persoonlijk geen olijfolie ingooien.

Ik zou de tijd en ruimte nemen om een plan van aanpak voor jezelf te maken. Gezien je klachten zou ik toch echt aan de grote zuivering gaan. Dit zijn klachten die alleen maar erger en erger worden (mijn ervaring) en dat is geen pretje.

Ik eet ook, maar vooral vloeibaar tijdens dit soort dingen. Melk en slagroom. Tenzij ik denk dat ik het niet binnenhou, dan eet ik niet. Maar heb ik er vaak ook geen behoefte aan.

 
Ik had weer die Y te pakken, gauw bewerken toen ik het zag haha

mijn kids hun vader moet het zijn, we noemen hem elke dag papa, vandaar de fout in woordkeuze.

Mijn sjembek (lief bedoeld) treed op met een boel herrie :-) https://www.facebook.com/noid.grunn

voor de liefhebbers haha!

dat ik eet is omdat ik me toch gammel voelde en toen de kids en paps gingen eten had ik er wel zin in.........

als ik mij niet lekker voel zoals vanmiddag op de terugweg hoef ik niks.

ik heb praatjes voor 10 nu hoor,maar met pijn piep ik wel anders, schrijven en lezen op het forum is voor nu afleiding van de zeurende pijn.

 
@Alexandra het was een gedachte van me, glijdt alles mooi door.

Ik zal voor nu rustig aan doen en kijken hoe het morgen is idd.

Rust is een prima optie, trusten!

 
Ook heel herkenbaar, van je afschrijven op het forum. Zie mijn laatste leverzuivering :wink:

Ik heb geen advies over wel of geen milde zuivering doen morgenochtend. Ik doe dat zelf op gevoel. De ene keer wel, de andere keer niet. Idem met de ochtend na de grote zuivering. Ik kan soms echt verlangen naar de mix, en dan zal ik hem ook zeker nemen. En soms staat het idee me tegen of heb ik echt zin in iets anders. Heel verschillend dus. Ik doe wat mijn gevoel me op dat moment ingeeft.

Slaap lekker. Laat morgen even weten hoe je nacht is geweest.

 
Mijn galblaas is verwijdert. Ik had dezelfde pijnklachten als jij, en had dus last van wandelende steentjes. Mijn galblaas zat helemaal vol en moest er gewoon uit.

Geen vet is even mijn beste advies voor je op dit moment, (hoe kan ik dat hier nu zeggen, het is helaas even zo, want daar reageren die steentjes helaas teveel op) en gewoon meteen naar de huisarts gaan. Als het wel galstenen zijn, is het helaas te gevaarlijk om er mee door te lopen, of om zelf te gaan dokteren.

Sterkte hoor. Hoop dat je een goede nacht mag hebben.

 
UIt mijn eigen ervaring zeg ik, eet vooral wel heel veel vet! Door het stoppen met vet eten (waren wel de verkeerde vetten maar toch) en een heftige hormonale verandering had ik maandenlang 24/7 pijn. Ondanks de grote zuiveringen..

Veel vetten maakte dat ik heel snel pijnvrij werd. En vet is voor mij nog steeds het eerste "medicijn" dat ik pak. Bij dreigende klachten, een beker slagroom en even afwachten. Binnen 10 minuten heb ik verlichting. En anders aan het bitterzout.

Mijn galblaas zat overvol. Ik hoop nu ondertussen niet meer. Kan ook niet anders als je ziet hoeveel stenen ik er ondertussen uit heb weten te werken.

 
Rupsje,

Jij zou beter moeten weten. Doordat jij niet zelf ging dokteren ben je in handen gevallen van snijgrage artsen, met als gevolg dat je nu een vitaal onderdeel van je spijsverteringsstelsel moet missen. Vet vermijden is het domste wat je kunt doen, want het is juist de aanduwende werking van vet die ervoor zorgt dat de galblaas zijn stenen gaat lozen. Bitterzout is dan je allerbeste vriend!

Mike

 
En het probleem is nog niet weg Rupsje. Ook je lever kan galstenen opslaan. Met een galblaasverwijdering en vetloos eten heb je dat probleem zeker niet opgelost.

Ps Ratell: ik hoop dat het wat beter met e gaat en dat je aan het genieten bent bij Flinkepink:))

 
@Alexandra het was vanmorgen te druk hier om nog te reageren.

Ik heb geen last meer gehad vannacht, heerlijk geslapen.

vanmorgen pijnvrij :-) als ik op de plek druk vol ik wel wat, maar dat is ook alles.

vanmorgen 2 keer dunne ontlasting gehad en de gehele dag niet meer.

@Angela Was geweldig op Flinkepink, genoten !!

Begonnen met cranberrusap en appelazijn en water/sole.

Een zuurdesem speltbroodje met dik boter en leverworst mee.

Rauwe melk en kefir mee, paar patatjes gejat bij kids ;-)

vanavond 2 keer naar de wc en weer dun, maar geen pijnklachten.

Als het nierbekken ontsteking was dan was de pijn niet weggegaan met de biterzout denk ik.

Ga ervanuit dat het steentjes waren en mooi klein........ door zuur vergruist?

@Rupsje ook al komt de pijn terug zal ik mijn urine laten checken, maar ga toch niet meteen voor de pil of weg snijden.

Geloof inmiddels en na ervaringen dat er meerdere wegen naar rome leiden en ik heb nu gemerkt dat het heeft geholpen voor nu, mijn vriend had de ha gebeld gisteren, maar ik wilde niet en gelukkig zakte het af.

Had ook geen rit van 3 uur moeten zijn.........

Ik ga ervanuit dat mijn lijf aangeeft als het niet goed komt net als bij de longontsteking, toen was er geen zelfhulp mogelijk, zo erg was de pijn van de vliezen.

Dan wil je wel aan de bel trekken.

 
Mooi zo! Erg fijn dat je goed hebt geslapen en een goede dag hebt gehad. Die gevoeligheid als je erop drukt zal nog wel even blijven. Zie het als een interne blauwe plek. Moet gewoon even tijd krijgen om te helen.

Er zijn tijden geweest dat ik standaard bitterzout in mijn tas bij had. Puur uit angst voor een koliekaanval of ergens zijn en de pijn niet meer aankunnen. Dat hoef ik tegenwoordig niet meer. Maar gelukkig weet je nu uit eigen ervaring dat bitterzout echt helpt! Bij deze klachten dan toch. Op naar de grote zuivering :D Enne, kleine steentjes zullen de voorbode zijn. Ik denk niet dat zuur de stenen kleiner maakt. Beetje wishfull thinking. Zou wel fijn zijn trouwens.

 
ik dacht dat zure dranken met de "juiste" zuurtegraad stenen vergruist/

Nou ja ben blij dat het is afgezakt.

De grote reiniging zal eens komen, maar heb het gevoel nu nog niet.

het zit niet helemaal lekker daarbinnen.

Al week of 3 aan de dunne, bijna dagelijks.

blaasontsteking....... toch teken dat het niet helemaal goed zit.

Nu de blaasonsteking een koffer geven, hij moet helemaal weg gaan, ik voel het nog steeds, al is dit niet pijnlijk.

Zal kijken voor de guldenroedethee

 
heey @Lievergezond lief dat je vraagt!

het is weg foetsie :-) anderhalve week enorm veel vit c (aecerola) blaasthee en cranberrysap en na 7-8 dagen werd het al beter.

Nu is het goed :-)

op naar de volgende stap..............

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.261
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan