Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum

Tekst uit het artikel (de rest is te lezen via bovenstaande link)

Niets is wat het lijkt in de opeenvolgende crises in de wereld. Lees onderstaand uit het Engels vertaalde artikel van februari 2021 van Foreign Policy News, over de heimelijke informatie-oorlog die het VK al jaren tegen Rusland voert. Ook het ‘onafhankelijk persbureau’ Reuters is hierbij betrokken. Reuters verslaat op dit moment de Oekraïne-oorlog. Een belangrijk deel van de artikelen hierover van de NOS en andere mainstream-madia komen rechtstreeks van Reuters, dat naar nu blijkt samen met de BBC en Bellincat al jaren aan de stoelpoten van de Russische regering zaagt.

In het originele artikel tref je ook de links aan naar de Engelstalige artikelen die naar een onderbouwing van onderstaand artikel leiden. Laat je niet misleiden of beïnvloeden door de beweringen van de mainstream-media en de Nederlandse overheid dat de websites die aangehaald worden, o.a. Russia Today en Foreign Policy, nepnieuws en propaganda verspreiden.

Oordeel zelf!

Er is zowaar iemand die niet als controlled opposition wordt weggezet: Brecht Arnaert.

Er is zowaar iemand die niet als controlled opposition wordt weggezet: Brecht Arnaert.
Hetgeen mij onmiddellijk wantrouwend maakt naar Brecht.

Mike

• Leuk
Waarderingen: Surv
E2841222-5861-44DE-94FE-2A02F6A2F13E.jpeg
NEW - Elon Musk buys $3 billion stake (9.2%) in Twitter and is now the platform's largest shareholder. He now owns 4x as much equity in Twitter as former CEO Jack Dorsey.

The disclosure triggered a 23% rise in Twitter's shares.

@disclosetv dtv.to/news

RAAR!!
Dus ik kan nu ineens weer liken en retweeten op twatter??? Iemand volgen gaat niet... Ook is de lay out nu zwart ipv blauw 🤷🏻‍♀️
Ik ben in dezelfde week als Trump van Twitter geschorst.
Niet dat ik überhaupt nog iets op Twitter wil, want ik wacht geduldig op toegang tot TRUTH SOCIAL.
Maar vind dit toch wel ineens opvallend en vreemd..
Iemand hier die dit ook is opgevallen?

Stijn verkocht zijn ziel online als NFT: ‘Een heel oud idee’​

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan