Canada

Lijkt me stug dat hij voor deze uitspraken zal worden opgesloten maar first arrest zou leuk zijn 😊
Is een wedstrijdje aan het worden wie wint volgens mij want Dave verwacht nog steeds Killary.

Waar hij zich zo kwaad om maakt is het volgende:

Er staat een oorlogsmonument in Ottawa, een standbeeld van de Onbekende Soldaat. Eerder was daar een 'incident' en toen is er een hek omheen geplaatst. Maar nu hebben VETERANEN dat hek weggehaald en bewaken ze het oorlogsmonument 24/7. DE VETERANEN MAKEN NU DUS OOK DEEL UIT VAN HET PROTEST! In deze persco worden dit onderwerp en andere belicht:

Mike

Waar hij zich zo kwaad om maakt is het volgende:

Er staat een oorlogsmonument in Ottawa, een standbeeld van de Onbekende Soldaat. Eerder was daar een 'incident' en toen is er een hek omheen geplaatst. Maar nu hebben VETERANEN dat hek weggehaald en bewaken ze het oorlogsmonument 24/7. DE VETERANEN MAKEN NU DUS OOK DEEL UIT VAN HET PROTEST! In deze persco worden dit onderwerp en andere belicht:

Mike

Pardon, niet 1 soldaat maar 12:

War_Memorial_Guards_Ottawa.jpg

Mike

Holy fuck this is EVIL. Is there any way to support these dogs in the event the worst happens? Trudeau's Emergency Powers gives them the ability to detain indefinitely.

Zou me niets verbazen als er nu een groep van bewoners in Ottowa zich verenigd en deze beestjes opvangt zodra iemand wordt opgepakt. Zolang er mensen in de buurt zijn als iemand opgepakt wordt, kan de hond direct overgedragen worden aan omstanders. Die nemen dan contact op met de opvangmensen. Opgelost! ;-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan