Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De HelloFresh methodeGettr heeft mijn verzoek mijn account te verwijderen niet ingewilligd,
Goed dat je daar weg wil, FFF !Gettr heeft mijn verzoek mijn account te verwijderen niet ingewilligd,
Ik keek er toevallig vandaag ff op en zag dat ik een aantal extra volgers had. Ik probeerde die te bekijken maar kreeg: account suspended.Gettr heeft mijn verzoek mijn account te verwijderen niet ingewilligd,
Dat is mij ook een beetje onduidelijk iig. Volgens mij moet je dan gerapporteerd worden.Ik kan ook niet echt vinden wat Gettr onacceptabel vindt.
Nee, ik wil account en data verwijderd hebben.Dat is mij ook een beetje onduidelijk iig. Volgens mij moet je dan gerapporteerd worden.
Is het een idee om al je eerder geposte berichten weg te gooien, Uit te loggen en dan je wachtwoord te vergeten?
Lastig lastig lastig denk ik dan idd.Nee, ik wil account en data verwijderd hebben.
In de eerste instantie omdat het ruk is en ik het weinig gebruik.Lastig lastig lastig denk ik dan idd.
Waarom zo definitief? gewoon wegens dat Gettr ruk is of een andere reden? (principe?)
FWIW heb ik het geliked en gerepostMijn beklag ook gedeeld op Gettr: