Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoorde op de radio dat bepaalde auto,s (weet niet welke) die nu zonder een vrachtwagen-rijbewijs rijden nu wel een vrachtwagen bewijs nodig hebben. Brengt weer geld in het laatje.
Ik hoorde op de radio dat bepaalde auto,s (weet niet welke) die nu zonder een vrachtwagen-rijbewijs rijden nu wel een vrachtwagen bewijs nodig hebben. Brengt weer geld in het laatje.
Yep, mee eens. Maar hoe zit et dan met de maanlanding? Wat was er toendertijd wat wij niet moesten opmerken?
Wat mij het meest heeft verbaasd, was dat toen ze gevraagd werden om met hun hand op de bijbel te zweren dat ze op de maan hadden gelopen, ze zo snel mogelijk maakten dat ze eeg konden.We zaten destijds verwikkeld in een race met de Sovjets. Het ging verder dan de wapenwedloop, het ging ook om technologische vooruitgang. De Sovjets waren de eersten met Joeri Gagarin. Toen kwamen de Amerikanen met Neil Armstrong. Je zou denken dat beide kosmonauten gevierde helden waren die de rest van hun leven verschenen in tijdschriften en documentaires, maar al snel leidden ze allebei een zeer teruggetrokken bestaan en zijn het meer namen in geschiedenisboeken geworden, want in werkelijkheid zijn ze snel in de vergetelheid geraakt. Dit zegt mij dat zowel de Russen als de Amerikanen de kluit hebben belazerd.
Mike