Chemtrails


Een deel van de vliegtuigenvloot van Transavia moet onverwacht voor onderhoud naar de hangars.
Gaan ze vliegtuigen aanleveren om omgebouwd te worden voor Billie G's 'Great Dimming' ? :unsure:
 

Besluit op Woo-verzoek over geo-engineering​

Woo-besluit | 25-04-2023

Besluit op een verzoek om informatie over geo-engineering, ook wel bekend als klimaat-engineering. Het verzoek is gedaan op basis van de Wet open overheid (Woo).




 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

Besluit op Woo-verzoek over geo-engineering​

Woo-besluit | 25-04-2023

Besluit op een verzoek om informatie over geo-engineering, ook wel bekend als klimaat-engineering. Het verzoek is gedaan op basis van de Wet open overheid (Woo).




Dit is wel een jaar oud, maar ik kende het nog niet. Wellicht is het beter op zijn plaats in de topic Weermanipulatie, of is het daar al eens gedeeld 🤷‍♀️
 

Artikel wat Jan aanhaalde vertaald:

Geen Saharazand meer! Schokkende chemische analyse van stof dat van een auto is afgeveegd onthult dat zware metalen en elementen die gebruikt worden voor weermodificatie uit de lucht vallen! Een Bosnisch lab vond nikkel, barium en aluminium in het monster dat de bekende limiet meer dan 700 keer overschreed, samen met andere zware metalen! Vliegtuigen bedekken de lucht met weermodificatoren om het zonlicht te controleren en UV-stralen die de planeet raken tegen te houden. De zomer heeft UV-stralen nodig om virussen te doden, maar wat gebeurt er als UV-stralen worden geblokkeerd door het afstoffen van gewassen?

Maandag werd onze redactie geattendeerd op een interessant stuk van de Bosnische advocaat en activist Mirnes Ajanovic [1], die een gecertificeerd laboratorium in Tuzla, Bosnië, het bruine zandpoeder liet analyseren dat automobilisten op hun auto's aantreffen. De informatie werd een paar dagen geleden gemeld door een Slowaakse youtuber, meer in zijn video hier. Volgens de media zouden deze coatings worden veroorzaakt door fijn zand uit de Sahara, dat door de wind naar Europa wordt gedragen, en dit zand valt dan op het landschap in Europa. Veel mensen denken nog steeds dat het pollen van koolzaad zijn, maar pas op, het ziet er anders uit, het is een heldere en levendige gele kleur die je nergens mee kunt verwarren, en de laag van dit pollen is echt zo dik dat je het nauwelijks door de voorruit van je auto kunt zien.
De kleur van woestijnzand op een auto. De kleur is zandbruin. Als de aanslag felgeel zou zijn, zou het stuifmeel van canola of coniferen zijn.

Maar coatings op auto's verschijnen voordat het pollenseizoen begint en lang daarna. Waar komt het dan vandaan? Eén oorzaak is dit Saharazand, dat door de passaatwinden over de Middellandse Zee en de Alpen naar Europa wordt gedragen. De hoeveelheid zand kan echt aanzienlijk zijn, maar veel mensen hebben gemerkt dat dit een nieuw fenomeen is dat 20 of 30 jaar geleden vrijwel niet bestond. Het is iets compleet nieuws. Maar dit zand is iets bijzonders. Want het zou verrijkt zijn met zware metalen en stoffen die zeker niet uit Saharazand kunnen komen.
Horrorfilmtafel: Servische activist en Bosnische advocaat nemen het op tegen chemtrails en covid

Zou het kunnen dat de luchtstromen boven de Middellandse Zee plotseling zijn veranderd en zand uit de Sahara naar Europa beginnen te brengen, en zo regelmatig? Sommige mensen willen dit tot op de bodem uitzoeken, dus ze vegen gewoon een monster van hun auto en sturen het naar een lab voor analyse. Dit is precies wat Mirnes Ajanovic deed en hij vroeg zich af wat de resultaten waren.

Het vermeende zand uit de Sahara lijkt in de verste verte niet op dit zand, want het bekende Saharazand, dat wil zeggen het echte en echte zand, heeft precies de bekende parameters en samenstelling, die het laboratorium in de test invoerde en de referentiewaarden van het Saharazand vergeleek met die van het monster dat van het oppervlak van de auto was genomen. Het laboratoriumrapport is geschreven in alfabetisch Servisch. De eerste kolom met waarden geeft de referentiewaarden aan die echt Saharazand zou moeten hebben, de tweede kolom geeft de werkelijk gemeten waarden van het veegmonster van de auto aan. Het document van het laboratorium staat hieronder.

