Dan verdient hij zijn aanstaande faillissement, geen medelijden mee.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja wat een wijze man met verantwoordelijkheid is Flavio en wat een rust straalt hij uit. Jorn heeft nog het jeugdige idealisme en het f*ck the system denken en dat geneuzel over intuïtie vind ik niet zo mannelijk .Hij onderwijst de puberende Jorn met realisme en wijsheid. Mooie visie wat mij betreft.
Dit is wel geen blckbx, maar Jorn met Flavio.
Dorothé
Ik vind zijn strategie goed. In het gesprek met Jorn brengt Flavio naar voren dat hij niet de mensen wil redden, maar dat het doel is om de surveillance maatschappij koste wat het kost te stoppen. De (nu nog) volgzame massa wil hij inzetten als wapen in de strijd. Dat vind ik heel sterk. Ieder korreltje zand in de machine is er één.
Was te verwachten
Het was toch 100% van de keuzes op basis van 50% van de kennis?“Overheid offert 520.000 levensjaren!” blijkt uit Wob-verzoek EZK van…
Oud CBS directeur ad interim Ir. Jan van der Zanden diende in september 2020 een Wob-verzoek in bij het ministerie van Economische Zaken & Klimaat om inzicht te krijgen in de kosten/baten analyse van de overheid ten aanzien van de lockdown in maart van dat jaar. Op 8 juni 2021 ontving hij de…www.blckbx.tv
De overheid heeft het beste met ons voor!
Klopt dat is gezegd, maar de kennis gewoon naast je neerleggen is dan weer niet vermeld, dit is een reden om het hele kabinet weg te sturen.Het was toch 100% van de keuzes op basis van 50% van de kennis?
Idd, wegsturen, linea recta naar Scheveningen.Klopt dat is gezegd, maar de kennis gewoon naast je neerleggen is dan weer niet vermeld, dit is een reden om het hele kabinet weg te sturen.
Dit is een kudde olifanten in de porselein kast, en iedereen staat naar de besteklade te kijken omdat er een muisje inzit
Nee niet naar Scheveningen dat is een hotel, is er niet ergens een ouderwetse kerker met van die stalen ballen, gewoon ouderwets water en brood en een ketting aan de enkels en polsen dan vast aan muur of bal van kilo of 100Idd, wegsturen, linea recta naar Scheveningen.
Duidelijk bewijs dat het helemaal niet om covid gaat.
Dick