Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Kunnen we Joost al een complotdenker noemen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
READ: Google says it will demonetize websites which report Ukrainian government attacks on its own citizens.
Ha ha dat hebben ze bij mij al tien jaar geleden gepoogd, ik heb er zelf de stekker uitgetrokken. Lastig want dat scheelde als zzper tussen de 400 en 500 euro par maand aan inkomenElection Wizard
Populist news, election coverage, and wizardly takes. Use promo code WIZ at http://MyPillow.com to SAVE up to 66% off!t.me
Mike
Niets is wat het lijkt in de opeenvolgende crises in de wereld. Lees onderstaand uit het Engels vertaalde artikel van februari 2021 van Foreign Policy News, over de heimelijke informatie-oorlog die het VK al jaren tegen Rusland voert. Ook het ‘onafhankelijk persbureau’ Reuters is hierbij betrokken. Reuters verslaat op dit moment de Oekraïne-oorlog. Een belangrijk deel van de artikelen hierover van de NOS en andere mainstream-madia komen rechtstreeks van Reuters, dat naar nu blijkt samen met de BBC en Bellincat al jaren aan de stoelpoten van de Russische regering zaagt.
In het originele artikel tref je ook de links aan naar de Engelstalige artikelen die naar een onderbouwing van onderstaand artikel leiden. Laat je niet misleiden of beïnvloeden door de beweringen van de mainstream-media en de Nederlandse overheid dat de websites die aangehaald worden, o.a. Russia Today en Foreign Policy, nepnieuws en propaganda verspreiden.
Oordeel zelf!
Hetgeen mij onmiddellijk wantrouwend maakt naar Brecht.Er is zowaar iemand die niet als controlled opposition wordt weggezet: Brecht Arnaert.
Brecht Zegt
Lieve vrienden, Door Martin Vrijland een "oprecht persoon met een oprecht verhaal" genoemd worden, zeker wanneer de man vrijwel iedereen als Controlled Opposition catalogeert, het is ... apart. :)...t.me
EC gaat vol big brother met wetsvoorstel chatcontrole
Morgen 30 maart wil de Europese Commissie een zeer omstreden wetsvoorstel indienen, om het gebruik van chatcontrole verplicht te stellen voor alle…www.blckbx.tv
Mike
Ik niet. #TribunaalOppositie en coalitie twijfelen of De Jonge waarheid spreekt over mondkapjesdeal
Het wordt een spannende week voor minister Hugo de Jonge. Hij dreigt in de politieke problemen te komen door de omstreden mondkapjes-deal met Sywert van Lienden. Zelf zegt De Jonge dat hij zich niet met de deal heeft bemoeid. Oppositiepartijen geloven daar niks van. En ook regeringspartijen...www.rtlnieuws.nl
Heb ik ook al gezegd. Komt hier in Spanje zo pas op vakantie, dus moet of meedoen aan testen of gevaxxed zijn.Hetgeen mij onmiddellijk wantrouwend maakt naar Brecht.
Mike
Stijn verkocht zijn ziel online als NFT: ‘Een heel oud idee’
Stijn verkocht zijn ziel online als NFT: ‘Een heel oud idee’
Je ziel verkopen als een blockchain: dat is wat de Rotterdamse student Stijn van Schaik heeft gedaan. Als onderdeel van een kunstproject heeft hij zijn ziel geüpload als non-fungible token (NFT), een digitaal bewijs van eigendom. Dat is door een onbekend persoon gekocht voor 330 euro.www.ad.nl
Blijkbaar zijn er op dit forum tot nu toe alleen trollen van type 1 langsgekomen: