Jack Posobiec op Truth Social:
Xi Jinping heeft zojuist meerdere senior CCP officials die tegen hem waren ter dood veroordeeld. Veel mensen vallen voor de CIA grijze propaganda dat hij is gearresteerd. Wees wijs!
Karma Patriot op Telegram:
Ik denk dat mensen de Diplomatic Coalition zijn vergeten die is gecreëerd door Pompeo, Trump & Pence.
Om hun plannen te laten slagen, konden de NWO GLOBALISTEN niet slechts infiltreren in onze regering, ze moesten de controle hebben over de meest machtige regeringen rondom de wereld.
Al die ‘intieme vrienden’ van Poetin die recentelijk hun jachten zijn kwijtgeraakt, waarvan de bankrekeningen werden bevroren en die dood neervielen, misschien waren deze oligarchen en regeringsofficials helemaal niet Poetin’s ‘vrienden’.
En de recente sluiting van luchthavens in China en de vergeldingsmaatregel van de VS om binnenkomende vluchten vanuit China op te schorten tot 28 februari… gebeuren toevallig op het moment dat regeringsofficials worden gearresteerd en van Xi levenslange gevangenisstraf krijgen?!
Wat nu, als Xi in feite de corrupte Deep State regeringsinfiltranten verhinderde vanuit China te vluchten en ze zouden uitwijken naar de VS voordat zij gearresteerd zouden worden?
Ik denk dat we mogelijk getuige zijn van de ‘grote schoonmaak’ door de Diplomatic Coalition van Nationalistische Leiders.
De WERELDWIJDE corruptiezuivering lijkt momenteel aan de gang te zijn.
Opmerking Paul: Ik weet niet of dit de waarheid is, dat moeten we afwachten. Er is natuurlijk al langer sprake van (zonder hard bewijs overigens) dat Trump in de eerste jaren van zijn presidentschap een akkoord heeft gesloten met Poetin en Xi om gezamenlijk de Deep State op te ruimen. De VS alleen zou dat niet lukken, het gaat bij de Deep State nu eenmaal om een wereldwijd vertakte organisatie, diep doorgedrongen in alle instituten van alle landen en dus heb je de machtigste landen ter wereld nodig om dat aan te pakken.
Als dit waar is, dan is dit misschien de voor dit weekend aangekondigde grote gebeurtenis. We zien het nog niet als dat zo is, maar dit kan niet lang verborgen blijven. Of Xi is inderdaad gearresteerd, of Xi is begonnen met het oppakken van Deep State infiltranten in zijn regering.
I think people are forgetting about the Diplomatic Coalition created by Pompeo, Trump & Pence. In order for their plan to succeed, the NWO GLOBALISTS could not just infiltrate our government, they had to control the most powerful governments around the world. All of the “close friends” of...
t.me
t.me