Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Filmpjes van dieren die mishandeld worden kan ik totaal niet tegen...
Bij mensen kan ik het mentaal wel aan, maar wel met afschuw uiteraard.
Ja hou op echt hartverscheurend. Ik kon de beelden ook niet goed verdragen, tranen stonden in me ogen.Q beschrijft het in 2 woorden: PURE EVIL. Het gaat niet alleen om rebelllie tegen alle crearies van God, het gaat bovenal om sadisme en wreedheid naar Gods allerhoogste creatie, de mens. Om je huisdier zo voor je ogen vermoord te zien worden is diep traumatiserend. Ik heb alleen de beelden gezien en heb het geluid van die jankende hond die doodgeslagen wordt nog in mijn hoofd!
Mike
Zo is het en ik zeg hierop dan ook: Amen!!Het is Gods wil dat wij nu eindelijk eens de poep uit onze ogen en oren halen en ACTIE ondernemen tegen al dit leed en onrecht. Het is Gods wil dat wij onze vrije wil nu eindelijk eens inzetten voor het goede en niet voor het kwade. Het is Gods wil dat wij het door Hem gekregen onderscheidingsvermogen tussen goed en kwaad gebruiken om onze eigen autoriteit te worden i.p.v. achter allerlei valse profeten aan te lopen. Het is Gods wil dat wij naar Hem terugkeren en niet vervallen in passiviteit, cynisme, nihilisme en hedonisme.
Mike
Rest van het artikel te vinden via bovenstaande link
China heeft uitgehaald naar de Verenigde Staten omdat ze niet-essentieel personeel van hun consulaat in Shanghai en hun gezinnen hebben “bevolen” om de stad te verlaten naar aanleiding van de recente COVID-19 uitbraak en de impact van de daaropvolgende restricties van de Chinese regering. China beschuldigt de Verenigde Staten ervan dat ze de strenge lockdown die momenteel geldt in Shanghai gebruiken als “wapen”. De Amerikaanse regering heeft ook een reisadvies uitgevaardigd waarin zij al haar burgers adviseert om reizen naar China te “heroverwegen” vanwege de strenge COVID restricties en het risico dat ouders en kinderen van elkaar gescheiden kunnen worden.
In Shanghai geldt sinds eind maart een ongekend strenge lockdown. Gezonde (lees: negatief geteste) inwoners moeten in hun huizen blijven, terwijl besmette (lees: positief geteste) mensen worden afgevoerd naar quarantainekampen. Ouders worden gescheiden van hun positief geteste kinderen, die worden opgesloten in daarvoor toegewezen zorginstellingen. Team Doe Zelf Normaal schreef hier al eerder over. Sinds de publicatie van dat artikel, zo’n anderhalve week geleden, lijkt de situatie in Shanghai danig te zijn verslechterd en doen talloze verontrustende foto’s en video’s de ronde op sociale media. Inwoners van de stad kunnen steeds moeilijker aan voedsel komen, omdat zij niet tot nauwelijks de mogelijkheid krijgen om boodschappen te doen en bezorgdiensten de situatie niet aan kunnen. Het Australische SBS News publiceerde afgelopen maandag een huiveringwekkende video waarin inwoners van Shanghai te horen zijn die wanhopig schreeuwen vanaf de balkons van hun appartementen. In deze video is ook een drone te zien die burgers met een kille robotstem aanspoort om de strenge regels te blijven opvolgen. “Beteugel je verlangen naar vrijheid,” klinkt het.
Eind vorige week ontstond ook ophef over een video die viraal was gegaan op Chinese sociale media. In de video was te zien hoe een gezondheidswerker in Shanghai een gezelschapshond – een corgi – dood slaat met een schep. Volgens het staatstijdschrift China News Weekly zat de eigenaar van de hond op dat moment in quarantaine en had hij de hond vrijgelaten nadat hij niemand kon vinden om voor het dier te zorgen. “Ik had nooit gedacht dat ze hem dood zouden slaan nadat we vertrokken waren.”
Het incident heeft op het Chinese sociale netwerk Weibo tot woedende reacties geleid. Hoewel overdracht van het coronavirus van huisdieren op mensen mogelijk is, is het risico laag en is er geen bewijs dat huisdieren significant bijdragen aan de verspreiding van COVID-19. Het incident met de corgi wordt omschreven als “wreed en onnodig.”
NEW - Police use increasingly brutal force to enforce the Communist Party quarantine orders on residents in #Shanghai.
Nearly 90% of the population is "fully vaccinated" in China.
Dit is nou het geven van een goed voorbeeld.Wuhan Institute of Virology nu letterlijk een leerschool:
China Selects Wuhan Institute Of Virology's Lab Safety Training Course For All Labs. - The National Pulse
The Chinese Communist Party selected a training course on laboratory safety created by the Wuhan Institute of Virology – the facility believed to be the source of the COVID-19 pandemic – to be used by other Chinese research facilities engaged in biological research.The training program was...thenationalpulse.com
Mike