Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Vandaag had ik 2 verjaardagen. Ik was stomverbaasd dat er mensen bij waren die zeker rechts zijn maar nog steeds niet gehoord hadden van Ongehoord Nederland. Ik heb ze erop gewezen en ze zijn ook meteen lid geworden.
De reden dat ze hier niet van wisten is omdat ze alle media zat zijn en dus al langere tijd niet volgen omdat ze het zat zijn.
Ik denk dat daar een grote doelgroep nog is die nog helemaal geen weet heeft van Ongehoord Nederland.
Idee zou kunnen zijn als Ongehoord Nederland buiten de huidige media om bekendheid geeft aan hun bestaan. Wellicht door middel van flyeren op straat. Naar mijn idee moet er een veel groter aantal leden mogelijk zijn dan tot nog toe.

De NPO is doodsbang voor een nieuwe omroep die een onwelgevallig geluid wil laten horen in Hilversum.

En dus moet die omroep koste wat het kost verdwijnen. Daarbij is kennelijk alles geoorloofd en wordt een heel smerig spelletje gespeeld zoals hierboven is aangetoond.

Alle reden dus om nu lid te worden van Ongehoord Nederland en de massa te laten zien hoe de NPO de boel beduvelt.

https://www.ninefornews.nl/npo-haatcampagne-ongehoord-nederland/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan