Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Onbewaakt ogenblik bij de Nederlandse propaganda omroepLeefbewust
OOPS....NPO VLIEGT UIT DE BOCHT⁉️ Maar het is de WAARHEID ‼️‼️ Chirurg UMC Jaap Bonjer verteld dat er de afgelopen jaren ieder griep seizoen problemen waren met geplande zorg. Geen specifiek corona probleem Onterecht dat ongevaccineerden schuld krijgen. Voor corona al tekort van dik 14.000 mensent.me
Eh...NPO??
Een glitch!Onbewaakt ogenblik bij de Nederlandse propaganda omroep
Leefbewust
OOPS....NPO VLIEGT UIT DE BOCHT⁉️ Maar het is de WAARHEID ‼️‼️ Chirurg UMC Jaap Bonjer verteld dat er de afgelopen jaren ieder griep seizoen problemen waren met geplande zorg. Geen specifiek corona probleem Onterecht dat ongevaccineerden schuld krijgen. Voor corona al tekort van dik 14.000 mensent.me
Eh...NPO??
De propaganda machine op volle toeren!!!De komende tijd worden op televisie veertig tot vijftig spotjes per dag uitgezonden en op de radio vierhonderd per week, meldt het ministerie van Volksgezondheid. Daarnaast staan er woensdag paginagrote advertenties in de huis-aan-huisbladen om mensen te herinneren aan de basismaatregelen.
De propaganda machine op volle toeren!!!
Overheid komt met ’uitzonderlijk’ campagneoffensief tegen corona
De overheid hoopt de komende tijd met een campagneoffensief mensen over te halen zich aan de basismaatregelen te houden, zich laten testen bij klachten, mondkapjes dragen waar dat verplicht is en…www.telegraaf.nl
Ik blijf het schatten moeilijk vinden maar ik denk zeker 50kVolgens Nederland In Verzet waren er 30.000 mensen. Moeten we NIV nu ook al gaan wantrouwen? Het zou mij niet verbazen als er gisteren 100.000 mensen waren, zeker boven de 50.000!
Mike
Dieuwertje Blok: 'Sinterklaas is zeker gevaccineerd!'
Video18:36
Het Sinterklaasjournaal keerde maandagavond weer terug op tv. In de 538 Ochtendshow blikte presentatrice Dieuwertje Blok vooruit op de intocht. Ook de mogelijke vaccinatie van Sinterklaas werd daar besproken.