net als Trump, voor elke nieuwe regel en er 3 weg
En boeren weer laten boeren zoals ze dat zelf willen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goede doelen ontmantelen en natuurclubs en dierenaaiclubs tenzij ze op donateurs en giften <50,- kunnen rondkomen
zwarte piet weer terug
thuisscholing toestaan
Stemmen vanaf 21
De politiek in va 27 en minimaal 4 jaar full-time werk
waterschapsverkiezingen niet meer voor elke nederlander
cbs hervormen
de vinkjeslijstcultuur verbannen voor 1000 jaar
Keuzes in gezondheidszorg en ziektekostenverzekering toestaan
fabrikanten moeten niet alleen ingrediënten, maar ook hulpstoffen vermelden. Desgewenst ook voor non-food
fabrikanten stimuleren universele onderdelen te maken
giftig afval correct verwerken
strafmaat herzien en niet ondernemers voor lullige dingen half ophangen en criminelen weg laten komen met dingen
verplichte volkstuintjes in gevangenissen en ze goed voeden
nadenken over hoe groot een bedrijf mag zijn. Bol.com, I love them, maar is het ook goed? webshop belasting?
btw omlaag
ik ben geen fan verboden, wel een fan van voorlichten. Een uitzondering wil ik maken voor zaken die lange termijnschade geven, zoals de huidige kernenergie. En zaken die tegen god ingaan, zoals gmo, crispr, orgaandonatie (nee, tenzij.).
En dan waar ik nog niet over uit ben, ruimen van films, muziek en spelletjes? In welke mate?
En boeren weer laten boeren zoals ze dat zelf willen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goede doelen ontmantelen en natuurclubs en dierenaaiclubs tenzij ze op donateurs en giften <50,- kunnen rondkomen
zwarte piet weer terug
thuisscholing toestaan
Stemmen vanaf 21
De politiek in va 27 en minimaal 4 jaar full-time werk
waterschapsverkiezingen niet meer voor elke nederlander
cbs hervormen
de vinkjeslijstcultuur verbannen voor 1000 jaar
Keuzes in gezondheidszorg en ziektekostenverzekering toestaan
fabrikanten moeten niet alleen ingrediënten, maar ook hulpstoffen vermelden. Desgewenst ook voor non-food
fabrikanten stimuleren universele onderdelen te maken
giftig afval correct verwerken
strafmaat herzien en niet ondernemers voor lullige dingen half ophangen en criminelen weg laten komen met dingen
verplichte volkstuintjes in gevangenissen en ze goed voeden
nadenken over hoe groot een bedrijf mag zijn. Bol.com, I love them, maar is het ook goed? webshop belasting?
btw omlaag
ik ben geen fan verboden, wel een fan van voorlichten. Een uitzondering wil ik maken voor zaken die lange termijnschade geven, zoals de huidige kernenergie. En zaken die tegen god ingaan, zoals gmo, crispr, orgaandonatie (nee, tenzij.).
En dan waar ik nog niet over uit ben, ruimen van films, muziek en spelletjes? In welke mate?