Hallo Maarten,
Wat erg dat je zoveel pijn hebt en zo weinig kan. Zoals ik al schreef heb ik 8 jaar lang zenuwpijn gehad (en het komt weer terug als ik te lang zit, sta of loop). Het was veroorzaakt door een plasbuis operatie waarbij ze mijn voeten naast mijn oren hebben gelegd en de dikke grote uroloog heeft lekker op mij geleund om er goed bij te kunnen komen, verklaarde hij mij toen ik na de operatie niet meer kon lopen of bewegen van de pijn. In mijn buik links en vanuit mijn linker SI-gewricht zo door mijn bil naar de voorkant van mijn hele linkerbeen. Waarschijnlijk is dat ook een hernia geweest. Ik kon nooit meer zitten zonder voetenbankje en kussentje achter mijn rug en niet meer lang lopen. Er is nooit naar gekeken. Ik kreeg heel gauw bekkeninstabiliteit in mijn zwangerschap en kreeg er aan de linkerkant heel veel en meerdere soorten pijn. Vooral in het schaambeen en de bekkenbodem, waardoor ik al 22 jaar niet meer kan zitten, maar moet liggen.
Wat mij geholpen heeft is: een speciale training voor bekkeninstabiliteit in Rotterdam, je maakt de spieren van je romp sterker, waardoor je meer aankan met minder pijn. Ik kon 5 jaar niet op mijn benen staan, liep achteruit met een rollator, na 4 weken trainen kon ik weer vooruit lopen zonder nog meer pijn te krijgen. De sportschoolhouder in mijn woonplaats had ook een keer een hernia, hij kon alleen nog maar jankend kruipen. Toen heeft hij een trainingsschema voor zichzelf opgesteld en hoefde toen niet geopereerd te worden en is van de hernia afgekomen. (Ik train op een medische sportschool). Ik train nog steeds 2 x in de week.
Anders ga ik achteruit.
Na 8 jaar ben ik weer vooruit gegaan: Ik heb geleerd om trance oefeningen met visualisaties te doen. Ik heb het 2 jaar elke dag gedaan. Je brengt jezelf in een diepe ontspanning (daar heb je ook bandjes voor) en ik visualiseerde dat 1 voor 1 mijn chakra's open gingen en goed gingen draaien en dat de energie van de kosmos door de chakra's mijn lichaam in werd gebracht en dat de energie door mijn hele lichaam goed ging stromen. Na 3 maanden was de gillend gek makende pijn weg !!!
Na 12 jaar ben ik weer vooruit gegaan: Door chinese massages. Erg pijnlijk, maar ik kon weer langer op mijn benen staan en langer zitten.
Na 30 jaar ziek zijn, bleek dat ik Lyme had. Want waardoor kon ik niet tegen de operatie? De artsen vonden het onmogelijk dat de operatie mijn klachten had veroorzaakt. Demineralisatie volgens Mike.
Neem maar veel sole.
Misschien kun je iets met mijn verhaal, in ieder geval veel sterkte, ik hoop dat je opknapt.
groetjes