Ik zie nu pas jullie reacties! Ik krijg geen meldingen meer via de mail. Super dat jullie gereageerd hebben!
De soep wordt ook niet dik in de koelkast helaas. Ik heb net weer nieuwe gemaakt dus nu even afwachten. Wel weer heel troebel maar ik neem aan dat dat niet erg is? Volgende keer ga ik kippenvleugels/karkassen gebruiken. Ik die meteen wortel, ui, bleekselderij, prei en knoflook erbij en dat trekt net zolang mee als de botten, is het beter om de groente de laatste 2 uur nee te laten trekken? Het valt mij wel op de de prei heel donker wordt en daarom de bouillon misschien ook!
Ik zak het eens proberen om debatten te gaan roosteren, moet dit ook met kippenvleugels?
Ik laat de botten met water even koken zodat ik het schuim die dan ontstaat eraf kan scheppen en daarna op het allerlaagste pitje zodat er af en toe een bubbeltje ontstaat. Als je de botten roostert dan hoeft het niet meer even te koken, toch? Ontstaat er dan ook schuim?
Ik hoop uiteindelijk een goede bouillon te maken maar ik vind het niet gemakkelijk!
Oh ja, kan je de botten hergebruiken? Of is het na 1x trekken gebeurd? ?