R
Ragnar Peterson
Guest
Juist!Alles van de Bataafse is van het clubje Raatgever/Kat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Juist!Alles van de Bataafse is van het clubje Raatgever/Kat.
Dat weet ik, maar dit gebeurt in opdracht van de rechter commissaris, zonder gerechtelijke uitspraken, dit kunnen ze dan waarschijnlijk bij andere kanalen ook zo organiseren.Alles van de Bataafse is van het clubje Raatgever/Kat.
Hopelijk niet dit forumDat weet ik, maar dit gebeurt in opdracht van de rechter commissaris, zonder gerechtelijke uitspraken, dit kunnen ze dan waarschijnlijk bij andere kanalen ook zo organiseren.
Daarmee zeg ik niet dat kat en raadgever niet zo fout zijn als de pest, wat wordt het volgende project om stil te zetten...
Wij zijn toch niet gevaarlijk.....Hopelijk niet dit forum
heb pas 20 minuten gezien kijk vanavond verder als er niets tussen komt want net alweer een video gezien van een uurtje, die staat al op mijn websiteHenkie ik ben wel geinteresseerd in geschiedenis.
Maar moet keuzes maken zoals iedereen hier. Ik begrijp dat het WARE verhaal afwijkt van wat er in de geschiedenis boeken staat. Of misschien gedeeltelijk.
Klopt dat?
Dodelijke virussen bestaan niet. Het probleem is rrn overdosis gifstoffen, waardoor het zelfherstellend vermogen van het lichaam wordt aangetast. Arcadia=China.
Schaamteloos ditEn ze gaan maar door met die onzin..
Demissionair minister De Jonge bezoekt in Medisch Centrum Leeuwarden ongevaccineerden die nu spijt hebben dat ze geen coronaprik hebben gehad
Hugo de Jonge heeft donderdag rond het middaguur in het Medisch Centrum Leeuwarden ongevaccineerden gesproken die nu spijt hebben dat ze geen coronaprik hebben gehad. De demissionair minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport liet zich door onder andere longarts Wouter van Geffen rondleiden...lc.nl
Crisis actors. De moeite waard om te zien of ze toevallig en acteursopleiding hebben gedaan of iets dergelijks.En ze gaan maar door met die onzin..
Demissionair minister De Jonge bezoekt in Medisch Centrum Leeuwarden ongevaccineerden die nu spijt hebben dat ze geen coronaprik hebben gehad
Hugo de Jonge heeft donderdag rond het middaguur in het Medisch Centrum Leeuwarden ongevaccineerden gesproken die nu spijt hebben dat ze geen coronaprik hebben gehad. De demissionair minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport liet zich door onder andere longarts Wouter van Geffen rondleiden...lc.nl