Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
5g Global Protest zwaar onder censuur

Vandaag kreeg ik een reactie binnen van een trouwe dotcom.radio volger [Rob] “Het verhaal dat er geen wetenschappelijke onderzoeken zijn gedaan naar het gevaar van 5G kan de prullenbak in!! Zie artikel hieronder …”

Maar het artikel was niet meer op de website aanwezig sterker nog. Bovenaan de site vonden we in dikke rode letters

ATTORNEYS TELL US that sabotage committed against Natural News by corrupt “secret” court is CRIMINAL… We are filing emergency petitions to federal court, pursuing CRIMINAL investigations against corrupt judge… INTERNET KILL SWITCH now a reality, Natural News was priority takedown target

Waarom zijn deze en andere websites uit de lucht?
FIRST EVER 5G GLOBAL PROTEST DAY JANUARY 25TH, 2020 • ZERO5G

Het artikel van zero 5G over het wereldwijde protest aanstaande zaterdag 25 januari was eveneens verdwenen,

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/23/5g-global-protest-zwaar-onder-censuur/

<p lang="nl" dir="ltr">De zoekfunctie van @YouTube is totaal gecorrumpeerd en vooringenomen. Als ik zoek op "fox news", dan krijg ik in de Top 5 van van de zoekresultaten, maar liefst 3 video's van @CNN over Fox i.p.v. @FoxNews-video's. Hoe lang pikken we die onzin nog? #dtv pic.twitter.com/meVjGDLSz7</p>— Percolator ? ? (@Percolator_HNJ) January 24, 2020 <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Ik zag het gisteravond zowaar op het NOS-journaal. Kan ook niet anders, de beelden gaan viraal op het internet!

Mike

Google – een dictator in tegenstelling tot alles wat de wereld ooit heeft gekend

VERHAAL IN ÉÉN OOGOPSLAG

Robert Epstein is een door Harvard opgeleide psycholoog die heeft laten zien hoe Google de publieke opinie manipuleert via hun zoekmachine, zodat ze de resultaten van verkiezingen en vele andere belangrijke gebieden kunnen veranderen
Zijn onderzoek laat zien hoe Google nieuwe manipulatietechnieken gebruikt die nog nooit eerder in de menselijke geschiedenis hebben bestaan. Als dit niet erg genoeg was, zijn deze tools van voorbijgaande aard en laten ze geen papieren spoor achter van hun slinkse gedrag
Volgens de berekeningen van Epstein kan Google 15 miljoen stemmen verschuiven in de aanloop naar de aanstaande Amerikaanse presidentsverkiezingen in 2020
Omdat Google een alledaags hulpmiddel is geworden dat voor meer dan 90% van de zoekopdrachten wereldwijd wordt gebruikt, heeft het bedrijf waarschijnlijk de uitkomsten van 25% van de nationale verkiezingen ter wereld bepaald
Zoeksuggesties – weergegeven in een vervolgkeuzemenu wanneer u begint met het typen van een zoekterm – is een ander krachtig manipulatietool waarmee een 50/50 verdeling over onbesliste kiezers kan worden omgezet in een 90/10 verdeling, zonder dat iemand het idee heeft dat ze zijn gemanipuleerd

https://gedachtenvoer.nl/2020/01/26/google-een-dictator-in-tegenstelling-tot-alles-wat-de-wereld-ooit-heeft-gekend/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan