Zathras
Well-known member
Dat zijn Canadese mijlen, die zijn korter as AmerikaanseWel een end rijen met een tractor... gisteren zag ik ergens dat ze nog 2.100 mijl moesten
Net als dat de CAD$ minder waard is dan de US$
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn Canadese mijlen, die zijn korter as AmerikaanseWel een end rijen met een tractor... gisteren zag ik ergens dat ze nog 2.100 mijl moesten
Waakzaam zijn is iets anders dan bang zijn, Henkie
Ik zie oppassen niet als negatief, Henk.Dat bedoel ik niet maar als je zegt; "Dat maakt ook dat we mogen oppassen"
Dan zeg je dus "Ik denk dat, .... "
Een daarmee programmeer je het onderbewustzijn met een negatieve gedachte
Je bent dan onbewust onbekwaam
Wat als je zegt; "Oppassen, jullie met van alles nog voor de dag komen, maar ik kom eraan, opzouten dus !!
Dat is een giga verschil
je begrijpt me niet of je wilt me niet begrijpen. laat maar. misschien begrijpen de mee lezers hetIk zie oppassen niet als negatief, Henk.
Ik vertrouw op een goede afloop.
Het is als
"Vertrouw op God, maar doe je deur op slot"
Een kwestie van het gezonde verstand gebruiken.
Kleine minderheid.
Idem dittoje begrijpt me niet of je wilt me niet begrijpen. laat maar. misschien begrijpen de mee lezers het
Oppassen krijgt een negatieve smaak, als iedereen die zogenaamd wakker is nu opstaat en zegt genoeg is genoeg zit die hele wef deep state bende vandaag nog achter de tralies, iedereen denkt aan inkomen gezin en weet ik veel wat voor onbelangrijke andere dingen.Ik zie oppassen niet als negatief, Henk.
Ik vertrouw op een goede afloop.
Het is als
"Vertrouw op God, maar doe je deur op slot"
Een kwestie van het gezonde verstand gebruiken.