Quote:
Terwijl ik dit topic lees zag ik net een vliegtuig sproeien, en letterlijk opeens stopte het spoor terwijl het vliegtuig gewoon doorvloog. Probeer dan nog maar eens uit te leggen hoe dat gewoon waterdamp is.
Ik vind dit niks zeggen..
Waar ik woon (buitenaf) komt het vrij vaak voor dat wolken velden en buien om ons heen trekt.
Vanochtend vroeg viel me op dat er bij ons in het zuiden voornamelijk de contrails/chemtrails bleven staan in een bepaald gebied en in het noorden in mindere mate, recht boven ons en omtrek niet of bleef het bij een korte staart.
Ik heb de hele ochtend nu er op gelet, en in het zuiden was duidelijk een vrij brood gebied met enkele wolkjes en sluiers, als ze daar in vlogen bleef de contrail staan en op een bepaalt punt stopte die ook weer of ging het over op een korte staart, dit telt voor alle vliegtuigen die dat gebied doorkruiste.
In het noorden bleven ze in lichter mate staan maar het zelfde verhaal, hoe ze het gebied ook in vliegen het begint.. En stopt ook weer als ze daar uit komen, een keer ook heel sterk net als op de foto van gadsie toen die uit dat gebied kwam.
Dat noordelijke gebied dreef langzaam mijn kant op.
Bijna recht over me heen twee vliegtuigen in de zelfde richting en bijna zelfde lijn, de ene liet een flinke streep na de ander niet, kwestie van hoogte verschil en dus andere lucht temperatuur enzo..
Ik wil niet zeggen dat chemtrails onzin is maar ik wil zeggen dat niet elke streep gelijk gespoten gif is, en dat het wel degelijk (maar mijn mening natuurlijk) door de verschillen in lucht lagen kan komen en in verschillende gebieden en soms dus heel de hemel vol strepen is en een andere keer niet.
Dit is mijn bevinding na meerdere uren de lucht geobserveerd te hebben.
Niet om moord en brand te schreeuwe lijkt mij.