De gemeten waarden komen letterlijk uit een horrorfilm, niet uit de Sahara. Aluminium overschrijdt het referentievolume in het woestijnzand 728 keer in de tabel, arseen overschrijdt de limiet 44 keer en barium overschrijdt de limiet 660 keer. IJzer overschreed de limiet 23 keer, lood 8 keer en zink 64 keer. Maar de grootste schok en verrassing is de gemeten waarde van nikkel.

Het volume nikkel in het monster dat van de auto werd afgeveegd overschreed het referentievolume van nikkel in woestijnzand met maar liefst 2500 keer de normale limiet voor nikkel in woestijnzand. Als we dit uitdrukken als een percentage, dan is dit een overschrijding van de limiet met in totaal 250.000%. Ja, het is geverfd en het is absoluut duidelijk! Nikkel- en aluminiumoxiden zijn de hoofdbestanddelen van chemtrails, ze zijn de belangrijkste weersveranderaars, en het zijn nikkel en aluminium die het meest voorkomen in alle swabs die genomen zijn op de plaatsen waar mensen chemtrails het meest waarnemen.
Zonder de noodzakelijke UV-straling kan de menselijke bevolking niet overleven, de enige effectieve en wijdverspreide desinfectie voor virussen.

Deze chemicaliën die vanuit vliegtuigen in de atmosfeer worden gespoten, hebben verschillende functies. De eerste is het beperken van de impact van harde UV-straling op het aardoppervlak. UV-straling veroorzaakt huidkanker, vooral huidsarcoom. En aangezien onze zon de hoge fase van haar cyclus nadert en in de komende decennia enorme doses harde straling zal gaan genereren (daarom bouwen globalisten overal op aarde bunkers of handelen ermee, niet alleen vanwege de oorlog in Oekraïne), lijkt het erop dat dit een activiteit is om de bevolking te beschermen. Maar wees voorzichtig voordat je de globalisten gaat verdenken van nobele bedoelingen met de mensheid.

Integendeel, virussen gedijen goed bij warm weer omdat ze zich gemakkelijker vermenigvuldigen in cellen. Maar hoe komt het dat er tot voor kort vrijwel geen risico was op griep of soortgelijke aandoeningen aan de luchtwegen in de zomermaanden? Het antwoord is zowel verrassend als schokkend: Het is omdat de kracht van de zon in de zomer zo sterk is dat de hoeveelheid UV-straling die het aardoppervlak raakt zo enorm is dat virussen met zo'n snelheid worden gedood dat ze zich niet alleen niet kunnen verspreiden, maar zelfs potentiële virusdragers ze niet kunnen doorgeven. Als een vironosic hoest en virusdruppels uitspuugt, zal de enorme zomerse UV-straling de virussen in een fractie van een seconde doden. Dit is precies de reden waarom er geen grote epidemieën van griep en soortgelijke aandoeningen van de luchtwegen zijn in de zomer. Dat wil zeggen, tot voor kort.
Een Boeing 747 injecteert een modificator in de atmosfeer

De laatste jaren gebeurt er iets engs. Midden juni en de hele zomer door zijn er gevallen van luchtwegaandoeningen, de obligate Covid-19, en mensen vragen zich af hoe dit mogelijk is, omdat het warm is. Ja, het is warm, maar de hoeveelheid UV-straling wordt kunstmatig verminderd door het sproeien van chemtrails. De hemelmodificatoren om te voorkomen dat UV-straling het oppervlak van de planeet bereikt, bestaan voornamelijk uit 3 elementen: barium, nikkel en aluminium. Wat je moet weten.

Het chemtrailmengsel van deze elementen is ontworpen om bepaalde golflengtes van zonnestraling terug te kaatsen in de ruimte, met name het ultraviolette spectrum, wat de belangrijkste reden is voor de aanwezigheid van barium, dat deze golflengte bindt. Het nikkel dient als reflector die deze golflengte van straling terug de ruimte in kaatst. En waar dient het aluminium voor? Het is de drager, de feitelijke steun voor de barium-nikkelstructuur. Het belangrijkste doel van de drager is om barium en nikkel te combineren tot een reflector.
Al dat verpulveren komt uiteindelijk terecht in water, bodem, planten en voedsel.

Arseen daarentegen dient als de lijm die deze onderdelen op nanodeeltjesniveau bij elkaar houdt. Er zijn verschillende configuraties van weermodificatoren, China gebruikt bijvoorbeeld barium en tantaal om wolken boven steden te verspreiden. De technologie werkt volgens het tegenovergestelde principe, het doel is om IR-straling op te vangen en watermoleculen te verdampen, terwijl tantaal secundaire condensatie in de atmosfeer voorkomt. Het grootste kwaad is dat alles wat vanuit vliegtuigen in de lucht wordt gesproeid vroeg of laat naar beneden moet komen.

