Chronische netelroos

• Onderwerp starter Onderwerp starter vero
  • Startdatum Startdatum
Wat goed dat je zo snel resultaat hebt in zo een korte tijd! Dat klinkt in elk geval veelbelovend!
Heb je geen last van de histamine door de bottenbouillon?

Of je de glandular op moet voeren is moeilijk te zeggen. Dat kan je het beste zelf bepalen en uitvinden. Maar als je nu al zoveel resultaat hebt en verbetering merkt zou je daar wellicht ook nog even mee kunnen wachten. Uiteindelijk is het een kwestie van uitproberen waar je jezelf het beste bij voelt.

Zou die lage rugpijn niet ook kunnen komen van galstenen? Of de bijnieren?
Die nierglandular zou kunnen helpen tegen histamine. Lever is altijd goed.

En ga je nog door met die inspuitingen? Of denk je dat je daarmee kan stoppen?

@Marijan,ik ken toevallig iemand die essentiële oliën verkoopt,zal eens informeren bij haar,heel erg bedankt voor je raad,ik zal er zeker iets mee doen want ik vind dit heel interessant.
@binc
Ik merk idd wel dat ik wat last krijg als ik 2x per dag bouillon nuttig
Maar ik neem ook nog altijd de daosin(was dit vergeten te vermelden)en dit helpt wel hiertegen,ik wacht nog even af met de inspuitingen maar het is mijn bedoeling om ze zo vlug mogelijk stop te zetten,als ik volledig jeukvrij ben zet ik de stap.
Ben op de goede weg denk ik,ik voel me elke dag vooruitgaan en ben daardoor ook enorm gemotiveerd om door te doen en niet meer af te wijken van mijn huidig eetpatroon.
Bedankt voor jullie tips,ik apprecieer ze enorm.

Leuk Veronique! weet je ook toevallig van welke producent? dat maakt nl een groot verschil in kwaliteit. Er zijn maar weinig merken die sterk therapeutisch werken, dus voorkom teleurstelling door direct voor het juiste product te gaan. Succes!

Goed van je Veronique! Mocht je besluiten om de nier glandular te nemen, deze werkt hetzelfde als de daosin. Maar daosin is van varkensnier gemaakt. Varkensvlees kun je het beste gefermenteerd tot je nemen.

Dit zit er in de nier glandular van Ancestral:

Nierspecifieke eiwitten, enzymen, peptiden en cofactoren
Selenium en B12
DAO (diamine oxidase)

En dit in de daosin van Varkensnier:

Capsule (Hydroxypropylmethylcellulose), Stabilisatoren (Microkristallijne cellulose, Sacharose, Rijstzetmeel, Hydroxypropylcellulose), Vitamine C (ascorbinezuur), Coating (Schellak), Verdikkingsmiddelen (Polyvinylpolypyrrolidon, Gemodificeerd maïszetmeel, Carboxymethylcellulose, Varkensnier extract met 7% natuurlijk Diamine oxidase (DAO)), Draagstof (Polyvinylpolypyrrolidon), Antiklontermiddel (Talk), Bevochtigingsmiddel (Glycerine).

Zie je de overeenkomsten van het specifieke enzym waar het om gaat? Alleen die van Ancestral is puur zonder rotzooi!

je zou eens kunnen kijken op de FB groep van Jen O'Sullivan, The Human Body and Essential Oils. Zij heeft vergelijkingen gemaakt. De olie (bedrijf) waar ik mee werk bestaat 25 jaar en de directie van doTERRA is een jaar of 6 a 7 geleden weggegaan bij Young Living. Zonder arrogant te willen zijn, in mijn beleving is de YL olie niet te evenaren. Maar je kan zelf vergelijkingen maken :)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan