In die latste tweet kan ik me 100% vinden!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zat het net te lezen en wilde het posten. Ik ga mee met het verhaal van Jan. Er zit iets achter dat Derksen verhaal, waarom komt dat nu opeens pas uit? Afleiding zou goed kunnen.
Jammer Jan, wij wel.
"Russians don't like to fight in the rain," a Western official told the BBC on condition of anonymity.
I don’t even know what to do with this incredibly valuable information now
Юлия Витязева
«Русские не любят воевать под дождем», - заявил ВВС западный официальный чиновник на условиях анонимности. Даже не знаю, что теперь делать с этой невероятно ценной информацией🙄t.me
Robert Malone bij Tegenwind:
Up close and Personal! Leer mRNA co-uitvinder dr. Robert Malone echt…
Dr. Robert Malone, uitvinder van de mRNA-technologie, is samen met zijn vrouw dr. Jill Glaspool te gast bij Jakobien Huisman in het prachtige Andalusië.…www.blckbx.tv
Volgens Malone is een virus een parasitair gen dat pas actief wordt in een cel.
Misschien is hij niet op de hoogte van de prijs of is hij niet op geld uit.Wat een sukkel die Malone, er zit een paar miljoen in de pot om dat bewijs te leveren , en hij geeft dat zomaar bloot, ...
Das hier bij mij in de buurt waar Jakobien woont (Periana). Oh, hij is zelf gevaxxedWat een sukkel die Malone, er zit een paar miljoen in de pot om dat bewijs te leveren , en hij geeft dat zomaar bloot, ...
Russian armed forces struggling because they ‘don’t like fighting in the rain’, Western officials claim
I don‘t even know what to say
April showers
BNN vara heeft een uitzending met filemon wesselink over complotten. Er worst uitgebreid gesproken over great reset/klaus schwab/putin/oekranie
Bekijk Filemon en de Complotten op https://www.npostart.nl/BV_101407730
Ik kwam niet verder dan een kwartier omdat ik richting bedje ging. Hoorde het gisteravond van mijn zus en die stuurde mij dus: hmm april showers? Zij had het wel helemaal gezien. Zoals zij het bracht leek het een goed programma( nou niet dus) Ik heb dus niks mee gekregen van misbruik of alcohol verleden van die complotdenkers.Ik heb nu de helft gezien en vind het maar een dom programma.
"Complotdenkers" worden afgebeeld als mensen met een vervelend verleden: misbruik, drankprobleem, enz. Dat zijn dan ervaringen die zorgen voor "wantrouwen" naar de medemens en overheid en daarom zijn ze "tegen alles".
Natuurlijk is dat ook de bedoeling van zo'n NPO-programma.