Ik krijg ook een hoog Marcel Messing-gevoel bij deze man. Dezelfde saaiheid en stoffigheid, dezelfde arrogantie en betweterigheid.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Omdat ik daar nog nooit een letter in gelezen heb misschien?Lopen ze nu serieus de bijbel in twijfel te trekken? Waarom besteed jij hier aandachr aan, Henk?
Mike
Psycholeugenaar, wegziende en ziekmaker?Ik ben Psycholoog – Helderziende en Therapeut
Daar zit overduidelijk nog een trauma en het is deze weerstand en boosheid die je gevoelig maakt voor de flauwekul van zo'n Maurits Prins, die hetzelfde trauma met je deelt.Tot mijn 16de moest ik verplicht naar de kerk elke dag 7 dagen in de week.
Dat was het voor de rest van mijn leven
Ik geloof wel in god maar de rest kan me gestolen worden
Ja maar je hoeft geen goed mens te zijn door de bijbel te lezenDaar zit overduidelijk nog een trauma en het is deze weerstand en boosheid die je gevoelig maakt voor de flauwekul van zo'n Maurits Prins, die hetzelfde trauma met je deelt.
Mike
Niet in de Bijbel geloven maakt je nog geen atheist he.Dan maak je dezelfde denkfout, Henk, en gooi je het kind met het badwater weg. Alleen omdat je de kerk afwijst hoef je nog niet hetzelfde te doen met de bijbel. Dat is nou precies het duivelse spel waar wij alternatievelingen in worden gelokt! Atheisme is NIET het antwoord, het is juist wat ons in de huidige situatie heeft gebracht. Je hebt toch diverse opnames van mijn lezingen gehoord over de erfzonde en Mark.of the Beast? Ik kan hier met mijn hoofd niet bij.
Mike