CitySurfer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Tja, Mike, 'k loop hier op aarde circa 54 jr. wat rond te dolen, als ik jou en alleen met jou dit nr. had willen delen, had ik je ge-E-mailt.

Don't need a nanny-state-forum :-)
 
Ik dacht dat je al weg was, Paulus. Voor iemand die WO2 'beter dan een dagje Efteling' vindt reageer je nu behoorlijk allergisch op gezag.

Mike
 
Jawel, maar las je Re en dacht kom we gaan nog even dollen met Mike :-) !

Betreft Oorlog/Efteling, miste je bij het lezen, het woord, "misschien"!?!

Betreft je overige aannames geldt:
Assumption is the mother of all fuckups.
 
Ja, dat is ongetwijfeld zo...in Jouw wereldbeeld.
Maar a/d andere kant ben je geen held, anders bel!?!
 
Tja, maar tig reacties, van voor je computer typen, in redelujke annonimiteit, aan due dwaas, Daar heb je dan weer wel zeeën van tijd voor ehj!?!

Krijg dezelfde gevoelens als van, waar je over aanhaalde op dit forum, je vriendin: óf hard gillend gek worden van je omgangsvormen óf gewoon rollend van het lachen, genietend.

De leven! IS My Life, enjoying IT, every second of everyday!

Yeaaah!
 
Jij hebt hier kennelijk ook tijd voor, terwijl je je vertrek aankondigde. Maarre...kom je nog met zinnige posts? Tot nu toe is het alleen maar verbale diarree en als deze trend zich doorzet ben ik genoodzaakt je te bannen.

Mike
 
Tja, Doe, Wat je moet doen Om elke confrontatie Met wie je Bent geworden, te Vermijden.
En als het te dicht Bij je in de buurt, komt, Heb je nog slechts 1- middel: Schoot The Messenger!?! Als zwakte Bod.

Well Be my guest.

Ga ik ook weer verder, Enjoying Life:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.261
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan