Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Interessant voor virusgelovigen, maar ik haak na ongeveer een half uur af. Het gaat veelal over besmetting en besmettelijkheid en de maatregelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
“Morele corruptie kent een mechanisme” legt Hoogleraar Mensenrechten Cees Hamelink uit...
“De toenemende immoralisering van de samenleving is een kwestie die in 1932 door Reinhold Niebuhr aan de orde is gesteld in een prachtig boek. Dit staat weer helemaal actueel op de agenda…de vraag hoe wij morele mensen ons tot elkaar verhouden tot de immorele samenleving” opent emeritus hoogleraar Cees Hamelink de korte lezing in de BLCKBX studio.
“Dit is de grootste maatschappelijke uitdaging voor ons. Hoe gaan we hiermee om in het licht van de corona-crisis en medische apartheid?”
Hamelink legt uit hoe het mechanisme van corruptie werkt en dan met name de morele corruptie.
Tiktok binnen in 1 jaar 700 miljoen gebruikers? Dat riekt naar fraude. Audit required.“Verontrustende Docu over het China van nu”
“Verontrustende Docu over het China van nu”
We hebben weer een unieke documentaire voor je in petto en uiteraard Nederlands ondertiteld. China, Surveillance State or Way of the Future laat zien hoe China de corona crisis - net als Nederland en alle andere landen - aanwendt om de hang naar volledige controle over haar bevolking te…www.blckbx.tv
Deze?Nu weet ik zeker dat Blckbx verkeetd bezig is! Weet je wie die Ancilla is? Dat is Ancilla v/d Leest, voormalig lijsttrekker van de Piratenpartij en voormalig fotomodel. Zij is zo links als een deur,! Ik kan me nog herinneren dat Theo Hiddema haar een keer de oren waste in een interview, ik zal kijken of ik dat kan vinden.
Mike
Ik zit hem nu te kijken: ik vind het wel een goede aflevering van Blackbox.Waarom zo'n lange nabeschouwing?