Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hahahaha
Ja van Pannekoek had ik al begrepen dat het verstandige deel van de natie overstag is namelijk... Nu dan nog de imbecielen.Hahaha en de oplossing? Nusimpel, de artikelen herschrijven in simpele bewoordingen zodat iedereen het begrijpt. Ja hoor, dan geloven we het vast en zeker.
Nah niet seizoensafhankelijk bij Sietske. Maar ik kan het eerlijk gezegd ook niet anders betitelen waar ik inzit/ waar wij inzitten: in wat voor situatie. Persoonlijk voor mij valt het allemaal reuze mee op het oog. Maar ik kan het niet aanzien, hoe mensen zich in de luren laten leggen. Mensen om wie ik geef. Ik vind het moeten aanzien een regelrechte nachtmerrie. In mijn optiek ga ik die mensen moeten loslaten veel eerder dan me lief is. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen dan een nachtmerrie. Hoe heet dit voor jou dan?Niks geen nachtmerrie. Sietske is de zoveelste doemdenker met een winterdepressie.
Mike
Het is wel grappig want eerder haalde ik een tekst aan van iemand die ook niet zo emotioneel gegrepen lijkt door de zwaarte van deze tijd: https://www.fatsforum.nl/threads/quote-citaat-uitspraak.1593/post-345077 En dat noemde je toen ''spiritueel''. Typisch. Die persoon is overigens hetzelfde MBTI-type als jij. Vooral rationeel.Reality check.
Mike