Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa, Muis uiteraard!
still hereJaaa, Muis uiteraard!
@Melkmeisje,
Ja!!! Dit is geloof ik een 20 delige serie. Ik wil je heel sterk aanraden deze te kijken. Deze man weet echt waar hij over praat.
Hij heeft ook 3 films gemaakt. Deze moet je ook zeker gaan zien!
En de 3e kan ik zo snel even niet meer vinden
Japie,Succes! Zijn er inmiddels 24 volgens mij. Heb destijds 17 afleveringen gezien toen ben ik opgehouden. In het begin is zijn Deens accent even wennen hoor, maar daarna goed te doen.
De beweging heeft een enorme focus op discipelen maken, maar ook op wonderen en tekenen en zet zich af tegen de kerkstructuur en de kerk als instituut. Dat kan natuurlijk, maar is mis bij de beweging de antwoord op de vraag hoe het dan wel moet. Ik weet niet hoe daar concreet invulling aan wordt gegeven. Zeker als er veel gerefereerd wordt naar het boek van Handelingen waarin de eerste gemeente veel samen kwam. Maar wellicht kan Evan daar wat over zeggen?
Ja hoor, geen probleem. Ik zal de forumnaam ook eens aanpassen binnenkortMag ik je bij je voornaam noemen of blijf je liever in de anonimiteit?
Ik hetzelfde als jij. Ik ben echt niet de expert/theoloog/professor die wel ineens alle antwoorden heeft hoor Ik vind TLR ook gewoon mega interessant.oor de duidelijkheid ik heb niets tegen de Last Reformation hoor, ik volg de beweging nog steeds met interesse
Maar goed, als ik zo vrij mag zijn. Hoe ziet dat er voor jou uit? Heb je al discipelen gemaakt en hoe ziet dat er in de praktijk uit?
bestseller voor.mijn algemene ontwikkeling gekocht.Bekijk bijlage 11928
Los van de videos die ik niet gezien heb. Voor mij betekend het christendom dat je elkaar steunt, lief hebt, elkaar begrijpt of in elk geval die intentie hebt en er voor elkaar bent. Het huidige geloofsysteem zoals deze nu is is precies omgedraaid. Het christendom zit van nature in een mens. Tenminste, als men daar bewust van is. Ook ik ben geen theoloog maar dat is nu ook juist niet de bedoeling. Naar mij. idee gaat het om wat je zelf gelooft en daarnaast vertrouwen hebben.Ja hoor, geen probleem. Ik zal de forumnaam ook eens aanpassen binnenkort
Ik hetzelfde als jij. Ik ben echt niet de expert/theoloog/professor die wel ineens alle antwoorden heeft hoor Ik vind TLR ook gewoon mega interessant.
Haha, hele goede vraag. En een eerlijk antwoord, nee ik heb geen discipelen gemaakt. Ik volg TLR en vanalles op het internet, maar ik zou mijn geloof eigenlijk wat meer in de praktijk moeten brengen. Een tijdje geleden wel mijn eigen moeder gedoopt dat was wel supergaaf.
Ik ga op dit moment ook niet echt naar een kerk, maar ik ben wel echt opzoek naar een kerk. Het is erg fijn om andere christenen om je heen te hebben. Ik ben er in elk geval wel achter gekomen dat alleen geloven niet te doen is. Een christen is niet gemaakt om alleen te zijn. Je hebt anderen ec
volgens mij bedoel jij Harm Valentijn.Ooit was er iemand (volgens mij een vrouw) die ontdekte dat ziektes hun eigen frequenties hadden en die kon je beinvloeden. oftewel beter maken. Ik dacht dat ik dat boek had maar blijkbaar toch niet. Er worden dan ook cursussen gegeven in nederland om zelf zo,n apparaat te maken, ze zijn ook kant en klaar te koop ( voor niet zo weinig geld) maar ik kan er niet opkomen wat de titel van dat boek was en welke vrouw dat was. misschien heeft iemand een idee wat ik bedoel?