Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Laat eens een bodemstaal onderzoeken,zo weet je direct wat er in zit.Mijn moeder vertelde me dat dinsdagochtend vroeg (dag dat het nonstop regende) de lucht beetje opentrok en ze giga veel strepen zag. Ze zeimeid je moest eens weten wat er boven dat wolkendek gaande is. Die regen die eruit valt is vast niet zuiver.
Lekker ook voor me moestuintje, jonge plantjes en al die troep in de bodem
Dat is een goed idee, heb meteen even gekeken en het kost 73 euro maar heb er nu even geen budget voor, wie weet over een tijdje wel.Laat eens een bodemstaal onderzoeken,zo weet je direct wat er in zit.
Laat eens een bodemstaal onderzoeken,zo weet je direct wat er in zit.
Waar kan je dit laten doen? Ik wil het in de toekomst wel een keer laten doen maar ik heb niks in Nederland gevonden waar je dat kan laten doen.Dat is een goed idee, heb meteen even gekeken en het kost 73 euro maar heb er nu even geen budget voor, wie weet over een tijdje wel.
Geoengineering watch volgt in het kielzog van de 2030-agenda door zijn volgelingen een vermeende klimaatverandering te bevestigen die door de mens (of machine) wordt veroorzaakt. De documentaire bevestigt dat de vermeende "chemtrails" de ozonlaag vernietigen en bijdragen tot het smelten van de poolkappen. Beide beweringen zijn onjuist.Dit is een goed interview van Desiree Rover met Michael Murphy van geoengineeringwatch.org. Die man legt duidelijk uit waarom er gesproeid wordt. Er zitten mensen ontzettend veel geld te verdienen hiermee. De grond onvruchtbaar maken behalve voor GMO-gewassen (Monsanto). Macht over voedsel, overstromingen, droogtes etc.
Hie eindelijk een paar regen gehad gisteren. Voorspellingen zijn buien tot volgende week donderdag.Een hoop chemtrails de afgelopen 2 dagen, kennelijk zit er een goedje in wat voor droogte zorgt.
Komende 2 weken geen regen verwacht en als er wat valt dan is het minimaal volgens de weerstations. Ze gaan die droogte nu dus inzetten, ben benieuwd hoelang ze het gaan doortrekken.
Alle bosbranden zijn aangestoken. Niks bgint zomaar te branden.Verspreid de NOS ook al complottheorieën? Dit is gewoon klimaatverandering hoor!
Bosbranden teisteren westen van Spanje, vermoedelijk aangestoken
Spanje kampt al tijden met grote droogte en hitte en vorige maand was de warmste en droogste april sinds het begin van de metingen in 1961.nos.nl