Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ehhh nooit over nagedacht melk moet was het vroeger, nu is het discriminatie ok gaan we op de chocomelBij bnnvara zijn ze echt knettergek over complotgekkies gesproken. Het drinken van melk, soms in grote hoeveelheden, wordt gebruikt om de superioriteit van de westerse genen aan te tonen. https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen/het-extreemrechts-woordenboek
Vorig jaar, jaar geleden werd ik duidelijk gemaakt door goede kennis dat ze zat was over de dingen die ik vertelde, was niet eens op haar gericht, ik was perplex. Mocht ze alleen nog raadplegen over technische dingen niks met komplotten te maken. Paar weken terug heeft ze excuses naar me gemaakt. En zei ze dat ik overal gelijk in had en alles uitkwam zoals ik had gezegd. Ze vroeg hoe ik in Godsnaam mijn kop omhoog hield..
Daar doe ik al veel jaren mijn best voorSimpel. Leef in waarheid, waar deze je ook naar mag leiden.
Mike
Wel mooi trouwens dat ze haar fout heeft toegegeven. Heel veel hebben er al moeite mee om toe te moeten geven dat ze fout zaten, laat staan sorry te zeggen.Vorig jaar, jaar geleden werd ik duidelijk gemaakt door goede kennis dat ze zat was over de dingen die ik vertelde, was niet eens op haar gericht, ik was perplex. Mocht ze alleen nog raadplegen over technische dingen niks met komplotten te maken. Paar weken terug heeft ze excuses naar me gemaakt. En zei ze dat ik overal gelijk in had en alles uitkwam zoals ik had gezegd. Ze vroeg hoe ik in Godsnaam mijn kop omhoog hield..
De meesten worden fanatieker negatief al hebben we gelijk.Wel mooi trouwens dat ze haar fout heeft toegegeven. Heel veel hebben er al moeite mee om toe te moeten geven dat ze fout zaten, laat staan sorry te zeggen.
Ja indd. Tot aan agressief aan toe.De meesten worden fanatieker negatief al hebben we gelijk.
Staat hier nu dat we in het najaar te maken krijgen met een vleesetend prikbeest?
Dat zijn mutanten lijkt het aka zombies, doden die door bijten weer tot leven komen, duidelijk iets satanisch die zombies gaan dan mensen etenStaat hier nu dat we in het najaar te maken krijgen met een vleesetend prikbeest?
GetverDat zijn mutanten lijkt het aka zombies, doden die door bijten weer tot leven komen, duidelijk iets satanisch die zombies gaan dan mensen eten