Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Helaas ben ik door twitter geblokt en kan met geen mogelijkheid meer op mijn account. Aanleiding is een bericht van oktober dit jaar aan Jesse Klaver. Helaas, ik ben gecensureerd en nog aan het uitvogelen hoe ik dit ongedaan kan maken. Wellicht moet ik een nieuw account aanmaken. Ben ik al mijn mensen kwijt die ik volg en ook de volgers ben ik kwijt vrees ik ???
Alles wat ik open klik om te lezen gaat dus niet ?

Misschien kun je wel weer meelezen als je een VPN gebruikt? Zo maar een idee hoor.

Thanx! Ik moet nog even kijken wat twitter wil. Ook las dat ik me post moet verwijderen. Maar nog niet gelukt omdat de apps op mijn telefoon steeds eruit klappen. Twitter zegt steeds, er heeft zich herhaaldelijk een probleem voorgedaan en dan klapt de app dicht. Als ik tijd heb maar even op me pc kijken hoe en wat.
Zo te lezen is twitter dus lekker bezig momenteel ?

Gezegd dat als er geen CO2 meer is, wat wel nodig is om te kunnen ademen dat hij dan de eerste mag zijn die stopt met ademen ???

is toch nog redelijk lief...maar twitter vind van niet. Hebben ze overigens lang over na moeten denken daar vanaf oktober ?

Edwin,

Ik heb gisteren trouwens een klein lesje privé Taekwondo gehad.
We gaan nog meer doornemen. Maar 1 waarbij je geen kracht nodig hebt. Je slaat met je knokkels in het borstbeen. Dus tussen de borst. Dan ontneem je die persoon de adem en is ie niet in staat iets terg te doen. Je hebt er geen kracht voor nodig. Je kan het ook met iets hards doen, maar juist niet te hard want dan kan ie echt dood gaan.

De techniek om iemand goed bij ze ademappel te grijpen heb ik nog niet helemaal onder controle. Maar ik ga meer lesjes krijgen ??

ben jij al begonnen?

Goed dat je zulke technieken aan het leren bent. Je zal het maar een keer nodig hebben.

Ik ben nog niet begonnen. Half januari ga ik beginnen met een proefles en als ik het wat vind ga ik verder met de reguliere lessen. Er zijn een paar Wing Chun scholen in Den Haag, dus ik kan kiezen welke ik de leukste vind.

Ja, was niet gepland of zo en ben er ook niet naar op zoek gegaan. Maar toevallig iemand die ik heb leren kennen die erg kundig is hierin en voor nu alleen nog wat kunstjes heeft geleerd. Maar vond het wel leuk.

Leuk dat je in januari er iets mee gaat doen. Kan je bij alle scholen een proeflesje doen en dan kiezen. Nieuw jaar nieuwe kansen ??

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan