Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze was haar hele leven gezond en had veel energie, verklaarde de dochter bij de BPOC2020. Ze twijfelde flink over de coronavaccinatie, maar besloot uiteindelijk toch om de prik te halen.
Wist u dat?
Wij alle vaccins door vaccinologen hebben laten onderzoeken op samenstelling en veiligheid?
Ik sta toch wel even perplex
“Ik was niet eens echt verbaasd dat we werden verwijderd van YouTube, maar nu ze letterlijk toegeven dat ze dit hebben gedaan in opdracht van de overheid, sta ik toch wel even perplex. Wauw,” reageert medeoprichter Jade Kuit op Twitter.
De overheid had hier toe opdracht gegeven hoor ik net via https://www.instagram.com/tv/CP4--igFlQQ/?utm_medium=copy_linkYouTube verwijdert kanaal BPOC2020 in opdracht van overheid, krabbelt terug na dreiging kort geding
Afgelopen nacht werd het YouTube-kanaal van de Buitenparlementaire Onderzoekscommissie 2020 door YouTube verwijderd.www.ninefornews.nl
“Ik vind dat de politie in ons land zeer adequaat, beheerst optreedt bij alle soorten demonstraties. Er is geen sprake van ongelijke behandelingen van categorieën demonstranten,” beweerde Grapperhaus.
Na het wegvallen van Bruins heeft De Jonge het coronadossier feitelijk gekaapt van de minister voor Medische Zorg, aldus De Haan. “Alle maatregelen die De Jonge heeft uitgevaardigd ter bestrijding van het coronavirus […] zijn nietig, met alle daaruit voortvloeiende schadeplichtigheid jegens getroffenen, aangezien hij daartoe simpelweg nooit bevoegd is geweest.”