Hoi Liesje. Ja meid ik heb echt druk. Savonds val ik tussen 9 en 10 ur zo in slaap op de bank. Ik zit en pats boem ik val weg.
ik sta om 6 uur op. Koffie om bij te komen. Dan ontbijt voor kinderen aankleden lunches klaarmaken. Dus ik.maak 6 kids klaar in de ochtend om naar school te gaan.
Mijn man heeft ene week vroege dienst en de ene week late dienst. Dus hij werkt in twee ploegen dienst.
Ene week help hij me. En andere week sta ik er alleen voor.
Opruimen lukt alleen als ze beloont worden. Heb altijd met beloningsysteem gewerkt thuis.
Je hebt ook gelijk Liesje ze moeten ook echt zelfstandiger worden. En dat lukt wel aardig.
Soms doen ze ook echt dingen uitzichzelf.
Wassen schoonmaken aankleden is allemaal op mij.
Ik neem.ook echt de rust als het nodig is en als het lukt.
Maar aan me eten ligt het niet. Ik eet veel dingen alles. Ben nooit kieskeurog geweest met eten. Altijd alles gegeten. Ik moet alleen aankomen wat niet gebeurt.
Dus ik weet niet waar het aan ligt.
Alsof er iets in me lichaam is geblokt of iets niet opneemt wat niet hoort of kan.
Ik hoop dat iemand me iets meer kan vertellen over ondergewicht.
Wat kan het zijn of waar kan het aan liggen behlave voeding?
Dus kunnen er andere aandoeningem zijn waarom iemand niet meer aan kan komen?
Ik neem nog steeds de Vit D ampullen die ik van arts heb gekregen maar de ijzer nog niet.
Liesje jeetje 77 jaar en nog een kind van 9 jaar nauw meid ik heb meer bewondering voor jou. ?
Echt geweldig wat voor kracht jij hebt. Mooi hoor.
Geeeft niet Thineke als jij het niet weet,hopelijk iemand die meer van voeding en lichaam meer weet die mij kan helpen.
Mijn lichaam is erg gevoelig en prikkelig geworden. Ben ook spiritueel iemand.
Kan koffi dik kijken haha..En mijn dromen zijn mijn gidsen...
En soms ontvang ik droom boodachappen via mij kinderen..
Dus ook geloof ik in genezing met spirituele krachten.
Ben zelfs op zoek gegaan naar een Ayurvedische arts. Ayurvedische geneeskunde bestaat al meer dan 4000 jaren als ik niet mis heb, en is een van de eerste medische kennis op de wereld.
Maar ook geloof ik in de huidige spirituele medische kennis. Want men blijft ontwikkelen en groeien en ontdekken...
Maar goed..
Ik heb al verse eiren besteld ik krijg ze volgende week woensdag. Want dat is het enige wat ik kon krijgen.
En het schijnt dat Verkopen van verse rauw melk en alles wat vers en rauw is verboden is om te verkopen hier op de markt.
Dat vertelde mij een meneer van een kraampje toen ik dus vroeg of er rauwe melk te krijgen was. Hij zei vroeger wel stond een kraampje die verkocht dat. Maar nu niet meer omdat het verboden is. ?
Ik heb zelfs gegoogled op levertraan hier in belgie mensen met ervaring.
Niks dus en zoals ik lees mensen geven het aan hun dieren.
Raar toch?
ik sta om 6 uur op. Koffie om bij te komen. Dan ontbijt voor kinderen aankleden lunches klaarmaken. Dus ik.maak 6 kids klaar in de ochtend om naar school te gaan.
Mijn man heeft ene week vroege dienst en de ene week late dienst. Dus hij werkt in twee ploegen dienst.
Ene week help hij me. En andere week sta ik er alleen voor.
Opruimen lukt alleen als ze beloont worden. Heb altijd met beloningsysteem gewerkt thuis.
Je hebt ook gelijk Liesje ze moeten ook echt zelfstandiger worden. En dat lukt wel aardig.
Soms doen ze ook echt dingen uitzichzelf.
Wassen schoonmaken aankleden is allemaal op mij.
Ik neem.ook echt de rust als het nodig is en als het lukt.
Maar aan me eten ligt het niet. Ik eet veel dingen alles. Ben nooit kieskeurog geweest met eten. Altijd alles gegeten. Ik moet alleen aankomen wat niet gebeurt.
Dus ik weet niet waar het aan ligt.
Alsof er iets in me lichaam is geblokt of iets niet opneemt wat niet hoort of kan.
Ik hoop dat iemand me iets meer kan vertellen over ondergewicht.
Wat kan het zijn of waar kan het aan liggen behlave voeding?
Dus kunnen er andere aandoeningem zijn waarom iemand niet meer aan kan komen?
Ik neem nog steeds de Vit D ampullen die ik van arts heb gekregen maar de ijzer nog niet.
Liesje jeetje 77 jaar en nog een kind van 9 jaar nauw meid ik heb meer bewondering voor jou. ?
Echt geweldig wat voor kracht jij hebt. Mooi hoor.
Geeeft niet Thineke als jij het niet weet,hopelijk iemand die meer van voeding en lichaam meer weet die mij kan helpen.
Mijn lichaam is erg gevoelig en prikkelig geworden. Ben ook spiritueel iemand.
Kan koffi dik kijken haha..En mijn dromen zijn mijn gidsen...
En soms ontvang ik droom boodachappen via mij kinderen..
Dus ook geloof ik in genezing met spirituele krachten.
Ben zelfs op zoek gegaan naar een Ayurvedische arts. Ayurvedische geneeskunde bestaat al meer dan 4000 jaren als ik niet mis heb, en is een van de eerste medische kennis op de wereld.
Maar ook geloof ik in de huidige spirituele medische kennis. Want men blijft ontwikkelen en groeien en ontdekken...
Maar goed..
Ik heb al verse eiren besteld ik krijg ze volgende week woensdag. Want dat is het enige wat ik kon krijgen.
En het schijnt dat Verkopen van verse rauw melk en alles wat vers en rauw is verboden is om te verkopen hier op de markt.
Dat vertelde mij een meneer van een kraampje toen ik dus vroeg of er rauwe melk te krijgen was. Hij zei vroeger wel stond een kraampje die verkocht dat. Maar nu niet meer omdat het verboden is. ?
Ik heb zelfs gegoogled op levertraan hier in belgie mensen met ervaring.
Niks dus en zoals ik lees mensen geven het aan hun dieren.
Raar toch?