Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
3dec gaat het los!!
Buitenaardsen zijn er altijd al geweest
Precies, dat 'mierenn@@ken' met taal. Buitenaards suggereert dat er iets buiten deze aarde is, wat er ook wel is, maar weer niet op de wijze zoals zij dat voorspiegelen. Lekker twisted allemaal dus, maar ja dat is alles hier 'in this realm'.Hier kan ik het wel mee eens zijn, maar die noem ik 'bovenaardsen'. Ik heb hier eens een draadje op X over geschreven.
Thread by @PatriotsControl on Thread Reader App
@PatriotsControl: Time for me to come out with some original content. What with all the talk about UFO's entering US airspace, we need to talk about aliens. This is going to be a long thread, so...threadreaderapp.com
Mike
Stuk nogmaals gelezen, wel toevallig/grappig dat de 2 Q-posts die je hierin plaatst van 28-11 zijn!Hier kan ik het wel mee eens zijn, maar die noem ik 'bovenaardsen'. Ik heb hier eens een draadje op X over geschreven.
Thread by @PatriotsControl on Thread Reader App
@PatriotsControl: Time for me to come out with some original content. What with all the talk about UFO's entering US airspace, we need to talk about aliens. This is going to be a long thread, so...threadreaderapp.com
Mike
Dat ben ik met je eens.UFO-flauwekul. UFO is ongeïdentificeerd, dat laat alles open om er wat bij te bedenken, vooral angstige gedachten gaan dan de kop opsteken. Buitenaardsen zijn er altijd al geweest, als ze zo kwaadaardig waren hadden we dat wel gemerkt inmiddels.
Want wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de geweldhebbers der wereld, der duisternis dezer eeuw, tegen de geestelijke boosheden in de lucht.
Ze vinden de Aarde prachtig maar de mens dom en gewelddadig.
En waarom wachten ze dan zo lang ? Wat een flauwekul.Het is zeer naïef en bijna dom als men denkt dat er geen buitenaardse zijn die ons bezoeken.
Er zijn meer planeten dan er zandkorrels zijn op de Aarde.
Dus miljoenen soorten buitenaardse die technologisch wel 1000 tot een miljoen jaar verder zijn dan ons. Ze lachen om onze 150jaar oude natuurkunde en technologie.
Voor velen is het heel eenvoudig om naar ons te reizen.
Ze vinden de Aarde prachtig maar de mens dom en gewelddadig.
Natuurlijk zijn er ook slechte of rovende buitenaardse.En waarom wachten ze dan zo lang ? Wat een flauwekul.
Van die miljoenen is er geen eentjes die rebel is en zegt : ik spring eens in mijn UFO en ga eens wat wilds doen en naar die ronde bol ginder om de hoek kijken en een wandelingtje maken of een pint pakken ? Geen ene ?
Geen bewijzen.Je beweert zonder te bewijzen. Verpletter ons met je overtuigende en onweerlegbare bewijs!
Mike