Buitenaards leven

UFO-flauwekul. UFO is ongeïdentificeerd, dat laat alles open om er wat bij te bedenken, vooral angstige gedachten gaan dan de kop opsteken. Buitenaardsen zijn er altijd al geweest, als ze zo kwaadaardig waren hadden we dat wel gemerkt inmiddels.

Het probleem zit in de definitie. Het wordt mierenn@@ken over woorden. Het kwaad speelt met de taal.

UFO [weet men wel] is unidentified. Van welke identificatie hangt het af.? Alles wat ik zie vliegen heb ik niet geïdentificeerd. Hangt het af van identificatie door de overheid? Woordspelletjes.

Er zijn wel degelijk buitenaardsen / aliens, te weten demonen. Niet dus marsmannetjes, maar simpelweg aanhangers van het kwaad in dimensies die wij mensen niet kunnen zien als we vol zijn van het goede, de Heilige Geest.

Het kwaad vertelt altijd de waarheid, en verdraait het dan.

Er is dus wel wat, maar niet die 'aliens' zoals dat ons voorgespiegeld wordt.

Het is in ieder geval WEER een middel om de bevolking bang te maken en naar de hand te zetten.

Laatst bewerkt:
Hier kan ik het wel mee eens zijn, maar die noem ik 'bovenaardsen'. Ik heb hier eens een draadje op X over geschreven.

Mike

Hier kan ik het wel mee eens zijn, maar die noem ik 'bovenaardsen'. Ik heb hier eens een draadje op X over geschreven.

Mike
Precies, dat 'mierenn@@ken' met taal. Buitenaards suggereert dat er iets buiten deze aarde is, wat er ook wel is, maar weer niet op de wijze zoals zij dat voorspiegelen. Lekker twisted allemaal dus, maar ja dat is alles hier 'in this realm'.

Mooi artikel weer Mike. Dank!

Mike
Stuk nogmaals gelezen, wel toevallig/grappig dat de 2 Q-posts die je hierin plaatst van 28-11 zijn!
1732788416159.png

UFO-flauwekul. UFO is ongeïdentificeerd, dat laat alles open om er wat bij te bedenken, vooral angstige gedachten gaan dan de kop opsteken. Buitenaardsen zijn er altijd al geweest, als ze zo kwaadaardig waren hadden we dat wel gemerkt inmiddels.
Dat ben ik met je eens.
Blijkbaar ben je niet op de hoogte over de geplande grootschalige fake aanval om zo versneld een wereldregering te vormen en de VS financieel te kunnen resetten.

Grotendeels door projectie technieken waarbij je niet kan zijn dat het fake is en deels door echte buitenaardse. Er zullen in het echt complete steden vernietigd worden.

Het is zeer naïef en bijna dom als men denkt dat er geen buitenaardse zijn die ons bezoeken.
Er zijn meer planeten dan er zandkorrels zijn op de Aarde.

Dus miljoenen soorten buitenaardse die technologisch wel 1000 tot een miljoen jaar verder zijn dan ons. Ze lachen om onze 150jaar oude natuurkunde en technologie.
Voor velen is het heel eenvoudig om naar ons te reizen.
Ze vinden de Aarde prachtig maar de mens dom en gewelddadig.

Zie mijn draadje hierover op X. Het idee dat het heelal gigantisch is en dat het arrogant is om te veronderstellen dat er geen buitenaards leven is is gestoeld op het darwinisme, dat stelt dat leven door 'toeval' ontstaat. Als er leven op aarde zo tot stand is gekomen, waarom dan niet elders? Dit is een atheistische of agnostische visie die stelt dat als iets mogelijk is je nooit kan zeggen dat het niet mogelijk is.

Maar ik kan dat wel zeggen. Alleen als je gelooft dat het leven onbezield is kun je op deze manier redeneren. Ga je echter wel uit van de bezieling van het leven, dan moet je kijken wat er in religieuze geschriften hierover te lezen valt. Geen woord over 'buitenaardsen' in de bijbel, maar wel over wat ik.noem 'bovenaardsen'. Ik geef je de vertaling van Efeziers 6:12 uit de Statenbijbel:

Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.

Is de bijbel niet overtuigend voor je? Wat dacht je dan van dit argument:

Als het universum zo gigantisch is, wat zoeken die lui dan hier? Rot op naar je eigen galaxy! Ik weet het wel: het leven op aarde is het ENIGE leven, omdat het bezield is. Waarom lezen we over 'annunaki' die parasiteren op onze goddelijke levensenergie? Omdat het GEVALLEN ENGELEN zijn de zich voeden met 'loosh', lage levensenergie zoals wrok, boosheid, lafheid, wreedheid en andere negativiteit.

En laat dit nu wel in de bijbel staan. Onze spirituele vijand wil ons in materialisme en lust houden en dus is er een sprookje verzonnen van fyseke aliens op verre planeten, terwijl [ZE] in werkelijkheid immateriele en energetische SPIRITUELE vijanden van de mensheid zijn, die ons via mind control (als je dat toelaat) veel kleiner willen laten voelen dan we werkelijk zijn. Gezien deze opmerking van jou is dat aardig gelukt:

Mike

• Leuk
Waarderingen: muis
Het is zeer naïef en bijna dom als men denkt dat er geen buitenaardse zijn die ons bezoeken.
Er zijn meer planeten dan er zandkorrels zijn op de Aarde.

Dus miljoenen soorten buitenaardse die technologisch wel 1000 tot een miljoen jaar verder zijn dan ons. Ze lachen om onze 150jaar oude natuurkunde en technologie.
Voor velen is het heel eenvoudig om naar ons te reizen.
En waarom wachten ze dan zo lang ? Wat een flauwekul.

Van die miljoenen is er geen eentjes die rebel is en zegt : ik spring eens in mijn UFO en ga eens wat wilds doen en naar die ronde bol ginder om de hoek kijken en een wandelingtje maken of een pint pakken ? Geen ene ?

En waarom wachten ze dan zo lang ? Wat een flauwekul.

Van die miljoenen is er geen eentjes die rebel is en zegt : ik spring eens in mijn UFO en ga eens wat wilds doen en naar die ronde bol ginder om de hoek kijken en een wandelingtje maken of een pint pakken ? Geen ene ?
Natuurlijk zijn er ook slechte of rovende buitenaardse.
Maar hoe groot is de kans dat ze ons uitkiezen om te beroven? Misschien is hier weinig tot niets te halen voor ze!
Als er 500miljoen bewoonbare planeten zijn in het oneindige universum dan is de kans niet zo groot dat ze ons vinden en ook nog willen beroven of vernietigen.

En misschien zijn ze al een paar keer op rooftocht langs geweest! 5000jaar geleden of 10000 of 150000jaar geleden!

Die 5000jaar dat wij hier nu zonder berenvellen rondwandelen is voor het universum een druppel op een gloeiende plaat.

Dus de zoveelste die zelf niet met bewijzen komt en dan zegt: ga zelf maar zoeken. Kansloos dit.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan