Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ufo’s officieel erkend | Prijs: €27.99 | Obeliskboeken.nl Dat we niet alleen zijn, is inmiddels zeker want de bewijzen zijn overweldigend! Het jaar 2021 schrijft nu al geschiedenis als het jaar waarin ufo’s officieel erkend werden. | Prijs: €27.99 obeliskboeken.nl |
Eigenlijk heb ik er niet de energie voor, maar voel ik me geroepen om dit onder de aandacht te brengen omdat niemand anders dit doet. Helaas is deze materie voor de meeste mensen een brug te ver mede dankzij de Hollywood programmering.
Echter wanneer je het grotere plaatje ziet kom je tot de conclusie dat dit verhaal van vitaal belang is voor de hele mensheid en het heeft vergelijkbare raakvlakken als het Q verhaal en ik sluit niet uit dat het Q fenomeen hierin is verweven. Overigens is Coen ook een Q volger en heeft dit in de andere krant al een keer aangestipt. Daarnaast schept hij een helder beeld van de strijd tussen de white en black hats achter de schermen.
En stel je eens voor wat de consequenties zijn als naar buiten komt dat er al geruime tijd contact is met andere intelligenties. Die zijn enorm en voor de meesten niet te bevatten, maar dat dit naar buiten komt is een feit en zal voor velen een schok zijn. De hele geschiedenis inclusief het bijbelverhaal zal herschreven dienen te worden.
Met alle respect voor Mike, maar deze materie is een taboe voor hem waardoor een discussie hierover helaas niet mogelijk is terwijl de feiten er al lang zijn dat dit verhaal realiteit is voor wie het wil zien.
De toekomst zal het uitwijzen. Ondertussen kan ik deze video van harte aanraden eventueel vanaf minuut 10 en voor meer diepgang betreft deze materie het boek van Bart Uytterhaegen:
https://obeliskboeken.nl/boek/ufos-officieel-erkend
Ufo’s officieel erkend | Prijs: €27.99 | Obeliskboeken.nl
Dat we niet alleen zijn, is inmiddels zeker want de bewijzen zijn overweldigend! Het jaar 2021 schrijft nu al geschiedenis als het jaar waarin ufo’s officieel erkend werden. | Prijs: €27.99
obeliskboeken.nl
Klik op de video en kijk 5 minuten en zeg maar wat er zogenaamd bullshit is, Mike.I call bullshit!
Mike
Anti-zwaartekrachttechnologie en vrije energie zijn MENSELIJKE uitvindingen die idd onderdrujt zijn. Deze dwaas koppelt 'white hats' aan buitenaardsen zonder enig bewijs.Klik op de video en kijk 5 minuten en zeg maar wat er zogenaamd bullshit is, Mike.