Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En alweer de omdraaiing, de ander verwijten wat er met jezelf aan de hand is: een TONEELSTUK, zeg maar gerust: drama.De Belgische topviroloog Marc van Ranst komt niet naar de Leidse studio van de Alphense antivaxstichting BPOC2020. „Ik zal nog eerder naalden in mijn ogen steken dan deel te nemen aan jullie toneelstuk”, laat de Vlaamse wetenschapper weten.
Belgische viroloog Marc van Ranst slaat uitnodiging om naar Leiden te komen af: ’Ik steek nog eerder naalden in mijn ogen’
De Belgische topviroloog Marc van Ranst komt niet naar de Leidse studio van de Alphense antivaxstichting BPOC2020. „Ik zal nog eerder naalden in mijn ogen steken dan deel te nemen aan jullie toneelstuk”, laat de Vlaamse wetenschapper weten.www.leidschdagblad.nl
Prima dat hij niet komt.En alweer de omdraaiing, de ander verwijten wat er met jezelf aan de hand is: een TONEELSTUK, zeg maar gerust: drama.
Pathologisch
Hoorzitting 8 januari 2022 - Janneke Monshouwer - Voormalig journalist - productiemedewerker NOS