Mensen ademen het dan in, er groeien legers astmapatiënten op, enorme legers kinderen met allergieën, er komen stoffen in planten, in landbouwgrond, daardoor in aardappelen, in gewassen, in voedsel. Wees tegenwoordig heel voorzichtig met het biologische label op voedsel. Let erop of het op hydrocultuur is geteeld in een kas of in een open veld. Als de producten buiten in een veld onder een open hemel worden geteeld, zoek dan uit welk effect die chemtrails waarschijnlijk zullen hebben op dat veld met biologisch gelabelde producten.

Zwart wordende lucht afstuderen chemtrails

Het gaat nu niet eens meer over auto's die bedekt zijn met deze troep. We hebben het over de velden, de landbouwgrond waar deze troep op valt. Iedereen zwijgt en doet alsof het normaal is. Wat is normaal? Nou, het verstuift de lucht. Je staat 's ochtends op en je ziet een prachtige blauwe lucht, geen wolkje te zien. Plotseling beginnen vliegtuigen te vliegen en laten chemtrails achter, maar ze verdwijnen niet in twee of drie minuten zoals in onze jongere dagen.

Nee, nee. Tegenwoordig duurt het spoor van een vliegtuig in de lucht 24 uur, het verdwijnt niet, het verspreidt zich gewoon en smeert en smeert uit over de lucht als melk. En het blijft daar. En hoe lang. Soms wel drie hele dagen. Ze strooien deze troep daar om te voorkomen dat de UV-straling het oppervlak van de planeet raakt en de virussen doodt die iemand wanhopig regelmatig over de planeet moet verspreiden zodat ze de hele bevolking gedwongen kunnen vaccineren. Dat is het! En een zon met harde kracht en harde UV zou het werk van de globalisten om totale controle uit te oefenen bederven.
Blauwe luchten in Oekraïne door oorlog vs. het plan voor Totale Controle door een permanente vaccinatiedictatuur

Weet je waar het vandaag in Europa niet stuift? Oekraïne! Oekraïners zelf melden op sociale media dat ze weer heldere en mooie blauwe luchten hebben dankzij de oorlog, ze weten het niet meer. Begrijpt u? Globalchiks hebben de laatste twee jaar van de virale pandemie transportvliegtuigen leeg laten vliegen, zonder passagiers. Zelfs Greta Thunberg vroeg zich af waarom ze dat deden. Ja, nou, als ze de lucht moesten verduisteren.

Herinner je je 2020 in de lente? Toen vloog er door de sluiting van het toerisme zo'n 4 maanden niets en was het luchtruim boven heel Europa leeg. Toen keurde de EU een zogenaamd compensatiepakket voor luchtvaartmaatschappijen goed, zodat ze niet failliet gingen, maar de voorwaarde om het pakket aan te nemen was dat luchtvaartmaatschappijen met hun vliegtuigen moesten blijven vliegen, zelfs als ze leeg waren. En plotseling was het weer stoffig in Europa. Luister naar de toespraak van voormalig CIA-chef John Brennan op de CFR-conferentie in 2016, waar hij sprak over weermodificatie over de hele planeet.

Het vliegen met lege vliegtuigen zonder passagiers tijdens een pandemie legde gewoon bloot en bewees dat het zwart maken van de lucht zo cruciaal was voor de globalisten dat ze een programma moesten bedenken om lege vliegtuigen over Europa te laten vliegen tijdens een pandemie. Het ging er helemaal niet om de luchtvaartmaatschappijen te helpen, ze zouden ze failliet hebben laten gaan. Ze hadden de globalisten gewoon nodig om de vliegtuigen te laten vliegen. Zonder chemtrails hadden de luchtvaartmaatschappijen het geen twee jaar uitgehouden. Dus vandaag de dag, als je gezond wilt leven, koop je een bunker en kweek je voedsel onder de grond en leef je daar. Het is geen grap, het komt plotseling allemaal samen, zelfs met generaal Andor Shandor, perfect en geleidelijk als een conceptuele puzzel. Laat de analyse doen en je zult zien dat de gekke analyse uit Bosnië praktisch niet zal verschillen van wat ze zullen meten van de monsters uit een lab in Tsjechië of Slowakije.

Vertaald met DeepL.com (gratis versie)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Berichten
552.027
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan