Had je anders verwacht dan?
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, maar ja. Een mens mag hopenHad je anders verwacht dan?
Mike
Haha, ik zat meer aan religie te denken;-)Het is net zoiets als crypto's: een en al hype, maar valt uiteindelijk toch tegen.
Mike
Ik kan heel klein beetje volgen, misschien wil Dorothe dit wat vertalen. Ik mis de clou denk ikMisschien wel vergezocht en wishful thinking, maar ik vond het wel een interessante theorie, in het Duits, maar redelijk te volgen, helaas kon ik alleen de telegram link delen.
link
Zou wel rijmen met patriots in control
Bedoel je dezeIk kan heel klein beetje volgen, misschien wil Dorothe dit wat vertalen. Ik mis de clou denk ik
Dit zie ik als een serieuze optie!In het kort komt het er op neer dat het vaccin alleen de mensen zou uitroeien die geen verbinding hebben met het goddelijke/de bron, een te hoog gehalte vermenging met reptilianen/arachonten hebben. Dus een soort zuivering.
In het kort komt het er op neer dat het vaccin alleen de mensen zou uitroeien die geen verbinding hebben met het goddelijke/de bron, een te hoog gehalte vermenging met reptilianen/arachonten hebben. Dus een soort zuivering.
Daarom mijn opmerking: Zou wel rijmen met patriots in controlDat begrijp ik niet. De uitvinders en degenen die het "vaccin" van bovenaf promoten hebben zelf toch helemaal geen verbinding met het goddelijke. Maar misschien is er een andere invalshoek die ik heb gemist.
Dank je Tanja. Had ik er niet uitgehaaldIn het kort komt het er op neer dat het vaccin alleen de mensen zou uitroeien die geen verbinding hebben met het goddelijke/de bron, een te hoog gehalte vermenging met reptilianen/arachonten hebben. Dus een soort zuivering.
Tanja gaf het antwoord in kort. Ging over filmpje.Bedoel je deze
of het filmpje? In het filmpje heeft hij het over annunaki, en het is misschien dom, maar toen ben ik gestopt. Maar zeg maar eventjes welke info je bedoelt.Der Sturm ist da - Liveticker - Traugott Ickeroth Blog
Folgende Informationen© unterliegen meiner Meinungsfreiheit und sind bitte nachzuprüfen; ich bürge nicht für die Richtigkeit. Ausdrücklich distanziere ich mich von meinen teilweise satirischen Beiträgen und Kommentaren. Ich versuche aber nach bestem Wissen und Gewissen, die umwälzenden...traugott-ickeroth.com
Dorothé
Misschien wel vergezocht en wishful thinking, maar ik vond het wel een interessante theorie, in het Duits, maar redelijk te volgen, helaas kon ik alleen de telegram link delen.
link
Zou wel rijmen met patriots in control
Ja, dank je, Tanja, in dat geval zou het idd rijmen !Daarom mijn opmerking: Zou wel rijmen met patriots in control
Maw, onderdeel van The Plan.